menu

De Site / Gebruikers / Wat lees je nu?

zoeken in:
Er wordt hier weinig of strips gesprolken, maar allez, gisteren dit uitgelezen:

https://cdn.standaardboekhandel.be/product/9789031439034/front-medium-3674524581.jpg

Het viel beter mee dan ik had verwacht. Roger Leloup heeft af en toe een dip in kwaliteit wat betreft scenario, en tekeningen, maar over deze bundel kon ik niet klagen.

Pluche (Femke Halsema)

psyche (crew)
Laat ik het na

en

als een soort drieluik afsluiten met:
Mevrouw Mijn Moeder - Yvonne Keuls (1999) - BoekMeter.nl

Ook omdat ik het boek van Marion Bloem tamelijk intens vond om te lezen door soms heftige inhoud; daardoor benieuwd ben hoe Yvonne Keuls het verhaal over de Indische wortels van haar familie en de repatriëring naar Nederland en herinneringen heeft verteld…

psyche (crew)
Ik vermaak me kostelijk met Book of Lives: A Memoir of Sorts - Margaret Atwood (2025) - BoekMeter.nl

Ook al leek het Margaret Atwood bijzonder stomvervelend haar literaire memoires: “Ik schreef een boek, en toen schreef ik nog een boek, en nog een boek, en nog een boek … Wie wil nou lezen over iemand die achter een bureau de hele tijd papier zit vol te kliederen?”

En dan ben ik nog maar op pagina 15 van haar inleiding. Daar ga ik eens goed voor zitten. Ik vermoed dat dit een mooi (van boekenbonnen gekocht) cadeau gaat worden …

Gast
geplaatst: vandaag om 20:31 uur

geplaatst: vandaag om 20:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.