De Site / Gebruikers / What's up doc?
zoeken in:
1
geplaatst: 2 november 2017, 12:01 uur
Dank vriend, ik heb uw korte gevatte zinnetjes gemist!
Mijn dag begon overigens weer goed. Vanmorgen ben ik, praktisch voor mijn deur, op de bon geslingerd omdat ik mijn hond niet had aangelijnd. 100 euro! Dat zijn een hoop boeken.
Mijn dag begon overigens weer goed. Vanmorgen ben ik, praktisch voor mijn deur, op de bon geslingerd omdat ik mijn hond niet had aangelijnd. 100 euro! Dat zijn een hoop boeken.
2
PeterW (crew)
geplaatst: 2 november 2017, 12:35 uur
the Cheshire cat schreef:
Ik vraag me steeds vaker af waar ze hier mee bezig zijn. Je wordt behandeld alsof je een terrorist bent, en de echte terroristen kunnen gewoon hun gang gaan.
1
geplaatst: 2 november 2017, 12:57 uur
the Cheshire cat schreef:
of honden ....
7
geplaatst: 19 mei 2019, 15:19 uur
Er speelt het één en ander in mijn leven waardoor ik te weinig aan boeken lezen toekom. Niks ernstigs, maar vooral irritant voor mij. Vandaar dat ik ook hier wat minder actief aanwezig ben dan gebruikelijk. Is tijdelijk.
1
geplaatst: 19 mei 2019, 15:55 uur
Donkerwoud schreef:
Er speelt het één en ander in mijn leven waardoor ik te weinig aan boeken lezen toekom. Niks ernstigs, maar vooral irritant voor mij. Vandaar dat ik ook hier wat minder actief aanwezig ben dan gebruikelijk. Is tijdelijk.
Hopelijk kom je binnenkort in rustiger vaarwater
0
Geralt of rivia
geplaatst: 24 augustus 2019, 14:04 uur
Waar is HALVE TAMME gebleven was altijd heel erg actief al een paar weken niet gezien
1
Sol1 (moderator)
geplaatst: 12 april 2022, 01:15 uur
...ik zie tot mijn grote schrik dat Ted Kerkjes zich na een periode van beperkte activiteit afgelopen zondag definitief heeft uitgeschreven...
Daarmee gaat op BoekMeter wel een icoon verloren
0
geplaatst: 12 april 2022, 06:53 uur
Sol1 schreef:
...ik zie tot mijn grote schrik dat Ted Kerkjes zich na een periode van beperkte activiteit afgelopen zondag definitief heeft uitgeschreven...
Uitschrijven is wel een heel rigoureuze stap zeg, bijzonder.... Jammer, inderdaad nemen we hiermee afscheid van een gewaardeerd en betrokken persoon.
1
geplaatst: 12 april 2022, 07:18 uur
Dit is wel heel jammer inderdaad, zonder bericht of wat. Ik begreep dat hij het nogal druk had met z'n nieuwe opleiding en ook de naweeën van de corona-lockdowns ervoer, maar dat hij zich zou uitschrijven zag ik niet aankomen. Zuur. En toch, comebacks zijn vaker voorgekomen.
2
geplaatst: 12 april 2022, 09:59 uur
erg jammer ja.
en misterfool heeft zich een paar weken geleden ook uitgeschreven.
en misterfool heeft zich een paar weken geleden ook uitgeschreven.
0
geplaatst: 12 april 2022, 11:33 uur
Je weet van elkaar niet altijd wat er privé gaande is, het is voor deze leden gevoelsmatig niks om zomaar zonder enige aankondiging te verdwijnen. Hopelijk niks ernstigs in ieder geval.
2
geplaatst: 12 april 2022, 19:31 uur
Hoe jammer allemaal. Ze zullen allemaal gemist worden, ieder op hun eigen manier droegen ze bij tot dit forum.
Zonder iets te zeggen vertrekken, is zeker heel heftig, maar ze zullen er hun reden wel voor hebben vermoed ik.
Hopelijk is het een leuke reden en niet iets triest.
En ook al kunnen ze het hier dan niet meer lezen, ik wens ze alle goeds en hopelijk tot weerziens.
Zonder iets te zeggen vertrekken, is zeker heel heftig, maar ze zullen er hun reden wel voor hebben vermoed ik.
Hopelijk is het een leuke reden en niet iets triest.
En ook al kunnen ze het hier dan niet meer lezen, ik wens ze alle goeds en hopelijk tot weerziens.
1
geplaatst: 12 april 2022, 20:22 uur
Maar waarom uitschrijven? Je kunt toch ook gewoon niet meer komen?
Anyway, jammer ihkv hoe meer zielen hoe meer vreugd.
0
geplaatst: 12 april 2022, 21:44 uur
Abubakari schreef:
Ja precies, daarom zou je bijna denken dat er iets moet zijn. Jammer!
0
geplaatst: 13 april 2022, 11:50 uur
Wat jammer van Ted Kerkjes, zeg. Dat had ik eerlijk gezegd niet zien aankomen.
* denotes required fields.