menu

De Site / Gebruikers / Dichtbundel publiceren

zoeken in:
avatar van psyche
psyche (crew)
Ik ben meer thuis in proza dan bekend met gedichten.
Een van mijn 'neefjes' heeft een heuse dichtbundel geschreven. Hij zou ze graag laten beoordelen, maar vooral ook, wil hij weten of ze publicabel zijn.
Wie heeft tips en/of suggesties m.b.t. de wegen?

avatar van Roel van M
Misschien is een van de beste manieren toch wel: je werk opsturen naar een uitgever. Eventueel een literair tijdschrift. Krakatau bijvoorbeeld.

avatar van psyche
psyche (crew)
Roel van M schreef:
opsturen naar een uitgever.


Daar zouden 'namen' suggesties welkom zijn ...

avatar van Roel van M
Je neefje moet zelf kijken wat een goede uitgever voor hem zou zijn. Welke dichters leest hij graag en waar zitten die?

avatar van psyche
psyche (crew)
Roel van M schreef:
Je neefje moet zelf kijken wat een goede uitgever voor hem zou zijn. Welke dichters leest hij graag en waar zitten die?


O.k. bedankt

avatar van Roel van M
Het is overigens niet dat ik geen namen wil noemen, maar nu ik zelf zo'n beetje op zoek ben en uitgevers vergelijk merk ik heel sterk dat er wel degelijke grote verschillen zijn en dat het de moeite is om eens goed te kijken wie wat uitgeeft. Over het algemeen is het zo dat wat je zelf graag leest, ook wel ergens wat lijkt op wat je zelf maakt en dat de uitgever die uitgeeft wat je graag leest daarom meestal ook bij je past.

Mocht je echter nog altijd namen willen, dan wil ik wel eens navraag doen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:16 uur

geplaatst: vandaag om 16:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.