De Site / Gebruikers / Wat lees je nu?
zoeken in:
2
geplaatst: 20 september 2019, 18:53 uur
Even wat totaal anders dan mijn laatste boeken:
https://www.boekmeter.nl/images/cover/15000/15529.jpg
https://www.boekmeter.nl/images/cover/15000/15529.jpg
2
geplaatst: 21 september 2019, 22:58 uur
Nieuw nachtkastjeboek:
https://www.boekmeter.nl/images/cover/42000/42936.300.jpg
Ik lees nu een 1022 pagina's tellend boek en een bijna 750 pagina's tellend boek dus ik zal hier voorlopig wel niks posten.
https://www.boekmeter.nl/images/cover/42000/42936.300.jpg
Ik lees nu een 1022 pagina's tellend boek en een bijna 750 pagina's tellend boek dus ik zal hier voorlopig wel niks posten.
3
geplaatst: 24 september 2019, 14:06 uur
Fraaie cover, nu kijken of de inhoud ervan net zo fraai is:
https://www.boekmeter.nl/images/cover/71000/71714.jpg
https://www.boekmeter.nl/images/cover/71000/71714.jpg
1
geplaatst: 24 september 2019, 15:36 uur
Dat is zeer zeker een heel fraaie cover. Die spreekt meteen aan. Hopelijk bevalt het boek je ook prima.
2
geplaatst: 24 september 2019, 17:00 uur
Arkan schreef:
Dat is zeer zeker een heel fraaie cover. Die spreekt meteen aan. Hopelijk bevalt het boek je ook prima.
(quote)
Dat is zeer zeker een heel fraaie cover. Die spreekt meteen aan. Hopelijk bevalt het boek je ook prima.
De eerste 40 bladzijden zijn me al prima bevallen. Beetje dromerige sfeer, met een aantal interessante overpeinzingen. Mijn recensie volgt vermoedelijk ergens volgende week ??
1
geplaatst: 25 september 2019, 13:19 uur
https://www.boekmeter.nl/images/cover/31000/31364.jpg?cb=1556982688
Hothouse Flower - Lucinda Riley (2010)
Ben heel benieuwd wat ik van dit boek ga vinden.
Nu hou ik wel van historisch, maar toch stel ik me vragen bij de heisa die er is ontstaan, om al de boeken van deze schrijfster.
En dan de stem van 5 sterren hier op het forum zonder commentaar, dat maakt me nog meer nieuwsgierig.
Dus hier straks maar in beginnen en hopelijk bevalt het me.
Hothouse Flower - Lucinda Riley (2010)
Ben heel benieuwd wat ik van dit boek ga vinden.
Nu hou ik wel van historisch, maar toch stel ik me vragen bij de heisa die er is ontstaan, om al de boeken van deze schrijfster.
En dan de stem van 5 sterren hier op het forum zonder commentaar, dat maakt me nog meer nieuwsgierig.
Dus hier straks maar in beginnen en hopelijk bevalt het me.
1
Geralt of rivia
geplaatst: 3 oktober 2019, 14:26 uur
Harry Potter and the Deathly Hallows - J.K. Rowling (2007)
A Game of Thrones - George R.R. Martin (1996)
Nog steeds niet uit
It - Stephen King (1986)
Chapterhouse Dune - Frank Herbert (1985)
Assassin’s Creed: Revelations - Oliver Bowden (2011)
The Ghost Next Door - R.L. Stine (1993)
Leez weer eens lekker van alles en nog wat door elkaar . ?
A Game of Thrones - George R.R. Martin (1996)
Nog steeds niet uit
It - Stephen King (1986)
Chapterhouse Dune - Frank Herbert (1985)
Assassin’s Creed: Revelations - Oliver Bowden (2011)
The Ghost Next Door - R.L. Stine (1993)
Leez weer eens lekker van alles en nog wat door elkaar . ?
3
geplaatst: 4 oktober 2019, 22:54 uur
4
geplaatst: 6 oktober 2019, 09:47 uur
Om er weer even in te komen. Tijd niet gelezen
https://www.boekmeter.nl/images/cover/0/622.jpg?]Pagina niet gevonden
Dolan's Cadillac - Stephen King (1989).
https://www.boekmeter.nl/images/cover/0/622.jpg?]Pagina niet gevonden
Dolan's Cadillac - Stephen King (1989).
4
geplaatst: 6 oktober 2019, 13:19 uur
Zo! Die kan ik in mijn zak steken. Ik ga vandaag ff lekker naast mijn schoenen lopen. Merci bien boekvriend??
0
geplaatst: 9 oktober 2019, 05:11 uur
Ik blijf nog even putten uit de boekentiplijst van VPRO Boeken.
Eerder las ik al de Ontembare, Het Moerasmeisje, Washington Black en Er is geen daar daar uit die lijst met tips en die zijn me allemaal prima bevallen. Volgende is
Dunkelgrün Fast Schwarz - Mareike Fallwickl (2018)
https://images.nrc.nl/TBSMG4FCbi9ZCeB88qmAAeH18I4=/1280x/filters:no_upscale()/s3/static.nrc.nl/bvhw/files/2019/08/data47951024-706dc1.jpg
Eerder las ik al de Ontembare, Het Moerasmeisje, Washington Black en Er is geen daar daar uit die lijst met tips en die zijn me allemaal prima bevallen. Volgende is
Dunkelgrün Fast Schwarz - Mareike Fallwickl (2018)
https://images.nrc.nl/TBSMG4FCbi9ZCeB88qmAAeH18I4=/1280x/filters:no_upscale()/s3/static.nrc.nl/bvhw/files/2019/08/data47951024-706dc1.jpg
0
Geralt of rivia
geplaatst: 10 oktober 2019, 10:11 uur
The Shining - Stephen King (1977)
Had deze tijdens de verhuizing voor de helft gelezen . Nu ga ik hem lekker op mijn gemak lezen .
Ben ook nog bezig in
Harry Potter and the Deathly Hallows - J.K. Rowling (2007)
En hoop deze volgend jaar eindelijk uit te hebben It - Stephen King (1986)
Had deze tijdens de verhuizing voor de helft gelezen . Nu ga ik hem lekker op mijn gemak lezen .
Ben ook nog bezig in
Harry Potter and the Deathly Hallows - J.K. Rowling (2007)
En hoop deze volgend jaar eindelijk uit te hebben It - Stephen King (1986)
3
geplaatst: 11 oktober 2019, 10:44 uur
Ik ben zeer benieuwd of dit boek me datgene gaat brengen waar ik op hoop: een zoveelste bijzondere leeservaring!
https://www.boekmeter.nl/images/cover/59000/59759.jpg
Havboka: Eller Kunsten å Fange en Kjempehai Fra en Gummibåt på et Stort Hav Gjennom Fire Årstider - Morten Andreas Strøksnes (2015) - BoekMeter.nl
https://www.boekmeter.nl/images/cover/59000/59759.jpg
Havboka: Eller Kunsten å Fange en Kjempehai Fra en Gummibåt på et Stort Hav Gjennom Fire Årstider - Morten Andreas Strøksnes (2015) - BoekMeter.nl
0
Geralt of rivia
geplaatst: 11 oktober 2019, 18:42 uur
Weer eens lekker de fantasy ingedoken Royal Assassin - Robin Hobb (1996)
Harry Potter and the Deathly Hallows - J.K. Rowling (2007)
En lees tuurlijk wat horror er tussen door
The Headless Ghost - R.L. Stine (1995)
One Day at Horrorland - R.L. Stine (1994)
Harry Potter and the Deathly Hallows - J.K. Rowling (2007)
En lees tuurlijk wat horror er tussen door
The Headless Ghost - R.L. Stine (1995)
One Day at Horrorland - R.L. Stine (1994)
* denotes required fields.