menu

De Site / Gebruikers / Gebruikersmijlpalen

zoeken in:
avatar van Shaky
Thanks guys! Op naar de volgende 500.

avatar van Halley23
Halley23 (moderator)
gert_r is stilletjes de 1400 toevoegingen gepasseerd. Hulde! En zonder iemand te kort te willen doen maar zie de spannende tweestrijd tussen Sol1 en Shaky die onverdroten op weg zijn naar de magische grens van 1000 toevoegingen.

avatar van Halley23
Halley23 (moderator)
Stand Sol1 vs Shaky 1002-1000. Allebei hulde uiteraard!

avatar van Shaky
Sol1, we zijn er. We hebben de 1000 bereikt en voegen ons bij het illustere rijtje der toevoeg-grootheden op BoekMeter. We have arrived...


avatar van Sol1
Sol1 (moderator)
Shaky schreef:
Sol1, we zijn er.

Nous sommes arrivés...
En in mijn geval nog wel met een toevoeging uit het Nederlandse taalgebied...

avatar van gert_r
Shaky schreef:
Sol1, we zijn er. We hebben de 1000 bereikt en voegen ons bij het illustere rijtje der toevoeg-grootheden op BoekMeter. We have arrived...

Sol1
Knap gedaan, heren! En bij zonnig weer is nu ook de col-van-de-buitencategorie 'Marcel' zichtbaar.
Ik zou zeggen, rustig aan, pas op voor verzuring en hongerklop!

avatar van Halley23
Halley23 (moderator)
Jawel het is gebeurd. John Frusciante - een toevoeggrootheid van weleer - is eindelijk gepasseerd door Cornelis!

PQV00
Zo, mijn eerste 100 toevoegingen zijn geplaatst. Mijn (kleine) bijdrage aan BoekMeter.

avatar van Slainte_Mhath
PQV00 schreef:
Zo, mijn eerste 100 toevoegingen zijn geplaatst. Mijn (kleine) bijdrage aan BoekMeter.

Dat is zeker geen kleine bijdrage! Grote klasse

PQV00
Niet overdrijven. Slechts 0.144% van het huidig totaal.

avatar van eRCee
Al ruim een maand lang, zeven boeken op rij, 3,5* uitgedeeld. Wie kan er een langere reeks overleggen?

avatar van Sol1
Sol1 (moderator)
Shaky schreef:
Sol1, we zijn er. We hebben de 1000 bereikt en voegen ons bij het illustere rijtje der toevoeg-grootheden op BoekMeter. We have arrived...



En inmiddels heeft Shaky de 1.100 bereikt .

Ted Kerkjes
Vandaag heeft Donkerwoud zijn zeshonderdste mening gegeven!

avatar van eRCee
Onbetwiste koploper. Als we zouden uitgaan van het aantal zinnen, dan zou de voorsprong nog groter zijn.

avatar van Donkerwoud
Hahahaha. Ja, waarom wordt dat eigenlijk niet bijgehouden!?

avatar van Jason82
Zojuist bracht ik mijn 150e stem uit en toevallig precies mijn 100e "mening". Stilstand is achteruitgang, dus ik ga rustig door... Erg tof om mijn levenslange plezier in lezen nu al 6 jaar te delen met andere lezers via deze gemoedelijke site.

avatar van Sol1
Sol1 (moderator)
En inmiddels heeft onze toptoevoeger PeterW de mijlpaal bereikt van maar liefst 12.000 toevoegingen...
En dan nog wel met een zeer solide boek van meer dan 800 pagina's: Why Can the Dead Do Such Great Things?: Saints and Worshippers from the Martyrs to the Reformation - Robert Bartlett (2013)

avatar van Jason82
Gisteravond ben ik trotse vader geworden van een 3e kindje, na 2 meiden ditmaal een zoon! Dat mag ik gerust een mijlpaal noemen, toch? ? Tussen het puffen door, las ik uiteraard gestaag door in mijn huidige boek over Herman Brood. Ik hoop dat het leven van mijn zoon iets rustiger mag verlopen ?

avatar van Pythia
Van harte gefeliciteerd Jason82!!
Ook felicitaties voor je zoon en de overige leden van je gezin .

avatar van Arkan
Jason82 voor jou en je vrouwtje, van harte gefeliciteerd met julliee 3e spruit, na 2 meisjes een jongen, dat is altijd heel mooi.
Geniet van jullie mooie gezinnetje.

avatar van Jason82
Bedankt leesvrienden en -vriendinnen! ?

avatar van Slainte_Mhath
Van harte Gefeliciteerd!

1000 toevoegingen verricht sinds 31-08-2018 ...

Ted Kerkjes
Vandaag heb ik mijn honderdste mening geventileerd, zie ik!

Als er een toplijst zou zijn met 'gebruikers met de langdradigste meningen die makkelijk korter en bondiger hadden gekund' zou ik veel hoger staan.

avatar van Halley23
Halley23 (moderator)
gert_r is zowaar de top-10 van toevoegingen binnengeslopen en heeft daarmee gebruiker in ruste John Frusciante naar de 11de plaats verwezen. Hulde!

avatar van Halley23
Halley23 (moderator)
En Shaky komt er aan!

avatar van Halley23
Halley23 (moderator)
Shaky heeft de stand gelijk getrokken met niet-meer gebruiker John Frusciante! 1571 toevoegingen, binnenkort is de 11e plaats zijn deel.

avatar van Shaky
En met The Turn of the Key - Ruth Ware (2019) ben ik zojuist op plek 11 beland. Op naar die top 10 .

avatar van Bruno_6
Als ik ook eens even mag 'stoefen' :

Vandaag werd mijn honderdste toevoeging goedgekeurd!

Grensen: En Reise rundt Russland - Erika Fatland (2017) - BoekMeter.nl

avatar van Shaky
Bruno_6 schreef:
Als ik ook eens even mag 'stoefen'

Weer wat geleerd; die moest ik toch echt even opzoeken.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:15 uur

geplaatst: vandaag om 13:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.