menu

Mijn Updates +
De Site / Gebruikers / Uit de bieb geleend

zoeken in:
Mijn eerste bieb-boeken voor het nieuwe jaar zijn al in huis, en zowaar, er zitten twee vrouwelijke auteurs bij (toeval!). Daarnaast zag ik een boek van Heinrich Boll die ik weliswaar gewoon in m'n boekenkast heb staan, maar het stemde me zo blij dat ik het exemplaar maar geleend heb.

liv2 (crew)
psyche schreef:
Gereserveerd:

(afbeelding)

Into Atwood psyche ?

psyche (crew)
Jaja, gereserveerd want natuurlijk (in mijn bieb) niet in huis:

Así Empieza lo Malo - Javier Marías (2014)

Ik ben erg nieuwsgierig of ik eRCee en liv2 of Lalage ga volgen.
Lees: wordt dit gewoon plezierig of een waar leesproject ... In het laatste geval pak ik eerst Atwood en wordt het leesproject voortgezet wanneer ik weer (een of twee keer dit jaar) in Spanje ben. Lijkt me wel toepasseljk dan.

psyche schreef:
Ik ben erg nieuwsgierig of ik eRCee en liv2 of Lalage ga volgen.

Hopelijk beleef je er meer plezier aan dan ik!

gert_r (moderator)

geplaatst:
Vorig jaar al eens geleend, maar niet gelezen. Nu in de herkansing!

(afbeelding)

geplaatst:
Zijn dat e-bikes?

psyche (crew)
geplaatst:
Gereserveerd:
Disobedience - Naomi Alderman (2006)

Film momenteel in bioscoop, eerst maar boek lezen.

Zojuist ben ik ontsnapt aan een ramp in de bibliotheek. Toen ik namelijk naar buiten liep, met een dode Rus en een levende Chinees onder de arm, zag ik iets in mijn rechter ooghoek, dat de alarmbellen van mijn onderbewuste deed afgaan. Ik wierp dus een blik naar rechts en ja hoor, ligt daar in de bak met afgeschreven boeken gewoon mijn leesproject van dit jaar. Potdikke! In perfecte staat natuurlijk. Trillend op m'n benen wist ik een euro op te diepen en zo kon ik Gesprek in de kathedraal veilig in m'n tas bergen. Het zal je maar gebeuren zeg!

eRCee schreef:
Trillend op m'n benen wist ik een euro op te diepen en zo kon ik Gesprek in de kathedraal veilig in m'n tas bergen.

Haha, mooi verwoord

psyche (crew)
Gereserveerd omdat heel de trilogie weliswaar aanwezig was maar ik tijdens mijn aankomende vakantie in Spanje niet met een boek van 1350 pagina's en ik schat 1,5 kilo op mijn schoot ga zitten:

(afbeelding)

(afbeelding)

Joehoe!

Goeie keuze om dit tijdens een vakantie te doen. Lekker veel tijd doorbrengen in het universum van Marías.

psyche (crew)
eRCee schreef:
Joehoe!

Goeie keuze om dit tijdens een vakantie te doen. Lekker veel tijd doorbrengen in het universum van Marías.

Hola eRCee
Na Así Empieza lo Malo - Javier Marías (2014) komt dat vast goed ...
Está siendo continuado

Vanwege het enthousiaste bericht van Ik Doe Moeilijk heb ik Zeer helder licht geleend. O wee als het niet zo goed blijkt als gesuggereerd.

psyche (crew)
Onlangs heb ik mijn bibliotheeklidmaatschap uitgebreid, ik kan meer boeken lenen, hoef geen reserveringskosten meer te betalen (gunstig want 8 van de 10 keer is een boek niet in huis) èn ik kan 6 i.p.v. 3 weken lenen. Dat is bij sommige boeken broodnodig ...

Gereserveerd:

(afbeelding)

Dapper! Ik heb er zelf telkens wat langer tussen laten zitten. Als ik je berichten zo lees dan is misschien De verliefden een goeie keus voor je, vanwege de compactheid en de wat nuchterder protagoniste. Voor de toekomst.

psyche (crew)
eRCee schreef:
Dapper! Ik heb er zelf telkens wat langer tussen laten zitten. Als ik je berichten zo lees dan is misschien De verliefden een goeie keus voor je, vanwege de compactheid en de wat nuchterder protagoniste. Voor de toekomst.

Hij is binnen ...

Maar in het kader van de afdeling smoesjes de volgende boeken uit een reeks gereserveerd ( ik lees nu deel 1 mijn geliefde leest deel 2):

Deel 3
Sorgekåpen - Unni Lindell (1999)

Deel 4

Nattsosteren - Unni Lindell (2003)

psyche (crew)
Gereserveerd, beide eerst maar eens inzien voordat ik ze eventueel koop:

https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/0/1/3/0/9200000091620310.jpg

(afbeelding)

psyche (crew)
gereseveerd:

(afbeelding)

Gast
geplaatst: vandaag om 10:19 uur

geplaatst: vandaag om 10:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.