menu

De Site / Gebruikers / Wat lees je nu?

zoeken in:


avatar van Abubakari
Rius schreef:
the son-philipp meyer


Die heb ik ooit gewonnen, mooie boek. Mijn beeld van de indianen veranderde 'ietwat' zal ik maar zeggen.



avatar van Rius
https://www.boekmeter.nl/images/cover/42000/42143.jpg

Na jaren zoeken (lees: af en toe kijken op internet) eindelijk gevonden. Mocht er toevallig een mede boekmeter user ook op zoek zijn naar dit pareltje, laat dat dan even weten. Maar, eerst is Rius aan de beurt...




avatar van psyche
psyche (crew)


Geweldige titel ... en ik ondertussen maar roepen “Wat zegt je gevoel?” of “Wat is je eerste reactie?” als iemand m.i. flink aan het rationaliseren is of bedachtzaam twijfelt ?



avatar van psyche
psyche (crew)
Zelf gekocht zodat ik niet aan een bibliotheektermijn gebonden ben, start twee:

Así Empieza lo Malo - Javier Marías (2014)




avatar van Donkerwoud
Blijft een raar idee dat dit ooit bij Brusselmans vandaan kwam.

avatar van Pieter
Donkerwoud schreef:
Blijft een raar idee dat dit ooit bij Brusselmans vandaan kwam.

Het is dan ook geen droog, historisch overzicht. Brusselmans heeft het haast meer over zichzelf en de broer van Guido Gezelle dan over iemand anders. Niet echt de moeite ook, overigens.

avatar van Donkerwoud
Ah oké. Ik dacht dus dat dit een serieus overzichtswerk was.










avatar van Shaky
The Life of Lee - Lee Evans (2011) moet heel even wachten.

Gisteren heb ik dit boekje cadeau gekregen van een collega en die krijgt nu even voorrang:

https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/4/3/6/4/9200000075034634.jpg

Kunnen We Praten - Joris Luyendijk (2017)

Gast
geplaatst: vandaag om 12:21 uur

geplaatst: vandaag om 12:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.