menu

Mijn Updates +
De Site / Gebruikers / Wat lees je nu?

zoeken in:

Deze heb ik al een hele poos liggen, maar ergens weerhield iets me er van om er in te beginnen.
Gisterenavond toch maar even de koe bij de horens gepakt en de eerste pagina's die over haar jeugd gingen verslonden.

(afbeelding)

Mijn derde boek van 2019. Ik heb zomaar het gevoel dat dit voor mij een iconisch lees jaar wordt. Weer een fraaie titel:

(afbeelding)

Om er weer even in te komen. Tijd niet gelezen

(afbeelding)

Dolan's Cadillac - Stephen King (1989).

HALVE TAMME. schreef:
Om er weer even in te komen. Tijd niet gelezen

Dat houdt je wel van de straat

Geintje vriend

Tijd om nog eens een (hopelijk) spannende thriller te verslinden.
Ik kreeg hem van een vriendin voor mijn nieuwjaar en vermits het boek hier op het forum nog niet gelezen blijkt te zijn, zal ik dan maar de primeur voor mijn rekening nemen.

Hopelijk valt hij me niet tegen.

(afbeelding)

Nou vooruit dan, nog één ander boek voordat ik aan het Boekmeter Boek van het Kwartaal begin.

https://media-frontend.tweakwise.com/data/ako/700x700/532238.jpg

Toffe Peren, Rotte Appels: Warme Waargebeurde Politieverhalen - Gerard Mak (2017)

Toch besloten 'Cold-Blooded' later te lezen. Ik heb pasgeleden nog een boek van Carlton Smith gelezen en ik wil voor nu nog even de variatie er inhouden. Het wordt nu:

https://www.chicklit.nl/ckfinder/userfiles/images/Chicklit/boeken/d/De%20dood%20van%20murat%20idrissi.jpg

De Dood van Murat Idrissi - Tommy Wieringa (2017)

psyche (crew)
psyche schreef:

Naast deze die me nog niet echt bij de kladden pakt:

Divorare il Cielo - Paolo Giordano (2018)

En dus nog steeds niet ... een neefje gaf me deze
De Vrienden van Pinocchio - Tomas Ross (2014) als tip die ik vanmiddag bij de bieb ophaalde. Ik begon omdat ik erna ergens moest wachten een stukje te lezen .... Tomas Ross heeft direct mijn aandacht.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:45 uur

geplaatst: vandaag om 05:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.