De Site / Gebruikers / Afscheid
zoeken in:
0
psyche (crew)
geplaatst: 6 mei 2008, 00:07 uur
Yep en ik heb ook alles gedaan om hem tegen te houden (

0
geplaatst: 9 mei 2008, 20:40 uur
psyche schreef:
wat is er nu ècht mooier ... drieënhalve maand prachtig werk verrichten en dan weer terugkeren of zonder tussenstop BoME??
(quote)
wat is er nu ècht mooier ... drieënhalve maand prachtig werk verrichten en dan weer terugkeren of zonder tussenstop BoME??
Ziehier een standaardvoorbeeld van de retorische vraag

0
psyche (crew)
geplaatst: 14 juli 2008, 12:02 uur
Spijtoptant schreef:
Een spijtoptant is in het algemeen iemand die een keus heeft gemaakt, en daar later op terug wil komen omdat hij spijt heeft van die keus.
Een spijtoptant is in het algemeen iemand die een keus heeft gemaakt, en daar later op terug wil komen omdat hij spijt heeft van die keus.
Volgens mij heeft Spijtoptant ons (weer) met stille trom verlaten. Jammer, hoor.
0
geplaatst: 14 juli 2008, 12:35 uur
Dit komt nogal onverwacht voor mij en ik wist niet dat dit al eerder was gebeurd. Spijtig.
0
geplaatst: 14 juli 2008, 16:05 uur
Erg spijtig, vorige keer was het wel niet zo stil als deze keer.
0
geplaatst: 14 juli 2008, 19:52 uur
Niets treurigs aan. Eerder lomp om keer op keer in- en uit te schrijven zonder de andere bm'ers even in te lichten of iets dergelijks. Weet eens wat je wilt ofzo...
0
psyche (crew)
geplaatst: 14 juli 2008, 20:06 uur
Goodfella_90 schreef:
Niets treurigs aan. Eerder lomp om keer op keer in- en uit te schrijven zonder de andere bm'ers even in te lichten of iets dergelijks. Weet eens wat je wilt ofzo...
Om maar weer deze quote onder uit de kast te vissen:
Zelva schreef:
Dat mensen er (even) geen zin meer in hebben, dat kan, prima, maar waarom dan meteen rigoureus uitschrijven? Je kunt er toch ook voor kiezen om dan niet meer te komen?
Dat mensen er (even) geen zin meer in hebben, dat kan, prima, maar waarom dan meteen rigoureus uitschrijven? Je kunt er toch ook voor kiezen om dan niet meer te komen?
Ik weet niet wat beweegredenen zijn geweest.
Wanneer het 'geen zin' is, die komt misschien wel weer. Gezien de frequentie van aanwezigheid heb ik daar mijn vraagtekens bij.
Wanneer het iets is dat op de site als onprettig of wat dan ook gevonden werd, zou ik het willen weten.
Ik kan best iemands keuze respecteren maar blijf het om welke reden dan ook jammer vinden als het op deze manier gaat. Onnodig m.i.
0
psyche (crew)
geplaatst: 23 december 2008, 09:47 uur
Zeg mensen, ik heb het me op de site al eerder afgevraagd: heeft iemand enig idee waar DvGeem gebleven is?
Volgens mij was hij in oktober net terug uit de VS en niet van plan op korte termijn terug te gaan. Hij had zich net in zijn nieuwe huis gesetteld.
Sinds 11 oktober heeft hij niets meer geplaatst, dat is na zijn bijna dagelijkse nieuwsbijdragen op zijn minst opmerkelijk.
Ik vind het vreemd. Zomaar, van de één op andere dag...
Volgens mij was hij in oktober net terug uit de VS en niet van plan op korte termijn terug te gaan. Hij had zich net in zijn nieuwe huis gesetteld.
Sinds 11 oktober heeft hij niets meer geplaatst, dat is na zijn bijna dagelijkse nieuwsbijdragen op zijn minst opmerkelijk.
Ik vind het vreemd. Zomaar, van de één op andere dag...
0
geplaatst: 18 februari 2009, 16:27 uur
psyche schreef:
Zeg mensen, ik heb het me op de site al eerder afgevraagd: heeft iemand enig idee waar DvGeem gebleven is?...
Zeg mensen, ik heb het me op de site al eerder afgevraagd: heeft iemand enig idee waar DvGeem gebleven is?...
Die is weer op de site gesignaleerd!
0
geplaatst: 23 februari 2009, 18:57 uur
Vertrek morgen in opdracht van mijn werk voor 8 weken naar Leeds (VK)
Enne, laat ons niet te lang in spanning wachten, Hendrik.
Enne, laat ons niet te lang in spanning wachten, Hendrik.
0
psyche (crew)
geplaatst: 24 februari 2009, 00:12 uur
Grovonion2 schreef:
Tot ziens, dat is weer wat anders dan Chinees !
0
geplaatst: 24 februari 2009, 21:11 uur
Jup, eigenlijk niet zo veel verschillend van Belgie. Alleen spreken ze Engels en rijden ze links. 

0
geplaatst: 28 maart 2009, 11:52 uur
psyche schreef:
Ik mis Prowisorio al een tijdje ...
Ik mis Prowisorio al een tijdje ...
Al surfend kwam ik Prowisorio tegen op dizzie.nl
0
Halley23 (moderator)
geplaatst: 2 april 2009, 00:31 uur
Tegenwoordig is een mens maar druk aan het sociaal netwerken en komt daardoor amper aan lezen toe...zucht...
0
geplaatst: 2 april 2009, 08:12 uur
Halley23 schreef:
Tegenwoordig is een mens maar druk aan het sociaal netwerken en komt daardoor amper aan lezen toe...zucht...
Ja, ik zit ook de hele dag maar op Boekmeter, 'k heb deze week nog geen letter gelezen.

0
geplaatst: 30 juni 2010, 22:52 uur
Ik ga morgenavond op vakantie naar China voor drie weken. Ik zal dus heel wat minder tijd op boekmeter vertoeven.

0
twilight-fan
geplaatst: 13 augustus 2011, 22:50 uur
Ik zit nu nog maar 2 jaar op Moviemeter, maar mijn interesse in boeken is flink gedaald. Ik lees er bijna geen meer, tenzij er een echt leuk boek uitkomt. Mijn interesse ligt nu bij de films. Dus ik ga nu enkel op Moviemeter en Gamesmeter actief zijn. Ik schrijf mij deze avond nog uit.
Vele groet, Twilight-fan. (aka ibendb op MM en GM)
Veel plezier hier nog!
Vele groet, Twilight-fan. (aka ibendb op MM en GM)
Veel plezier hier nog!
* denotes required fields.