menu

De Site / Gebruikers / Wat lees je nu?

zoeken in:
geplaatst:
Ik ben momenteel op de Veluwe met mijn gezin met 3 kinderen van 0 tot 5 jaar en dacht veel te gaan lezen. Na de eerste dag van gisteren zeg ik; ik ga deze vakantie weinig tot heel weinig aan lezen toekomen haha.

Wel hoop ik Suttree van Cormack McCarthey uit te lezen, een heerlijke leeservaring. Ik geniet van elke pagina!

Ted Kerkjes (moderator)
geplaatst:
Jason82 schreef:
Ik ben momenteel op de Veluwe met mijn gezin met 3 kinderen van 0 tot 5 jaar
Nog veel plezier daar op de Veluwe!

geplaatst:
Jason82 schreef:
Ik ben momenteel op de Veluwe met mijn gezin met 3 kinderen van 0 tot 5 jaar en dacht veel te gaan lezen.
Ik wens je partner een prettige vakantie

Sol1 (crew)
geplaatst:
Jason82, veel plezier daar!
In welk stuk van de Veluwe zit je ongeveer? Ik kom er met enige regelmaat, meestal in de buurt van Garderen, maar ook op andere plaatsen.

geplaatst:
Pythia schreef:
(quote)
Ik wens je partner een prettige vakantie

Haha, ik zal het haar doorgeven

Ze was gisteravond nadat ze me zag dansen in de kinderdisco met Koos Konijn weer helemaal verliefd op mij

geplaatst:
Sol1 schreef:
Jason82, veel plezier daar!
In welk stuk van de Veluwe zit je ongeveer? Ik kom er met enige regelmaat, meestal in de buurt van Garderen, maar ook op andere plaatsen.

We zitten in De Schaapskooi, een Roompotpark vlakbij Epe. Mooi hier!

geplaatst:
Jason82 schreef:
Ze was gisteravond nadat ze me zag dansen in de kinderdisco met Koos Konijn weer helemaal verliefd op mij
Ik wens jou (en je kinderen) ook een hele leuke vakantie! Ik heb er alle vertrouwen in

geplaatst:
Assasins creed brahman

Christine bezeten stad in de banvan de ring doctor who assasins creed brahman

Dit boek had ik ook , maar ongelezen weer verkocht.
Ga je ook naar Tarantino's nieuwste film dat om Mansons Helter Skelter gaat?

Slainte_Mhath schreef:

Dit boek had ik ook , maar ongelezen weer verkocht.
Ga je ook naar Tarantino's nieuwste film dat om Mansons Helter Skelter gaat?

Ongelezen verkocht? Waarom ongelezen? Ik zal een bericht bij het boek achterlaten als ik het gelezen heb.

Ja die wil ik zeker gaan zien. Ik dacht echter dat het Manson-verhaal daar maar een beetje op de achtergrond sluimert ipv centraal staat.

Ik kon me er niet toezetten om eraan te beginnen. Dit geldt ook voor boeken over Bundy en Dahmer.
Had een keer een Serial-killer manie, en ik ben een impulsieve koper

(afbeelding)

En op mijn nachtkastje ligt vanaf vandaag (om een of andere reden lees ik voor het slapen gaan altijd een ander boek dan waar ik eigenlijk in bezig ben):

(afbeelding)

Na het zwaarmoedige Suttree nu even tijd voor wat luchtiger werk;

(afbeelding)

(afbeelding)

Jan Kjaerstad - De Verleider

Fantastic beasts and where to find them the crimes of grindelwald complete film scenario nederlands

Project Donkere Toren is in de wachtkamer gezet (boek 4 was niet op tijd terug bij de biep voordat ik op vakantie ging en in boek 3 was ik nog niet begonnen en die moest ook weer terug, dus die ging ook niet mee op vakantie), nu bezig in

https://i0.wp.com/www.thrillersandmore.com/wp-content/uploads/2019/06/goedezoon.jpg?resize=190%2C300&ssl=1

Ik lees soms 2 boeken tegelijk. Naast Brusselmans lees ik het onderstaande verhaal van HP Lovecraft. Wow wat is dit duister zeg!

(afbeelding)

Dit zal het volgende boek worden, dat ik hopelijk zal verslinden.

(afbeelding)

Under the Knife - Tess Gerritsen (1990)

Van parcival tot beowulf
En duin
En bezeten stad en nog een assasins creed boek

Enige behoefte aan een vlot kort boek en deze voldoet tot zoverre aan die criteria:

(afbeelding)

Assasins creed broederschap

Gast
geplaatst: vandaag om 01:35 uur

geplaatst: vandaag om 01:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.