menu

De Site / Gebruikers / Wat lees je nu?

zoeken in:

Heel benieuwd naar je recensie! Lijkt me een mooi boek

Op dit moment:

James Joyce - Ulysses (dit gaat een zware bevalling worden, zit op 1/3 ongeveer)
Hans Olink - Dronken van het Leven (biografie A. den Doolaard) (ga nú beginnen, zin in)

De verliefden - Javier Marias

Tijd voor het boek van het kwartaal. Spaans beheers ik niet, dus het wordt de vertaling naar het Engels voor mij.

https://ep00.epimg.net/cultura/imagenes/2016/01/22/babelia/1453475556_811480_1453475605_noticia_normal.jpg

El Viento Que Arrasa - Selva Almada (2012)

(afbeelding)

En op mijn nachtkastje ligt nu:

(afbeelding)

Geralt of rivia
Different Seasons - Stephen King (1982)
Four past Midnight - Stephen King (1990)
The Dark Tower: The Wind through the Keyhole - Stephen King (2012)
Had deze boeken nog liggen van de boeken markt vond het na een half jaartje toch eens tijd om ze te lezen

Dit cult boek lag al enige tijd op het stapeltje boeken op mijn nachtkastje. Hoog tijd om het te gaan herlezen na ik schat zo'n 20 jaar:

(afbeelding)

Cujo - Stephen King (1981) - BoekMeter.nl

liv2 (crew)
Jason82

Na de Groenlandse haai kan je je nu storten op en dromen van vleermuizen en honden

Jij hebt wel iets met dieren he!

Dat worden weer mooie verhalen op volgende verjaardagen...

Precies een week later en verder dan de proloog ben ik nog niet gekomen .

Oktober staat altijd in het teken van horror in de vorm van Horrorfilm Challenge - MovieMeter.nl, en daar zit nu alle tijd in. Hopelijk kan ik vanavond weer een paar bladzijdes lezen.

Nadat ik ontzettend genoten heb van de vorige 2 boeken, kon ik het natuurlijk niet laten om ook deze aan te schaffen.
Straks dan maar gaan lezen, en hopelijk bevalt die me net zo goed als de andere 2.

(afbeelding)

Endgame - Daniel Cole (2019) - BoekMeter.nl

Gast
geplaatst: vandaag om 06:47 uur

geplaatst: vandaag om 06:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.