De Site / Gebruikers / Welke gebruikers hebben een recensiesite en/of 'n boekenweblog
zoeken in:
5
Halley23 (moderator)
geplaatst: 21 oktober 2019, 13:31 uur
Ik heb gemerkt dat verschillen gebruikers er ook een recensiesite of weblog over boeken en lezen hebben. Graag zou ik jullie sites/weblogs hier kaart willen brengen. Graag jullie input, inclusief de url.
6
geplaatst: 22 oktober 2019, 06:28 uur
Mijn belangrijkste website gaat over kunst en dus niet over boeken. Al komt er soms een recensie van een kunstboek voorbij:
//Vensters - online kunstmagazine
Daarnaast ben ik bezig met een klein blogje over Franse literatuur, maar dit staat nog in de kinderschoenen en dient meer als persoonlijk archief. Zal binnenkort weer een reeks updates doen:
Zola etcetera
//Vensters - online kunstmagazine
Daarnaast ben ik bezig met een klein blogje over Franse literatuur, maar dit staat nog in de kinderschoenen en dient meer als persoonlijk archief. Zal binnenkort weer een reeks updates doen:
Zola etcetera
5
geplaatst: 22 oktober 2019, 08:53 uur
De focus ligt bij Movies, trailers, theaters and more - cinemapp.com eerder op films maar zo af en toe passeert er ook wel eens een (film)boekreview:
Filmboek – Romy Schneider: Een Leven Vol Triomfen en Tragedies • Cinemapp.com
Filmboek – How I Met Your Mother: The Playbook • Cinemapp.com
Filmboek – Forever Liesl: A Memoir of The Sound of Music • Cinemapp.com
Filmboek - The World of Smurfs • Cinemapp
Filmboek - De Wereld van de Glamour • Cinemapp
Filmboek - Allan Dwan: The Last Pioneer • Cinemapp
Filmboek - Total Recall: My Unbelievably True Life Story • Cinemapp
Filmboek - Marilyn Monroe: Fragments • Cinemapp [/quote]
Filmboek – Romy Schneider: Een Leven Vol Triomfen en Tragedies • Cinemapp.com
Filmboek – How I Met Your Mother: The Playbook • Cinemapp.com
Filmboek – Forever Liesl: A Memoir of The Sound of Music • Cinemapp.com
Filmboek - The World of Smurfs • Cinemapp
Filmboek - De Wereld van de Glamour • Cinemapp
Filmboek - Allan Dwan: The Last Pioneer • Cinemapp
Filmboek - Total Recall: My Unbelievably True Life Story • Cinemapp
Filmboek - Marilyn Monroe: Fragments • Cinemapp [/quote]
6
geplaatst: 26 september 2025, 13:30 uur
Een boekenblog - Boek Uitroepteken - boekuitroepteken.nl
Inmiddels al weer 5 jaar bezig met mijn blog. Inmiddels meer dan 200 boeken besproken.
Inmiddels al weer 5 jaar bezig met mijn blog. Inmiddels meer dan 200 boeken besproken.
3
geplaatst: 27 september 2025, 09:01 uur
Mijn interesse is te breed om alleen over boeken te schrijven, maar het beginnen van een blog heeft mij er wel toe gebracht de boeken die ik lees vaak wat uitgebreider te bespreken dan voorheen. De boekverslagen die ik op mijn blog plaatst zet ik echter ook gewoon nog op de bijbehorende boekpagina hier op de site, want elk bericht hier is er weer één en berichten kunnen er op deze site nooit genoeg zijn.
2
geplaatst: 27 september 2025, 18:19 uur
Apollinische essays - apollinischeessays.wordpress.com (filosofie)
De filosoof leest… - defilosoofleest.wordpress.com (literatuur)
Recensies van De filosoof (films)
De filosoof leest… - defilosoofleest.wordpress.com (literatuur)
Recensies van De filosoof (films)
2
geplaatst: 22 juni, 17:03 uur
Leuk om te zien hoeveel verschillende boekenblogs er hier genoemd worden. Wat mij opvalt is dat de meest interessante blogs vaak niet de grootste zijn, maar juist die met een heel persoonlijke selectie en eigen invalshoek.
Ik lees recensies meestal juist om nieuwe auteurs of genres te ontdekken die ik anders waarschijnlijk zou missen.
Ik lees recensies meestal juist om nieuwe auteurs of genres te ontdekken die ik anders waarschijnlijk zou missen.
0
geplaatst: 6 juli, 11:02 uur
Ik had er eentje, maar zet er niets meer op, omdat ik niet wil dat ai het inpikt.
* denotes required fields.