menu

De Site / Gebruikers / Afscheid

zoeken in:
Ebenezer Scrooge heeft vannacht afscheid van ons genomen, hij heeft zich uitgeschreven. Wel een user van wie ik de berichten graag las. Ik ben flauw van Moviemeter maar sta simpelweg uitgelogd, kan altijd weer inloggen. Met al dat sociale netwerken ben ik 's avonds wel eens te moe om te lezen.

avatar van liv2
chris reifert schreef:
Ebenezer Scrooge heeft vannacht afscheid van ons genomen, hij heeft zich uitgeschreven. .


Klink wel een beetje als een overlijdensbericht he....
Ach, als hij zin heeft kan hij zich nog altijd terug inschrijven ..... Altijd welkom wat mij betreft.

avatar van psyche
psyche (crew)
chris reifert schreef:
Ebenezer Scrooge heeft vannacht afscheid van ons genomen, hij heeft zich uitgeschreven


Jammer dat het zo plotseling gaat, ik was net een aanrader van hem aan het lezen.

Tegelijkertijd: soms wat heen en weer berichtjes, waarbij ik dacht, mm, waarom zo, niet mijn manier, wat bedoel je? Geeft niets, dan blijf ik bij de les

Maar het is zoals Liv2 al aangaf, je kunt altijd terugkomen. Beter kun je volgens mij gewoon een tijdje uitloggen door wat voor omstandigheden dan ook.
Ik ben soms maanden of langer uit de BMroulatie, vechten werkzaamheden en andere zaken om voorrang. Toch, op termijn, steeds weer fijn thuiskomen ...

liv2 schreef:
(quote)


Klink wel een beetje als een overlijdensbericht he....


Vond ik zelf ook al, daarom heb ik er maar achteraan gezet dat hij zich heeft uitgeschreven. Ik hoop dat hij terugkomt. Hij schreef leuke stukjes over Daphne Deckers, Het Oude Testament, Madonna en zo meer.

Ebenezer Scrooge
Beste Boekenwurmen,

The Ebenezer Scrooge is weer in jullie midden.
Bedankt voor alle mooie overlijdensberichten, maar ik was niet dood, had de biografie
van Emile Ratelband gelezen, ze hebben me in een dwangbuis af moeten voeren.

Nee, even serieus, zat veel te vaak op de site, soms tot diep in de nacht, wat leidde tot,
zoals Psyche het al aangaf, heen en weer berichtjes waar ik later dan weer spijt van had.

Kan wel begrijpen waarom mensen zich uitschrijven. Deze site werkt namelijk zéér
verslavend, en het uitschrijven zelf is maar een druk op de knop.

avatar van Pythia
Ebenezer Scrooge schreef:
The Ebenezer Scrooge is weer in jullie midden.
.

Fijn dat je er weer bent, Ebenezer Scrooge.

Ebenezer Scrooge
Dank je wel, Pythia.

avatar van psyche
psyche (crew)
Ebenezer Scrooge schreef:

het uitschrijven zelf is maar een druk op de knop.



Net als uitloggen

Welkom terug.

Ebenezer Scrooge
Ach, 't was maar anderhalve dag hoor. Toch bedankt.

Ebenezer Scrooge
Scrooge zegt jullie gedag, nu echt, dit werkt niet voor mij.

Be nice to each other, that's all.

geen afscheidsberichtjes meer ajb

avatar van liv2
Ebenezer Scrooge schreef:

geen afscheidsberichtjes meer ajb



Ik denk niet dat iemand dat van plan was

avatar van Halley23
Halley23 (moderator)
liv2 schreef:
(quote)



Ik denk niet dat iemand dat van plan was


Maar wel eigenaardig

Geralt of rivia
Bij De Site > Algemeen > Mededelingen van de crew:

Er is nu onduidelijkheid over of ik op de site blijf antwoord is ja . Na goed over mijn besluit nagedacht te hebben besloot ik gewoon om te blijven

Alleen zal ik niet zo actief zijn als voorheen

avatar van Jason82
Welkom terug Geralt ?

Geralt of rivia
Dit.kost gewoon zoveel tijd. Ik heb er gewoon geen tijd meer voor ik heb hier een geweldige tijd gehad.maar als ik ook nog wi lezen gamen en film kijken. Stop ik ermee ik Ben ook medialoos gaan lezen en dat bevalt me wel Alleen tv gamen en boeken geen telefoon meer . Ik was namelijk erg feel tijd Keith can mijn telefoon . Soms wel dagen.
. Doei beste meter vrienden onthoud mijn naam want ooit kom ik terug . Hartelijke groet sem .

avatar van HALVE TAMME.
'Afscheid Nemen Bestaat Niet' heeft Marco eens tegen mij gezegd. Nou ja, of hij het persoonlijk tegen mij had weet ik niet zeker maar zo voelde het wel.

Dus beste bm' ers die afscheid hebben genomen... Tot snel!

avatar van Donkerwoud
Wat jammer joh, maar doe waar je zelf het gelukkigst van wordt. Het loopt hier niet weg. Ook geen enkel probleem als je twijfels krijgt en toch weer eens een berichtje plaatst. Zou voor ons heel fijn zijn!

Geralt of rivia
Heb mijn vertrek toch maar omgezet naar een vakantie van 2 weken .

...stilte...
Waar gaat de reis heen?

Geralt of rivia
...stilte... schreef:
Waar gaat de reis heen?
gewoon effe 2 weken thuis

...stilte...
Ah, een "fantasy" reis...veel plezier ?

avatar van misterfool
Onzer Witcher heeft klaarblijkelijk toch gekozen voor een langdurige reis.
Dat hij weer snel deze site moge aandoen.

...stilte...
Tjonge hij heeft zich uitgeschreven...en zal altijd een mysterie blijven

Hij heeft het eerder aangekondigd en als dit het beste voor hem werkt heb ik er vrede mee. Het willen minderen met BM werkte m.i. niet met een actief account. Denk en hoop wel dat we t.z.t. weer iets van hem vernemen.

...stilte...
Ik heb van hem genoten, zijn belevingswereld en taalvaardigheid. Maar misschien staat hij morgen wel weer op de stoep

avatar van Jason82
...stilte... schreef:
Ik heb van hem genoten, zijn belevingswereld en taalvaardigheid. Maar misschien staat hij morgen wel weer op de stoep

Dat sluit ik niet uit... ?

...stilte...
ik ben er weer

Nee maar...ben jij dat Sem?
(en een jaartje ouder geworden lijkt het wel)

...stilte...
Nu is hij weer verdwenen...ik word er een beetje moe van

Ted Kerkjes
...stilte... schreef:
Nu is hij weer verdwenen...ik word er een beetje moe van
Hij is terug op zijn oude profiel.

Geralt of rivia
...stilte... schreef:
Nu is hij weer verdwenen...ik word er een beetje moe van
in ben zeker niet verdwenen

Gast
geplaatst: vandaag om 23:41 uur

geplaatst: vandaag om 23:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.