menu

Mijn Updates +
De Site / Gebruikers / Wat lees je nu?

zoeken in:
geplaatst:
En dit boek ligt klaar voor vanavond. Hopelijk net zo goed als het voorgaande.
Er is hier nog niet op gestemd, dus daarom dit boek de voorkeur gegeven. Alles voor het forum hè.

(afbeelding)

psyche (crew)

(afbeelding)

liv2 (crew)
Abubakari schreef:
(afbeelding)

(afbeelding)

Ben eens benieuwd naar je oordeel van Otmar's zonen!

geplaatst:
Vannacht tijdens de slapeloze uren maar eens in mijn eerste Tess Gerritsen begonnen.
Ben benieuwd, maar het voorspeld niet veel goeds als ik de stemmen zo bekijk, nou ja, afwachten maar.

(afbeelding)

Call After Midnight - Tess Gerritsen (1987)

geplaatst:
psyche schreef:
(afbeelding)

Hoe bevalt het boek van het kwartaal? Ik ben er zelf nog niet aan begonnen.

psyche (crew)
geplaatst:
Shaky schreef:

Hoe bevalt het boek van het kwartaal? Ik ben er zelf nog niet aan begonnen.

Mij bevalt het wel. Het boek is autobiografisch. Wonderlijk, ik ben bekend met het werk van de schrijfster, ik herken haar, de liefde voor de natuur; tegelijkertijd begint het verhaal anders, geschreven vanuit een klein meisje, bijna sprookjesachtig wat mooi past bij haar levensfase. Ik ben benieuwd of de stijl meegroeit met de leeftijd van het kind. Ik verwacht van wel.

geplaatst:
Ah, okay. Klinkt inderdaad alsof het je goed bevalt. Na Cold Blooded begin ik er ook in. Ben benieuwd.

geplaatst:
Gezellig in het zonnetje, genieten van het heerlijke weer, en een makkelijk leesbaar boekje, dan pak je toch een De Cock erbij.

(afbeelding)

psyche (crew)
geplaatst:

(afbeelding)

Gast
geplaatst: vandaag om 08:23 uur

geplaatst: vandaag om 08:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.