menu

De Site / Gebruikers / Achtergrondmuziek

zoeken in:

avatar van Jason82
Joni Mitchell - Both sides now

avatar van Raspoetin



De zesde plaat van Michael Gira alweer sinds zijn reanimatie van de band Swans in 2010. Een plaat die past bij mijn huidige gemoedstoestand.


avatar van Jason82
Sippen schreef:
(afbeelding)
+ ook nog album Interpol - Our Love To Admire...

Mag ik je complimenteren met deze uitstekende keuze?

avatar van Jason82
Pearl Jam - Betterman, gevolgd door Interpol met Slow Hands met dank aan Sippen voor de inspiratie.









avatar van Jason82
Ik luister de laatste dagen geregeld naar het nieuwe album van The Rolling Stones; Hackney Diamonds. Prachtige plaat van deze (stok) oude rockers.

avatar van Jason82
Sippen schreef:
(afbeelding)

Midlake! Goeie (indirecte) tip van je, ik was ze vergeten eerlijk gezegd. Acts of man is ook zo'n mooi, stemmig liedje van ze.


avatar van Jason82
Simon & Garfunkel, heerlijke achtergrond muziek. Het nummer Kathy's song, gevolgd door Old Friends/Bookends... meesterlijk.

avatar van misterfool



Solar Fields; heerlijke psybient/ambient-techno.

avatar van Jason82
geplaatst:
Temple of the dog! Jeugdsentiment

Gast
geplaatst: vandaag om 23:40 uur

geplaatst: vandaag om 23:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.