menu

De Site / Gebruikers / Nieuwe leesclub in Arnhem: leden gezocht!

zoeken in:
Hallo,

Ik wil graag een nieuwe leesclub oprichten in Arnhem eo.
Het is de bedoeling dat de leesclub laagdrempelig wordt.
Dus geen supermoeilijke literatuur,
Zelf ben ik dertig jaar en vooraal geïnteresseerd in het genre spanning/thriller, zoals John Grisham en Dan Brown.
Lijkt het je leuk om mee te doen, reageer dan!
In mijn profiel staat ook mijn e-mail adres.

Groet,
Joyce

avatar van Bassievrucht
Ik heb eigenlijk geen idee wat ik me bij een leesclub moet voorstellen... Komt iedereen bij elkaar en wordt er dan 'gewoon' gelezen of leest iedereen hetzelfde boek of nog iets anders?

avatar van Freud
Het idee is meestal dat mensen een bepaald boek lezen en dan samenkomen om bij een drankje en een hapje wat over het boek te praten - en te beslissen wat het volgende boek wordt dat ze gaan lezen.

Ik vind het wel een leuk concept, maar ik heb er geen tijd voor en ik woon nog ver van Arnhem verwijderd

avatar van Bassievrucht
Mm ja klinkt ook wel leuk, maar ik denk dat ik het liefst van moment tot moment bepaal welk boek ik ga lezen. Zoals de leestlijst, het kan maar zo dat ik daarna opeens geen zin heb om een bepaald boek te lezen die daar staat, omdat ik me dat voorgenomen heb, maar een andere kies. Maar toch een leuk idee

Gast
geplaatst: vandaag om 13:47 uur

geplaatst: vandaag om 13:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.