menu

De Site / Gebruikers / Wat lees je nu?

zoeken in:
Mooie cover, amiga-vibes.

https://www.readshop.nl/images/active/carrousel/fullsize/9789022337363_front.jpg

Dit boek wil ik toch graag onder de aandacht brengen.

[Moderatoractie: dit forumtopic is bestemd voor het onder de aandacht brengen wat je leest en daaraan verwante zaken. Feedback en klachten mogen in het daarvoor bestemde forumtopic.]

Beschrijving:

De hele wereld is altijd zijn speeltuin geweest. Gemiddeld is hij 150 dagen per jaar op reis. In het historische jaar 2020 was Tom Waes vooral thuis, in Vlaanderen. Maar hij kon het niet laten: ook nu ging hij op zoek naar markante mensen met al even markante verhalen. Het Reizen Waes-recept dus, maar nu met een Vlaamse saus: in Vlaanderen, met al zijn straffe verhalen, vreemde tradities, rare gerechten, avonturen die dicht bij huis te beleven vallen, onbekende sporten en hobby’s, en spraakmakende figuren.

https://winkel.vpro.nl/media/catalog/product/cache/c01ae3adb0c7ae7d359a799d93041857/h/a/hauben_-_dwars_door_de_lage_landen_3d_1_.jpg

Arnout Hauben trekt van de Belgische kust tot het noorden van Nederland. Het is een reis langs duinen, polders en velden – maar ook dwars door de veelbewogen geschiedenis van de Lage Landen.
De teksten zijn verhalend en prettig geschreven.

Bron: Recensie: Dwars door de lage landen De Leesclub van Alles - deleesclubvanalles.nl

[Moderatoractie: dit forumtopic is voor toevoegsuggesties en daaraan gerelateerde zaken. Feedback en klachten mogen in het daarvoor bestemde forumtopic.]

Met Freud en Darwin op de Sofa - Geerdt Magiels

Sol1 (crew)
Abubakari, ik zal nog wel een paar van de boeken van Gabino Iglesias toevoegen. 'Coyote Songs' is overigens in mijn bezit.

Sol1 schreef:
Abubakari, ik zal nog wel een paar van de boeken van Gabino Iglesias toevoegen. 'Coyote Songs' is overigens in mijn bezit.

Goed idee, heb gister een paar pagina’s gelezen in Gutmouth, de term “new bizarro” is wel op zijn plek

geplaatst:
Gisteren begonnen in het kwartaalboek: BaĚŠten om Kvelden - Tarjei Vesaas (1968).

Denk dat dit een pittige gaat worden voor mij, maar ik gaat m'n best doen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:44 uur

geplaatst: vandaag om 21:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.