De Site / Gebruikers / Uit de bieb geleend
zoeken in:
0
geplaatst: 22 februari, 10:02 uur
psyche schreef:
Toch het leukst, met dank aan Arkan en gewapend met lijstje boevenauteurs in de bibliotheek snuffelen. Wat hebben ze in België en Nederland in huis … en direct mee kunnen nemen … Ik begin met Sterre Carron:
Pitta - Sterre Carron (2018) - BoekMeter.nl
Toch het leukst, met dank aan Arkan en gewapend met lijstje boevenauteurs in de bibliotheek snuffelen. Wat hebben ze in België en Nederland in huis … en direct mee kunnen nemen … Ik begin met Sterre Carron:
Pitta - Sterre Carron (2018) - BoekMeter.nl
Ik hoop dat je er zal van genieten.

1
psyche (crew)
geplaatst: 22 februari, 10:34 uur
Ik denk het wel, ik heb de eerste pagina’s gelezen, ik ben direct in het verhaal. Maar ik moet van mezelf nog een totaal ander bieb boek uitlezen, dat ga ik braaf doen

Ik zag thuis trouwens dat ik #11 had meegenomen, die sprak me het meest aan in de bibliotheek waar maar drie delen van deze schrijfster/reeks stonden. Als het bevalt begin ik denk ik aan #1 heb ik wel vaker gedaan met reeksen.
1
geplaatst: 22 februari, 11:03 uur
Geleend: Een samenzwering van idioten
Leek me wel toepasselijk in deze tijd.
Leek me wel toepasselijk in deze tijd.
1
geplaatst: 22 februari, 17:31 uur
psyche schreef:
Ik denk het wel, ik heb de eerste pagina’s gelezen, ik ben direct in het verhaal. Maar ik moet van mezelf nog een totaal ander bieb boek uitlezen, dat ga ik braaf doen
Ik zag thuis trouwens dat ik #11 had meegenomen, die sprak me het meest aan in de bibliotheek waar maar drie delen van deze schrijfster/reeks stonden. Als het bevalt begin ik denk ik aan #1 heb ik wel vaker gedaan met reeksen.
(quote)

Precies hoe ik het ook heb gedaan. Ik ben toevallig ook met 11 begonnen om daarna de ganse reeks te lezen.
Veel leesplezier.

2
geplaatst: 11 maart, 18:23 uur
1
geplaatst: 4 april, 14:32 uur
https://img.boekwinkeltjes.nl/large/YBrGQsvgs2N3NqnBtqch.jpghttps://img.boekwinkeltjes.nl/large/WtYvENKDoqtAwSPjnH3Q.jpg
Deze is uit 1946; de originele 1e uitgave met slechts 132 bladzijden. Dus dit boek wat ik hier thuis heb is zeker bijna 80 jaar oud.
Deze is uit 1946; de originele 1e uitgave met slechts 132 bladzijden. Dus dit boek wat ik hier thuis heb is zeker bijna 80 jaar oud.
1
geplaatst: 4 april, 16:06 uur
Tof dat je dit wilt doen.
Heb ook nog één post ervoor 'Stalingrad' uit 1946 door Wassili Grossmann. Is echt heel oud, telt slechts 132 bladzijden.
Heb ook nog één post ervoor 'Stalingrad' uit 1946 door Wassili Grossmann. Is echt heel oud, telt slechts 132 bladzijden.
0
psyche (crew)
geplaatst: 12 april, 15:05 uur
Gereserveerd, één exemplaar in de Nederlandse bibliotheken 🫣:
Footsteps. Adventures of a Romantic Biographer - Richard Holmes (1985) - BoekMeter.nl
Footsteps. Adventures of a Romantic Biographer - Richard Holmes (1985) - BoekMeter.nl
1
Sol1 (moderator)
geplaatst: 12 april, 21:44 uur
Sippen schreef:
Is nog in behandelingHeb ook nog één post ervoor 'Stalingrad' uit 1946 door Wassili Grossmann. Is echt heel oud, telt slechts 132 bladzijden.
0
psyche (crew)
geplaatst: 14 april, 18:19 uur
Boevenboek op vakantie/afstand gereserveerd, ken de auteur niet, ik ben benieuwd Jester
Een Aardig Meisje - Elvin Post (2024) - BoekMeter.nl
Een Aardig Meisje - Elvin Post (2024) - BoekMeter.nl
1
geplaatst: 15 april, 12:05 uur
Ben benieuwd wat je ervan vindt psyche, zoals ik al bij het boek schreef vind ik het een geslaagd boek. Ik heb inmiddels minimaal 3 boeken van Post gelezen (Groene Vrijdag, De Cursus, en Een Aardig Meisje), en ik zie wel een stijgende lijn.
* denotes required fields.