menu

De Site / Gebruikers / Wat lees je nu?

zoeken in:

avatar van Raspoetin
'Het zit niet zo ingewikkeld in elkaar,' dacht Treger. 'Arme mensen zijn slecht. Anders waren ze toch niet arm?' [pag. 32 - Verzameld Werk Deel 5]
https://www.boekmeter.nl/images/cover/0/452.jpg
Bezorgde Ouders - Gerard Reve (1988) - BoekMeter.nl
















Bas I.
Gisteren begonnen aan Het Rood en Het Zwart van Stendhal.








avatar van psyche
psyche (crew)
Om allerlei redenen lukt het me moeilijk te lezen, er voldoende rust voor te hebben (lang leve aankomende hele maand september vrij en ver weg)…

En dan ineens lees ik in
Where the Crawdads Sing - Delia Owens (2018) - BoekMeter.nl
wat een mooie en fijne roman vind ik dit. Precies goed nu…

avatar van Robsessie
psyche schreef:
Om allerlei redenen lukt het me moeilijk te lezen, er voldoende rust voor te hebben (lang leve aankomende hele maand september vrij en ver weg)…

En dan ineens lees ik in
Where the Crawdads Sing - Delia Owens (2018) - BoekMeter.nl


wat een mooie en fijne roman vind ik dit. Precies goed nu…


En dan daarna naar de film?

avatar van psyche
psyche (crew)
Robsessie schreef:

En dan daarna naar de film?


Ook nog verfilmd?

Eerst het boek hoor, mijn beelden in mijn hoofd erbij bekijken.

avatar van Robsessie
psyche schreef:
(quote)


Ook nog verfilmd?

Eerst het boek hoor, mijn beelden in mijn hoofd erbij bekijken.


Volgens mij zag ik in de nieuwsbrief van Lantaren Venster dat ie nu daar draait. Maar éérst het boek inderdaad,,veel plezier.

avatar van eRCee
Ik heb de drukproeven van de nieuwe Javier Marías in handen, getiteld Tomas Nevinson. Tijdens mijn nakende vakantie gaan de 600+ pagina's verorberd worden als een zak warme broodjes. User Arnie zal er van kunnen getuigen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:43 uur

geplaatst: vandaag om 13:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.