menu

De Site / Gebruikers / Uit de bieb geleend

zoeken in:

Sol1 (moderator)
geplaatst:
Inderdaad een goed boek; ik zou mijn eigen exemplaar nog even moeten terugzoeken, want het is alweer een tijd geleden dat ik dat gelezen heb.

psyche (crew)
geplaatst:
Sol1 schreef:
Inderdaad een goed boek; ik zou mijn eigen exemplaar nog even moeten terugzoeken, want het is alweer een tijd geleden dat ik dat gelezen heb.

Ja, en zeker geen onbekend onderwerp voor me, ik kijk er naar uit het te lezen. Dan zal ik later wel uitleggen waarom.
Mijn leesvoornemen ‘eens wat te doen aan mijn stapel non fictie’ wordt een steeds grotere uitdaging. De stapel wordt steeds hoger

Na het boek dat ik nu lees mag ik van mezelf best En Agosto Nos Vemos - Gabriel García Márquez (2024) - BoekMeter.nl lezen, eindelijk binnen

geplaatst:
Denkers van vandaag voor de wereld van morgen, Alicja Gescinska

https://www.carmelitana.be/Cached/33401/canvas/500x400/CoverFront-25037.jpg

Gast
geplaatst: vandaag om 15:18 uur

geplaatst: vandaag om 15:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.