menu

De Site / Gebruikers / Gebruikersmijlpalen

zoeken in:
avatar van PeterW
PeterW (crew)
Ze halen me in!

avatar van psyche
psyche (crew)
Arkan schreef:
Super prestaties van iedereen.
Maar die 11111 vind ik wel een heel mooi aantal.


Zonder meer!

avatar van metalfist
Met The Old Man and the Sea - Ernest Hemingway (1952) ben ik alweer aan mijn 100e review! Normaal gezien had ik er al een boek eerder aan gezeten, maar het verhaal On Fairy Stories ontbreekt in mijn versie van Tree and Leaf - J.R.R. Tolkien (1964)



avatar van HALVE TAMME.
Ik heb mijn sportschoenen al aangetrokken

avatar van HALVE TAMME.
Vandaag precies 1 jaar lid van BM. Tijd om me eigen uit te schrijven

Nee zonder dollen. Leuk jaar achter de rug, daarvoor mijn dank

BM is één van de relaxte metersites, hoop hier nog lang rond te kunnen
blijven snuffelen

avatar van Donkerwoud
Ik helemaal blij dat jij gaat vertrekken, maar neeee...:(


avatar van Donkerwoud
Ik weet niet of het hout snijdt wat ik allemaal met jullie deel, maar mijn teller van aangevinkte meningen staat op 550. Bijna 666, bijna...!

ags50
Donkerwoud
Ligt natuurlijk eraan of die MENINGEN enig hout snijden.

avatar van Donkerwoud
Dan had ik in ieder geval plezier in het schrijven ervan.

avatar van PeterW
PeterW (crew)
2000 stemmen

avatar van eRCee
Beetje teleurstellend dat je blijkbaar meer dan 9000 boeken die je aan de site hebt toegevoegd niet eens zelf hebt gelezen.

avatar van PeterW
PeterW (crew)
eRCee schreef:
Beetje teleurstellend dat je blijkbaar meer dan 9000 boeken die je aan de site hebt toegevoegd niet eens zelf hebt gelezen.

Het zijn er 11387. En wie zegt dat ik ze niet gelezen heb?

avatar van liv2
eRCee schreef:
Beetje teleurstellend dat je blijkbaar meer dan 9000 boeken die je aan de site hebt toegevoegd niet eens zelf hebt gelezen.


Boeken toevoegen aan de site doe je voor anderen, boeken lezen doe je voor jezelf. Maar enfin, misschien was het een grapje hoop ik dan maar. En in dat geval, gebruik de

Dus PeterW bedankt voor de tijd en de moeite en je niet aflatende inbreng.

avatar van PeterW
PeterW (crew)
Ik heb alle plots gelezen...

avatar van liv2
PeterW schreef:
Ik heb alle plots gelezen...


Zat de duivel je op de hielen?

avatar van PeterW
PeterW (crew)
Nee, maar ik moest wel.

avatar van Arkan
liv2 schreef:


Dus PeterW bedankt voor de tijd en de moeite en je niet aflatende inbreng.


Hier ben ik het mee eens. Dus ook van mijn kant wil ik je hiervoor bedanken. Zo krijgen we een forum met een massa boeken en informatie, voor een groot stuk dank zij jou.

avatar van PeterW
PeterW (crew)
Graag gedaan.

Ted Kerkjes
Ik las de opmerking eRCee als een leuk grapje, en ik denk dat het ook zo bedoeld was.

In ieder geval: gefeliciteerd met je tweeduizend stemmen, PeterW. Dat er nog vele volge!

avatar van PeterW
PeterW (crew)
Dank je.

avatar van Donkerwoud
Zonder PW geen BM. Want hoe zou ik anders obscure horror-titels ontdekken die ik graag wil lezen (wat bijna nooit lukt, maar hé...de intentie is er)

avatar van eRCee
Ted Kerkjes schreef:
Ik las de opmerking eRCee als een leuk grapje, en ik denk dat het ook zo bedoeld was.

Uiteraard. Sommige zaken zijn zo duidelijk dat ik weiger een smiley toe te voegen.

avatar van Donkerwoud
eRCee schreef:
(quote)

Uiteraard. Sommige zaken zijn zo duidelijk dat ik weiger een smiley toe te voegen.


Dan doe ik het wel voor je!

avatar van Halley23
Halley23 (moderator)
PeterW 2000 stemmen

avatar van Halley23
Halley23 (moderator)
Oei bijna gemist maar gisteren is chris reifert door de magische grens van 1000 toevoegingen gegaan!

avatar van eRCee
Top!

Eerder dan mij, ik denk de laatste week van april, passeerde sjtufke de grens van 1000 toevoegingen

Gast
geplaatst: vandaag om 23:06 uur

geplaatst: vandaag om 23:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.