menu

De Site / Gebruikers / Welke boeken heb je laatst aangeschaft?

zoeken in:
avatar van Slainte_Mhath
^^ Super! Extra kudo's voor Platoon.

avatar van Jason82
Slainte_Mhath schreef:
^^ Super! Extra kudo's voor Platoon.

Die lijkt me ook erg mooi ?

Maar eerst Matterhorn ?





avatar van Jason82
Ontzettend tof allmodcons. Ik twijfel ook nog... musthave eigenlijk









avatar van eRCee
Ik heb mijn bezoek aan de fraaie boekhandel Dominicanen (Maastricht) opgeluisterd met de aanschaf van een mooi 2e hands exemplaar van Cargantua en Pantagruel (Rabelais), in de vertaling uit 1996. Heb het boek al eens van de bieb in huis gehad, maar dat was een exemplaar van minstens 3 kg (met gravures), dus daar ben ik uiteindelijk nooit aan begonnen.

avatar van PeterW
PeterW (crew)
eRCee schreef:
dat was een exemplaar van minstens 3 kg (met gravures), dus daar ben ik uiteindelijk nooit aan begonnen.

Die heb ik.

avatar van eRCee
Ah cool. Heb je hem ooit op de weegschaal gelegd?

avatar van PeterW
PeterW (crew)
eRCee schreef:
Ah cool. Heb je hem ooit op de weegschaal gelegd?

Nee, maar ik heb wel meer van die lijvige boeken.





avatar van Pieter
Cadeautjes:
- Service with Character - David Lesjak
- Call me Walt - Jim Korkis
- The Vault of Walt 2 - Jim Korkis
- Citizens - Simon Schama
- A Place of Greater Safety - Hilary Mantell



avatar van psyche
psyche (crew)
Omdat ik gert_r op zijn blauwe ogen geloof ... En nog meer omdat ik benieuwd ben wat die Amsterdammert over Rotterdam te melden heeft. Was niet te bestellen bij de bieb daarom tweedehands besteld bij BoekenPlatform:

https://www.boekmeter.nl/images/cover/69000/69865.300.jpg?cb=1514707644

ags50
Waar de oogst aan aangeschafte boeken in 2016 nog 781 bedroeg (18x Nederlands, 615x Engels, 144x Duits, 3x Frans en 1x Spaans), ten dele nog in 2017 gelezen, steekt die van 2017 met 'slechts' 171 boeken schraal daartegen af (2x Nederlands, 156x Engels, 7x Duits, 1x Afrikaans en 5x Latijn). De twee in het Nederlands gedrukte boeken zijn beide dan ook nog eens tentoonstellingscatalogi, van de Steltman tentoonstelling in Den Haag en Nineveh in Leiden.
Een en ander werd veroorzaakt doordat meer geld werd besteed aan reizen naar en verblijf in de Filippijnen waar wij de maanden februari, april, juni, augustus en oktober telkens de gehele maand hebben doorgebracht. Wel veel gelezen tijdens de lange vliegreizen (nu eens via Hong Kong - Cathay Pacific - dan weer via Singapore - Singapore Airlines), maar dan blijft minder geld over voor aanschaf, uiteraard, zeker wanneer het doel van de reizen ook is een bepaalde familie aldaar te ondersteunen.

avatar van Halley23
Halley23 (moderator)
psyche schreef:
Omdat ik gert_r op zijn blauwe ogen geloof ... En nog meer omdat ik benieuwd ben wat die Amsterdammert over Rotterdam te melden heeft. Was niet te bestellen bij de bieb daarom tweedehands besteld bij BoekenPlatform:

(afbeelding)
Ik wist helemaal niet dat gert blauwe ogen heeft

Gast
geplaatst: vandaag om 18:22 uur

geplaatst: vandaag om 18:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.