menu

Mijn Updates +
De Site / Gebruikers / What's up doc?

zoeken in:
Dank vriend, ik heb uw korte gevatte zinnetjes gemist!

Mijn dag begon overigens weer goed. Vanmorgen ben ik, praktisch voor mijn deur, op de bon geslingerd omdat ik mijn hond niet had aangelijnd. 100 euro! Dat zijn een hoop boeken.

the Cheshire cat schreef:

Mijn dag begon overigens weer goed. Vanmorgen ben ik, praktisch voor mijn deur, op de bon geslingerd omdat ik mijn hond niet had aangelijnd. 100 euro! Dat zijn een hoop boeken.

Ik vraag me steeds vaker af waar ze hier mee bezig zijn. Je wordt behandeld alsof je een terrorist bent, en de echte terroristen kunnen gewoon hun gang gaan.

Het is echt te zot voor woorden inderdaad.

liv2 (crew)
the Cheshire cat schreef:

of honden ....

geplaatst:
Er speelt het één en ander in mijn leven waardoor ik te weinig aan boeken lezen toekom. Niks ernstigs, maar vooral irritant voor mij. Vandaar dat ik ook hier wat minder actief aanwezig ben dan gebruikelijk. Is tijdelijk.

geplaatst:
Donkerwoud schreef:
Er speelt het één en ander in mijn leven waardoor ik te weinig aan boeken lezen toekom. Niks ernstigs, maar vooral irritant voor mij. Vandaar dat ik ook hier wat minder actief aanwezig ben dan gebruikelijk. Is tijdelijk.

Hopelijk kom je binnenkort in rustiger vaarwater

geplaatst:
Thanks!

Ted Kerkjes (moderator)
geplaatst:
Veel sterkte, Donkerwoud! Tot later!

geplaatst:
Hou je taai boekenvriend!

geplaatst:
Sterkte toegewenst Donkerwoud

Halley23 (moderator)
geplaatst:
Zet 'm op Donkerwoud!

geplaatst:
Sterkte Donkerwoud!

geplaatst:
Tijdelijk is een lichtpuntje.

geplaatst:
Dat wilde ik dus net zeggen.

geplaatst:
Great minds think alike

geplaatst:
Dank allemaal!

Gast
geplaatst: vandaag om 22:45 uur

geplaatst: vandaag om 22:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.