De Site / Gebruikers / What's up doc?
zoeken in:
14
...stilte...
geplaatst: 13 april 2022, 16:27 uur
Beste mensen, ik ben ook een korte tijd uitgeschreven geweest. Het was een impulsieve actie (na wat ergernissen).
Maar mijn beschermengel hier nam er geen genoegen mee, zodat alles weer hersteld is. Alleen al mijn stemmen zijn verloren gegaan. Ik zal me daarom voortaan onthouden van het geven van sterretjes (wat ik niet zal missen) en wat minder actief aanwezig zijn...
Maar mijn beschermengel hier nam er geen genoegen mee, zodat alles weer hersteld is. Alleen al mijn stemmen zijn verloren gegaan. Ik zal me daarom voortaan onthouden van het geven van sterretjes (wat ik niet zal missen) en wat minder actief aanwezig zijn...
13
geplaatst: 11 mei 2022, 19:29 uur
Dan hier weer het lawaai zou ik zeggen.
Nee, alle gekheid op een stokje. Een goede zes weken geleden, werd ik ietwat overvallen door de combinatie van enige zelfoverschatting qua studie, verkeerd ingechatte deadlines op het werk, alsook wat gedoe in de persoonlijke sfeer. Forumdiscussies en stress blijken weliswaar niet de beste combinatie, maar uitschrijven is dan wel weer een erg rigeureuze stap. Enfin, tijd om weer eens wat boeken te lezen.
Nee, alle gekheid op een stokje. Een goede zes weken geleden, werd ik ietwat overvallen door de combinatie van enige zelfoverschatting qua studie, verkeerd ingechatte deadlines op het werk, alsook wat gedoe in de persoonlijke sfeer. Forumdiscussies en stress blijken weliswaar niet de beste combinatie, maar uitschrijven is dan wel weer een erg rigeureuze stap. Enfin, tijd om weer eens wat boeken te lezen.
3
WildeOscar (moderator)
geplaatst: 11 mei 2022, 20:35 uur
Welkom terug, misterfool! Nog even je oude avatar zien te vinden, en je bent weer helemaal de oude
5
Halley23 (moderator)
geplaatst: 11 mei 2022, 21:27 uur
Old soldiers never die! Gezien de terugkeer van ...stilte... en misterfool. Fijn!
0
geplaatst: 12 mei 2022, 16:49 uur
misterfool schreef:
Wanneer Musicmeter-account terug inschakelen?
6
geplaatst: 12 mei 2022, 18:45 uur
2 vertrouwde namen die terugkeren op dit warme nest. Nu al een geslaagde dag!
3
geplaatst: 20 oktober, 14:05 uur
Geerard is inmiddels een jaar afwezig. Ik hoop dat hij na een sabbatjaar weer wat van zich laat horen...
* denotes required fields.