menu

Mijn Updates +
De Site / Gebruikers / Schrijf zelf eens wat

zoeken in:
Nog eentje dan:

Heb je misschien
nooit eerder
een mooie motherfucker
zoals ik gezien

Hoogstens ontbloot
tussenbeide komt ze tenslotte
op me afgedropen

Ik ben gisteren begonnen met wat te schrijven. Ik heb weinig tot geen ervaring, maar ik heb het eigenlijk wel altijd leuk gevonden om te doen. Zouden jullie dit willen lezen en me misschien wat tips en advies willen geven? Bedankt!