menu

De Site / Gebruikers / Afscheid

zoeken in:
psyche (crew)
DvonGeem schreef:
Ohnee
niet
eRCee

Yep en ik heb ook alles gedaan om hem tegen te houden ( ) maar we moeten onze plaats weten: wat is er nu ècht mooier ... drieënhalve maand prachtig werk verrichten en dan weer terugkeren of zonder tussenstop BoME?? BoMe is er tot in lengte van dagen vermoed ik

psyche schreef:
(quote)

wat is er nu ècht mooier ... drieënhalve maand prachtig werk verrichten en dan weer terugkeren of zonder tussenstop BoME??

Ziehier een standaardvoorbeeld van de retorische vraag ...

psyche (crew)
Spijtoptant schreef:
Een spijtoptant is in het algemeen iemand die een keus heeft gemaakt, en daar later op terug wil komen omdat hij spijt heeft van die keus.

Volgens mij heeft Spijtoptant ons (weer) met stille trom verlaten. Jammer, hoor.

Dit komt nogal onverwacht voor mij en ik wist niet dat dit al eerder was gebeurd. Spijtig.

Erg spijtig, vorige keer was het wel niet zo stil als deze keer.

Niets treurigs aan. Eerder lomp om keer op keer in- en uit te schrijven zonder de andere bm'ers even in te lichten of iets dergelijks. Weet eens wat je wilt ofzo...

psyche (crew)
Goodfella_90 schreef:
Niets treurigs aan. Eerder lomp om keer op keer in- en uit te schrijven zonder de andere bm'ers even in te lichten of iets dergelijks. Weet eens wat je wilt ofzo...

Om maar weer deze quote onder uit de kast te vissen:

Zelva schreef:
Dat mensen er (even) geen zin meer in hebben, dat kan, prima, maar waarom dan meteen rigoureus uitschrijven? Je kunt er toch ook voor kiezen om dan niet meer te komen?

Ik weet niet wat beweegredenen zijn geweest.
Wanneer het 'geen zin' is, die komt misschien wel weer. Gezien de frequentie van aanwezigheid heb ik daar mijn vraagtekens bij.
Wanneer het iets is dat op de site als onprettig of wat dan ook gevonden werd, zou ik het willen weten.
Ik kan best iemands keuze respecteren maar blijf het om welke reden dan ook jammer vinden als het op deze manier gaat. Onnodig m.i.

psyche (crew)
Zeg mensen, ik heb het me op de site al eerder afgevraagd: heeft iemand enig idee waar DvGeem gebleven is?
Volgens mij was hij in oktober net terug uit de VS en niet van plan op korte termijn terug te gaan. Hij had zich net in zijn nieuwe huis gesetteld.
Sinds 11 oktober heeft hij niets meer geplaatst, dat is na zijn bijna dagelijkse nieuwsbijdragen op zijn minst opmerkelijk.
Ik vind het vreemd. Zomaar, van de één op andere dag...

HIj is nog wel actief op Musicmeter.

psyche schreef:
Zeg mensen, ik heb het me op de site al eerder afgevraagd: heeft iemand enig idee waar DvGeem gebleven is?...

Die is weer op de site gesignaleerd!

psyche (crew)
Sheplays schreef:

Die is weer op de site gesignaleerd!

Ik heb het gehoord

Waar zou hij toch zijn?

De vraag is nu vooral: waar is hij geweest?

psyche (crew)
eRCee schreef:
De vraag is nu vooral: waar is hij geweest?

Ach toe nu, DvGeem, vertel, vertel ...

Vertrek morgen in opdracht van mijn werk voor 8 weken naar Leeds (VK)

Enne, laat ons niet te lang in spanning wachten, Hendrik.

Tof Grov! Succes en plezier.

psyche (crew)
Grovonion2 schreef:
Vertrek morgen in opdracht van mijn werk voor 8 weken naar Leeds (VK)

Tot ziens, dat is weer wat anders dan Chinees !

Jup, eigenlijk niet zo veel verschillend van Belgie. Alleen spreken ze Engels en rijden ze links.

psyche (crew)
Ik mis Prowisorio al een tijdje ...

psyche schreef:
Ik mis Prowisorio al een tijdje ...

Al surfend kwam ik Prowisorio tegen op dizzie.nl

psyche (crew)
Pythia schreef:

Al surfend kwam ik Prowisorio tegen op dizzie.nl

Ik weet het ... Maar dat is niet hier

Halley23 (moderator)
Tegenwoordig is een mens maar druk aan het sociaal netwerken en komt daardoor amper aan lezen toe...zucht...

Halley23 schreef:
Tegenwoordig is een mens maar druk aan het sociaal netwerken en komt daardoor amper aan lezen toe...zucht...

Ja, ik zit ook de hele dag maar op Boekmeter, 'k heb deze week nog geen letter gelezen.

Ik ga morgenavond op vakantie naar China voor drie weken. Ik zal dus heel wat minder tijd op boekmeter vertoeven.

Halley23 (moderator)
Fijne vakantie!

Goede reis, Grovonion2!

Veel plezier!

Lijkt me een schitterende reis. Veel plezier!

bedankt allemaal!

twilight-fan
Ik zit nu nog maar 2 jaar op Moviemeter, maar mijn interesse in boeken is flink gedaald. Ik lees er bijna geen meer, tenzij er een echt leuk boek uitkomt. Mijn interesse ligt nu bij de films. Dus ik ga nu enkel op Moviemeter en Gamesmeter actief zijn. Ik schrijf mij deze avond nog uit.
Vele groet, Twilight-fan. (aka ibendb op MM en GM)
Veel plezier hier nog!

Gast
geplaatst: vandaag om 04:49 uur

geplaatst: vandaag om 04:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.