menu

De Site / Gebruikers / Wat lees je nu?

zoeken in:

geplaatst:
Jevgeni Onegin van Alexander Poesjkin. Leest tot dusver heerlijk weg!

geplaatst:
Vanochtend begonnen aan Don Quichot. Precies waar ik zin in had met deze temperaturen.

geplaatst:
Het tij keren: met Rosa Luxemburg en Hannah Arendt-Joke J. Hermsen
Brood en rozen: over klassen en identiteit-Anja Meulenbelt

psyche (crew)
geplaatst:
Ik heb Leven in de Verbeelding: Hella S. Haasse 1918-2011 - Aleid Truijens (2022) - BoekMeter.nl na een veelbelovend begin met erna maanden zwoegen dit boek opzij gelegd, ik heb ruim tweederde gelezen en kan als liefhebber van biografieën melden dat ik beter heb meegemaakt. Op termijn zal ik het hopelijk opbrengen het laatste gedeelte nog te lezen al vrees ik het ergst.

Ik lees nu De Eerste Keer Dat Ik Mijn Hoed Verloor: Zelfportret in Verhalen - Colette (2017) - BoekMeter.nl
Waarschijnlijk tot mijn schande had ik nog nooit van haar gehoord maar werd nieuwsgierig na het zien van de film Colette (Film, 2018) - MovieMeter.nl
De inleiding van dit boek is weliswaar lang (44 pagina's) maar heeft al alles in zich wat een goede biografie m.i. in zich hoort te hebben en zeker van toegevoegde waarde bij de verhalen door Colette geschreven.
Overigens is de film niet zo goed, dit boek vertelt veel meer over haar ...

WildeOscar (moderator)
geplaatst:
Bilal030 schreef:

Brood en rozen: over klassen en identiteit-Anja Meulenbelt

Stond er nog niet op, nu wel!

Brood en Rozen: Over Klasse en Identiteit - Anja Meulenbelt (2019) - BoekMeter.nl

WildeOscar (moderator)
geplaatst:

geplaatst:

Oh, was me nog niet eens opgevallen dat ie hier nog ontbrak, maar bedankt voor het toevoegen.

geplaatst:
Kapitalisme voor beginners (Vivek Chibber)

Sol1 (crew)
geplaatst:
Bilal030 schreef:
Kapitalisme voor beginners (Vivek Chibber)
Wordt toegevoegd!

geplaatst:
Sol1 schreef:
(quote)
Wordt toegevoegd!

Bedankt. Wat is gebruikelijk? Ik laat soms weten wat ik lees en dan wordt het toegevoegd. Misschien beter als ik het eerst bij de desbetreffende post aangeef dat ik iets wil toevoegen?

WildeOscar (moderator)
geplaatst:
Bilal030 schreef:
(quote)

Bedankt. Wat is gebruikelijk? Ik laat soms weten wat ik lees en dan wordt het toegevoegd. Misschien beter als ik het eerst bij de desbetreffende post aangeef dat ik iets wil toevoegen?

Als je graag wilt dat iets wordt toegevoegd, kun je dat altijd hier aangeven:
Verlanglijst toevoegingen - BoekMeter.nl
Dat is dan ook gebruikelijk voor toevoegverzoeken.
Als je iets leest en dat wilt laten weten, laat je dat hier weten. Dan wordt het niet altijd ook als toevoegverzoek gezien, gok ik. Dus mocht het dat wel zijn: plaats dan maar voor de zekerheid ook een verzoekje aldaar.

Ik kan me goed voorstellen dat je graag eerst wilt laten weten waar je mee bezig bent, en dat zodra je het uit hebt en wilt gaan stemmen je dan pas een bericht plaatst dat je het toegevoegd zou willen zien.
Eerder heb je namelijk niet per se het boek op de site nodig; tot die tijd voldoet de plaatsing van een bericht op deze topic.
Ik lees de berichten hier dan ook niet per se als toevoegverzoeken, maar zag toevallig de laatste paar dagen dat een aantal boeken dat gelezen wordt nog niet op de site stond. Ik denk Sol1 evenzo.
We waren de afgelopen dagen gewoon wat enthousiast om die titels toe te voegen
En daarmee anticipeerden we op je eventuele latere toevoegverzoek voor ons

Als je dus het verzoek wel hebt, is het altijd beter om dat dus extra, expliciet op de desbetreffende forumtopic te plaatsen. Anders lezen we het niet altijd als verzoek, wanneer je hier plaatst dat je het leest!

Dat was het lange antwoord op je vraag. Het korte luidt: ja

geplaatst:
Hartelijk dank voor je reactie, WildeOscar!

Gast
geplaatst: vandaag om 00:08 uur

geplaatst: vandaag om 00:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.