menu

De Site / Gebruikers / Wat lees je nu?

zoeken in:

avatar van eRCee
Intrigerende cover.

avatar van psyche
psyche (crew)
Fox and I: An Uncommon Friendship - Catherine Raven (2021)

Zo’n zin in, nu vakantie al vertrek ik pas woensdag, ik ga gewoon beginnen


...stilte...
Vandaag de Tilburgse boekenmarkt bezocht, waar ik tijdens het druilerige weer het aanbod in alle stalletjes heb bekeken.
Uiteindelijk ben ik met één pareltje naar Breda teruggekeerd:

Horacio Quiroga - Verhalen van Liefde, Waanzin en Dood
(niet op BoekMeter te vinden)

En gelijk in begonnen...

avatar van Abubakari
Een opwindend, ruig verhaal over een ten dode opgeschreven meisje dat moet vechten en stelen om in leven te blijven, in de leer bij de meest angstaanjagende man die ze kent – haar vader.

https://www.deslegte.com/images/cached/resample/jpg/data/uploads/300/450/cms_visual_1256326.jpg_1573469166000_300x450.jpg

avatar van the Cheshire cat
...stilte... schreef:
Vandaag de Tilburgse boekenmarkt bezocht, waar ik tijdens het druilerige weer het aanbod in alle stalletjes heb bekeken.
Uiteindelijk ben ik met één pareltje naar Breda teruggekeerd:

Horacio Quiroga - Verhalen van Liefde, Waanzin en Dood
(niet op BoekMeter te vinden).

En gelijk in begonnen...

Ben ook met 1 boek thuisgekomen, maar gelukkig wel met het boek dat ik hoopte te zullen vinden: De Voorspelling van Evert Hartman.
Zelfs twee exemplaren zien liggen, het ene kostte 8 euro, het andere maar 3. Die van 3 euro zag er ook nog eens beter uit.

Twee geluksmomentjes op één dag dus. Of het ook een pareltje is valt nog te bezien.

avatar van Robsessie
Recent begonnen aan Winter in Amerika (2017) van Rob van Essen. Een van de laatste boeken van hem die ik nog niet gelezen heb.

...stilte...
the Cheshire cat schreef:
(quote)

Ben ook met 1 boek thuisgekomen, maar gelukkig wel met het boek dat ik hoopte te zullen vinden: De Voorspelling van Evert Hartman.
Zelfs twee exemplaren zien liggen, het ene kostte 8 euro, het andere maar 3. Die van 3 euro zag er ook nog eens beter uit.

Twee geluksmomentjes op één dag dus. Of het ook een pareltje is valt nog te bezien.

Waarschijnlijk zijn we elkaar tegengekomen... Maar ik heb geen "kat" gezien




ZAP!
...stilte... schreef:
...Horacio Quiroga - Verhalen van Liefde, Waanzin en Dood
(niet op BoekMeter te vinden)...
Hier kan je boektoevoegverzoekjes doen:

Verlanglijst toevoegingen - BoekMeter.nl

avatar van Robsessie
De Buitenjongen, van Cognetti.


avatar van Robsessie
Ik herlees Datumloze Dagen van Jeroen Brouwers op het moment. Het was een paar jaar geleden de eerste Brouwers die ik las. Nu zonder twijfel de beste schrijver die ik ken, wát een taalgevoel.



avatar van eRCee
Mijn tiende boek alweer uit de inmiddels 27-delige, schitterende Oorlogsdomeinreeks van De Arbeiderspers:

https://www.boekmeter.nl/images/cover/92000/92365.jpg?cb=1621936215





avatar van Robsessie
Hans Vervoort, Het Tekort (1988).

Overigens de tweede 'Het Tekort' die ik deze zomer lees. De eerste was van Bril.

avatar van Robsessie


Ik ga er volgende week in beginnen.

avatar van Sol1
Sol1 (moderator)
Robsessie schreef:
Overigens de tweede 'Het Tekort' die ik deze zomer lees. De eerste was van Bril.
Je doet jezelf wel aardig Tekort op deze manier...

avatar van psyche
psyche (crew)
Sol1 schreef:
Je doet jezelf wel aardig Tekort op deze manier...


Robsessie heeft wel interessante recent gelezen boeken, dat ga ik eens goed bekijken

avatar van Robsessie
psyche schreef:
(quote)


Robsessie heeft wel interessante recent gelezen boeken, dat ga ik eens goed bekijken


Ik heb dit account 10 jaar niet gebruikt volgens mij, dus ik had nog een recensieslag te maken, met al die stemmen. Als het goed is ben ik nu 'bij'. Voornamelijk op moviemeter aanwezig geweest. Gelukkig de laatste jaren het lezen weer opgepakt!


avatar van centurion81
Dit wordt m'n 2e boek van 2021 pas, laatste jaren vooral veel gegamed en films en series gekeken
Naja, als ik 'm uitlees heb ik dit jaar al 2x zoveel boeken gelezen als vorig jaar, dat dan weer wel, ghehe!

https://www.boekmeter.nl/images/cover/64000/64134.300.jpg?cb=1494962439

Gast
geplaatst: vandaag om 11:25 uur

geplaatst: vandaag om 11:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.