menu

Mijn Updates +
De Site / Gebruikers / Even voorstellen...

zoeken in:
Dag iedereen,

Zal ik me ook hier maar eventjes kort voorstellen; de naam is Paul, 47 jaar en afkomstig uit Oudenaarde.
Vandaag me ingeschreven op boekmeter, en inmiddels ook mijn eerste toevoeging (dankzij een hulpvaardig crewlid weliswaar ) toegevoegd op de site; verder maak ik ook onderdeel uit van de crew op die andere meter site.

Welkom

Ted Kerkjes (crew)
Welkom, Paul!

Welkom Paul, en fan van Depeche Mode?

Welkom op Boekmeter Paul? veel leesplezier.

mjk87 schreef:
Welkom Paul, en fan van Depeche Mode?

Is dat zo overduidelijk dan misschien?

Arkan schreef:
Welkom op Boekmeter Paul? veel leesplezier.

Moet eerlijk toegeven dat ik niet zoveel boeken lees ; maar merkte op dat het boek nog niet op de site stond, dus vandaar dat ik me hier ook maar even ingeschreven heb; maar het lijkt me hier sowieso ook wel een fijne community hoor.

Welkom Paul!

Halley23 (moderator)
Welkom Paul en veel plezier op BoekMeter!

psyche (crew)
geplaatst:
Hartelijk welkom, Paul!

geplaatst:
Hoi, Ik ben sinds enkele jaren in mijn vrije tijd aan de slag als misdaadauteur. Rond deze tijd verschijnt Bling Bling 3, het sluitstuk van de Bling Bling trilogie die erg goed onthaald werd in het misdaadgenre (winnaar Hercule Poirotprijs 2016, Diamanten Kogel 2016, Schaduwprijs 2017, shortlist Hercule Poirotprijs 2016, Longlist Bookspot Gouden Strop 2018. Benieuwd om met jullie kennis te maken. Jan

geplaatst:
Welkom Jan!

geplaatst:
Welkom Jan.

geplaatst:
Hallo,
in mijn zoektocht naar 'het volgende boek om te lezen' ben ik op deze website uitgekomen. Qua literaire voorkeuren beschouw ik mezelf als zoekende. In het verleden heb ik voornamelijk veel genrefictie gelezen, en ik merk dat dergelijke boeken nog geregeld een aantrekkingskracht op me hebben. Vaker wel dan niet krijg ik echter een 'been there, done that' gevoel wanneer ik zo'n boek opensla.
Dus om die reden ben ik begonnen met een poging tot uitbreiding van mijn smaak. Veel heb ik nog niet gelezen, dus als type lezer kan ik mezelf moeilijk omschrijven. Een zekere mystiek in literatuur blijft me aanspreken, en ik weet nog niet zeker of zwaar realisme om die reden me echt ligt.
En om die reden ben ik dus hier, om dat uit te vinden.

geplaatst:
Welkom! Bij de combinatie 'beginnende lezer en 'mystiek in literatuur' komt bij mij direct de volgende titel op; De komst van Joachim Stiller van Hubert Lampo.

geplaatst:
En al direct een suggestie, waarvoor dank.
Ik zet 'm direct op de lijst voor het volgende bibliotheekbezoek.

Halley23 (moderator)
geplaatst:
welkom en veel plezier op BoekMeter

Ted Kerkjes (crew)
geplaatst:
Welkom, vonrooden! Veel plezier op BoekMeter.
(Enne: ik kan De komst van Joachim Stiller óók aanbevelen. )

geplaatst:
Welkom vonrooden en veel succes met je "zoektocht".

Gast
geplaatst: vandaag om 14:03 uur

geplaatst: vandaag om 14:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.