menu

De Site / Gebruikers / Uit de bieb geleend

zoeken in:


avatar van psyche
psyche (crew)
Gereserveerd met dank aan recensie dutch2.0
Ik denk dat ‘I will love it’ ... wel de vertaling dan:
Milkman - Anna Burns (2018)


avatar van psyche
psyche (crew)
Troost - Arie Boomsma (2014)

Gereserveerd n.a.v. bericht van the Cheshire cat bij dit boekje. Beetje beroepsdeformatie: ik wil het toch inzien. Dagobert in mij vertelt dat ik dat beter eerst bij de bibliotheek kan doen.

avatar van the Cheshire cat
O psyche, doe het nou toch niet..

avatar van psyche
psyche (crew)
the Cheshire cat schreef:
O psyche, doe het nou toch niet..


Alleen maar kijken, een beetje diagonaal lezen ?



avatar van eRCee
Laten bestellen en inmiddels binnen:

https://www.boekmeter.nl/images/cover/40000/40464.jpg

Daarnaast ook nog: Oorlog met de salamanders van Capek, Violeta en de engelen van Cardoso en verder heb ik natuurlijk nog De grote angst in de bergen in huis.

Finger lickin' good.



avatar van psyche
psyche (crew)
Ik kwam de titel van onderstaand boek uit 2004 tegen in Becoming - Michelle Obama (2018). Zodra ik Becoming uit heb begin ik aan:

https://www.boekmeter.nl/images/cover/14000/14962.jpg?cb=1591538477




avatar van psyche
psyche (crew)

Door jou weet ik dat er weer een nieuwe te lezen valt

avatar van psyche
psyche (crew)
Gereserveerd

De Buurman - J.J. Voskuil (2012)

Lang leve de vakantie (na deze nog een in september in het vooruitzicht en een abonnement waarbij extra lang kan lenen)





avatar van eRCee
Doe nou rustig psyche. Je kan er beter een paar boeken tussen laten zitten geloof ik.

avatar van psyche
psyche (crew)
eRCee schreef:
Doe nou rustig psyche. Je kan er beter een paar boeken tussen laten zitten geloof ik.


Àls ik hem krijg, dan kan ik hem 8 weken lenen, en erna, mits iemand anders hem ook leent, tot in de lengte der dagen verlengen. In het ergste geval koop ik de andere delen tweedehands.

Maar om op je suggestie te reageren, hierna ga ik gewoon eerst verder met Faulkners Light in August - William Faulkner (1932) zeker weten dat die dan ineens niet meer lastig leest na The Glass Castle - Jeannette Walls (2005)

avatar van psyche
psyche (crew)
eRCee schreef:
Doe nou rustig psyche. Je kan er beter een paar boeken tussen laten zitten geloof ik.

Ik was net bij de bibliotheek, het laatste deel is zelfs niet hier of daar in de catacomben van een bibliotheek te vinden.
Twee exemplaren deel drie tweedehands waarvan éen idioot duur (de goedkoopste genomen). Ik heb twee ook maar tweedehands besteld zodat ik heel de serie heb.

Ik zal ze met gepaste tussentijd lezen




avatar van psyche
psyche (crew)
Gereserveerd in de eerste plaats vanwege de titel
(Mijn konijn van vaderskant)
Taḳalah Bi-ḳetseh Ha-galaḳsyah - Etgar Keret (2018)

En ook de recensie

avatar van psyche
psyche (crew)
Hij is zowaar aanwezig dus voor mij
A Promised Land - Barack Obama (2020)

Dan kan deze, tot pagina 39 gekomen heel snel terug, ik was er al bang voor: een gedragsdeskundige, psycholoog in een dubbele auteursrol namelijk eveneens nichtje die Trump voor privézaken verantwoordelijk acht, beter niet doen
Too Much and Never Enough: How My Family Created the World’s Most Dangerous Man - Mary L. Trump (2020)

Gast
geplaatst: vandaag om 23:30 uur

geplaatst: vandaag om 23:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.