menu

De Site / Gebruikers / What's up doc?

zoeken in:
avatar van liv2
Wat jammer!

...stilte...
Beste mensen, ik ben ook een korte tijd uitgeschreven geweest. Het was een impulsieve actie (na wat ergernissen).
Maar mijn beschermengel hier nam er geen genoegen mee, zodat alles weer hersteld is. Alleen al mijn stemmen zijn verloren gegaan. Ik zal me daarom voortaan onthouden van het geven van sterretjes (wat ik niet zal missen) en wat minder actief aanwezig zijn...

avatar van eRCee
De stilte is weergekeerd.

avatar van misterfool
Dan hier weer het lawaai zou ik zeggen.

Nee, alle gekheid op een stokje. Een goede zes weken geleden, werd ik ietwat overvallen door de combinatie van enige zelfoverschatting qua studie, verkeerd ingechatte deadlines op het werk, alsook wat gedoe in de persoonlijke sfeer. Forumdiscussies en stress blijken weliswaar niet de beste combinatie, maar uitschrijven is dan wel weer een erg rigeureuze stap. Enfin, tijd om weer eens wat boeken te lezen.

avatar van WildeOscar
WildeOscar (moderator)
Welkom terug, misterfool! Nog even je oude avatar zien te vinden, en je bent weer helemaal de oude

avatar van Halley23
Halley23 (moderator)
Old soldiers never die! Gezien de terugkeer van ...stilte... en misterfool. Fijn!

misterfool schreef:
Dan hier weer het lawaai zou ik zeggen.

Nee, alle gekheid op een stokje. Een goede zes weken geleden, werd ik ietwat overvallen door de combinatie van enige zelfoverschatting qua studie, verkeerd ingechatte deadlines op het werk, alsook wat gedoe in de persoonlijke sfeer. Forumdiscussies en stress blijken weliswaar niet de beste combinatie, maar uitschrijven is dan wel weer een erg rigeureuze stap. Enfin, tijd om weer eens wat boeken te lezen.


Wanneer Musicmeter-account terug inschakelen?

avatar van misterfool
Wanneer de mods op musicmeter eens reageren op mijn e-mails.

avatar van Jason82
2 vertrouwde namen die terugkeren op dit warme nest. Nu al een geslaagde dag!

Gast
geplaatst: vandaag om 06:07 uur

geplaatst: vandaag om 06:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.