menu

De Site / Gebruikers / Wat lees je nu?

zoeken in:

geplaatst:

(afbeelding)

geplaatst:

(afbeelding)

geplaatst:
Meerdere boeken teglijkertijd
IT het spel der tronen narnia het paard en de jongen de groene mijl twee dode meisjes silver bullet en de beproeving ik weet het het is veel door elkaar maar dit is wel fijn als het ene verveeldt pak ik gewoon het andere

Shaky (crew)
geplaatst:
Haar eerste boek was slecht, haar tweede matig, ik ben benieuwd of het derde boek de stijgende lijn kan volhouden:

https://www.qbd.com.au/img/products/0/9780008268947.jpg

Bring Me Back - B.A. Paris (2018)

geplaatst:
Zoveel boeken te lezen en je pakt desondanks gewoon een derde boek in een tot nu toe matige reeks. Dat getuigt van karakter Shaky

Shaky (crew)
geplaatst:
, ik moet inderdaad niet te veel nadenken over alles wat ik hierdoor mis maar gelukkig is het een nogal kort en simpel boek.

En wie weet: als de stijgende lijn wordt doorgezet ben ik tevreden.

geplaatst:
Komt goed Shaky, hopelijk volgt de beloning in de vorm van een plezierige leeservaring.

geplaatst:
Geralt of rivia schreef:
Meerdere boeken teglijkertijd
IT het spel der tronen narnia het paard en de jongen de groene mijl twee dode meisjes silver bullet en de beproeving ik weet het het is veel door elkaar maar dit is wel fijn als het ene verveeldt pak ik gewoon het andere

Zo doe ik het ook

geplaatst:
Momenteel bezig in:

Gogol - Dode Zielen

Marlon James - Black Leopard, Red Wolf (hier ben ik al een paar maanden in bezig, en nog steeds pas op 1/3, niet echt een goed teken, al vind ik het toch ook niet slecht)

geplaatst:
handsome_devil schreef:
Gogol - Dode Zielen

Die staat ook al een tijdje op mijn nog te lezen lijstje.

geplaatst:
misterfool schreef:
(quote)

Die staat ook al een tijdje op mijn nog te lezen lijstje.

Hij stond bij mij serieus al een jaar of tien in de kast *schaamschaam*.

Tot nu toe een erg jolig boek.

Shaky (crew)
geplaatst:
Jason82 schreef:
Komt goed Shaky, hopelijk volgt de beloning in de vorm van een plezierige leeservaring.

Niet bepaald.....
Bring Me Back - B.A. Paris (2018)

geplaatst:
Effe nog voor het slapen gaan een boekje van de groene mijl gelezen

geplaatst:

Haha prachtig

Gast
geplaatst: vandaag om 16:00 uur

geplaatst: vandaag om 16:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.