menu

De Site / Gebruikers / What's up doc?

zoeken in:
Dank vriend, ik heb uw korte gevatte zinnetjes gemist!

Mijn dag begon overigens weer goed. Vanmorgen ben ik, praktisch voor mijn deur, op de bon geslingerd omdat ik mijn hond niet had aangelijnd. 100 euro! Dat zijn een hoop boeken.

PeterW (crew)
the Cheshire cat schreef:

Mijn dag begon overigens weer goed. Vanmorgen ben ik, praktisch voor mijn deur, op de bon geslingerd omdat ik mijn hond niet had aangelijnd. 100 euro! Dat zijn een hoop boeken.

Ik vraag me steeds vaker af waar ze hier mee bezig zijn. Je wordt behandeld alsof je een terrorist bent, en de echte terroristen kunnen gewoon hun gang gaan.

Het is echt te zot voor woorden inderdaad.

the Cheshire cat schreef:

of honden ....

Er speelt het één en ander in mijn leven waardoor ik te weinig aan boeken lezen toekom. Niks ernstigs, maar vooral irritant voor mij. Vandaar dat ik ook hier wat minder actief aanwezig ben dan gebruikelijk. Is tijdelijk.

Donkerwoud schreef:
Er speelt het één en ander in mijn leven waardoor ik te weinig aan boeken lezen toekom. Niks ernstigs, maar vooral irritant voor mij. Vandaar dat ik ook hier wat minder actief aanwezig ben dan gebruikelijk. Is tijdelijk.

Hopelijk kom je binnenkort in rustiger vaarwater

Thanks!

Ted Kerkjes
Veel sterkte, Donkerwoud! Tot later!

Hou je taai boekenvriend!

Sterkte toegewenst Donkerwoud?

Halley23 (moderator)
Zet 'm op Donkerwoud!

Sterkte Donkerwoud!

Tijdelijk is een lichtpuntje.

Dat wilde ik dus net zeggen.

Great minds think alike

Dank allemaal!

Geralt of rivia
Waar is HALVE TAMME gebleven was altijd heel erg actief al een paar weken niet gezien

liv2 ik mis je.

Sol1 (moderator)
...ik zie tot mijn grote schrik dat Ted Kerkjes zich na een periode van beperkte activiteit afgelopen zondag definitief heeft uitgeschreven...
Daarmee gaat op BoekMeter wel een icoon verloren

Sol1 schreef:
...ik zie tot mijn grote schrik dat Ted Kerkjes zich na een periode van beperkte activiteit afgelopen zondag definitief heeft uitgeschreven...
Daarmee gaat op BoekMeter wel een icoon verloren

Uitschrijven is wel een heel rigoureuze stap zeg, bijzonder.... Jammer, inderdaad nemen we hiermee afscheid van een gewaardeerd en betrokken persoon.

Dit is wel heel jammer inderdaad, zonder bericht of wat. Ik begreep dat hij het nogal druk had met z'n nieuwe opleiding en ook de naweeën van de corona-lockdowns ervoer, maar dat hij zich zou uitschrijven zag ik niet aankomen. Zuur. En toch, comebacks zijn vaker voorgekomen.

Oei dat is zuur, een fijne gebruiker en een icoon inderdaad.

erg jammer ja.

en misterfool heeft zich een paar weken geleden ook uitgeschreven.

Je weet van elkaar niet altijd wat er privé gaande is, het is voor deze leden gevoelsmatig niks om zomaar zonder enige aankondiging te verdwijnen. Hopelijk niks ernstigs in ieder geval.

Ted Kerkjes waer bestu bleven?

Hoe jammer allemaal. Ze zullen allemaal gemist worden, ieder op hun eigen manier droegen ze bij tot dit forum.
Zonder iets te zeggen vertrekken, is zeker heel heftig, maar ze zullen er hun reden wel voor hebben vermoed ik.
Hopelijk is het een leuke reden en niet iets triest.

En ook al kunnen ze het hier dan niet meer lezen, ik wens ze alle goeds en hopelijk tot weerziens.

Maar waarom uitschrijven? Je kunt toch ook gewoon niet meer komen?

Anyway, jammer ihkv hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Abubakari schreef:
Maar waarom uitschrijven? Je kunt toch ook gewoon niet meer komen?

Anyway, jammer ihkv hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Ja precies, daarom zou je bijna denken dat er iets moet zijn. Jammer!

Wat jammer van Ted Kerkjes, zeg. Dat had ik eerlijk gezegd niet zien aankomen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:19 uur

geplaatst: vandaag om 20:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.