menu

De Site / Gebruikers / Afscheid

zoeken in:
Weirdo Wizzy
Ik snap wel wat Arkadi bedoelt. Ik heb zelf ook wel eens last van die 'dwangmatige' bezoekjes. Ik sta zelf bij alle meters ingeschreven, maar ik denk dat ik me bij Gamesmeter en Moviemeter ga uitschrijven. Over spellen praten en discusieren vind ik sowieso niet echt interressant. Films vind ik wel weer erg leuk, maar ik heb er vind ikzelf niet echt iets interressants over te zeggen en bovendien is Moviemeter me gewoon iets te groot. Musicmeter blijf ik wel bij want over muziek praten en discussieren is gewoon erg leuk. Bij boekmeter blijf ik zeker want ik sta nog maar net ingeschreven en er valt voor mij nog zoveel te ontdekken omdat ik in mijn leven zo weinig heb gelezen.

Maar nu even terugkomen op het uitschrijven. Als je je uitschrijft beperk je voor jezelf het dwangmatig bezoeken (het klinkt misschien een beetje zwaar) van de site, omdat je toch niet kunt meepraten dan. Dat is denk ik waarom iemand zich uitschrijft.

Vandernagel
Ik kan best begrijpen als mensen zich uitschrijven. Op een gegeven moment heb je het wel gezien, waarna je, na een tijdje doelloos te hebben rondgehangen, uiteindelijk de knoop doorhakt. Persoonlijk sta ik bij allen ingeschreven, en de eigenlijke reden was om nu eens te categoriseren wat ik nu allemaal heb gezien, gelezen, gehoord, gespeeld. Dus voorlopig ben ik wel even bezig .

Wat ik wel jammer vind is dat de stemmen verloren gaan als iemand zich uitschrijft. Ik hoop dat ze dat anders kunnen doen dat de stemmen wel bewaart worden.

Maar wat is volgens jou dan het verschil met gewoon ingeschreven te blijven en de sites niet meer bezoeken?

Vandernagel
Grovonion2 schreef:
Maar wat is volgens jou dan het verschil met gewoon ingeschreven te blijven en de sites niet meer bezoeken?
Dan is de kans groter dat mensen toch terug komen. Uitschrijven is definitief en einde verhaal.

Vandernagel schreef:
(quote)
Dan is de kans groter dat mensen toch terug komen. Uitschrijven is definitief en einde verhaal.

Tja, 't is en blijft een persoonlijke keuze natuurlijk. Ik denk dat als ik het ooit allemaal gezien moest hebben ik mij ook zou uitschrijven.

Kwestie van de deur netjes achter me dicht te trekken

psyche (crew)
Vandernagel schreef:
Dus voorlopig ben ik wel even bezig .

Volgens mij is deze user nu uitgeschreven ...

Jep, nick is niet langer aanklikbaar. Spijtig, nu weten we niet hoelang hij het hier heeft uitgezongen . Ik daarentegen blijf hier voorlopig nog wel eventjes rondhangen. Kwestie van een excuus te hebben om niet aan m'n thesis te moeten werken ...

psyche (crew)
GeGo schreef:
Kwestie van een excuus te hebben om niet aan m'n thesis te moeten werken ...

Vooral omdat het hier allemaal ook zo nuttig is

Wel... Het morele en matrimoniale leven van de matrona ten tijde van de eerste Romeinse princeps is ook niet altijd even nuttig .

Hilarisch toch, hoe veel de onderwerpen van thesissen van elkaar kunnen
verschillen . De mijne gaat over publiek-private samenwerking in de Vlaamse bouwsector en de rol ervan op de architecturale kwaliteit ervan... Ook interessant hoor, daar niet van .

En ga je de vooropgestelde inleverdatum halen of wordt het pas inleveren na de tweede examenperiode? Bij mijzelf wordt het alvast kantje boordje...

(Dit overigens geheel off-topic )

Ik zet al mijn energie op de eerste deadline (29 mei), momenteel denk ik nog steeds dat ik dat zou kunnen halen . Maar dan zal ik wel serieus in actie moeten schieten, en dat is niet mijn grootste sterkte...

psyche (crew)
GeGo schreef:

(Dit overigens geheel off-topic )

Een hopelijk zo snel mogelijk afscheid van een Thesis?

GeGo schreef:
Spijtig, nu weten we niet hoelang hij het hier heeft uitgezongen

Tot 16 januari.

Maar laten we het hier bij afscheiden houden en niet over thesissen gaan praten.

Tijdelijk afscheid. Geen zorgen.

Maandag vertrek ik voor vierenhalve maand naar Malawi. Ik ga daar mijn afsluitende stage doen.
Internetverbinding zal sporadisch zijn en daarnaast schiet er denk ik sowieso weinig tijd over voor luxe-artikelen als boeken en films.

Dus voor ik weer op de site ben zal het tegen eind september lopen. Maar het plan is wel om hier terug te komen...

Tot dan!

Groetend, eRCee

Veel plezier daar op Malawi, en hopelijk tot gauw!

Succes en heel veel plezier ook!!

psyche (crew)
We zullen je wel missen hoor eRCee!
Maar stage in Malawi is natuurlijk een ervaring die je niet mag missen.
Heel veel succes en een mooie tijd toegewenst.

Veel succes, eRCee!

Veel succes met je stage op Malawi!

Veel succes en plezier met je stage, eRCee

eRCee schreef:
Internetverbinding zal sporadisch zijn en daarnaast schiet er denk ik sowieso weinig tijd over voor luxe-artikelen als boeken en films.

Maar een kort levensteken kan er dan toch vast wel vanaf? Reken ik op, hoor.

erCee, ik heb me al een tijdje niet meer actief op deze site vertoond en ik kan me herinneren dat we in het verleden elkaar eenmalig stevig tegen het klavier hebben gestoten (was het omwille van Harry de Potter ofzo) maar ik ga je positieve bijdrage echt missen op deze site. Groetjes en veel plezier op Malawi (overigens nog nooit van gehoord. Het klinkt als Hawaii maar het is het niet. Waarschijnlijk heel andere koek dan de 'sun and too many cocktails on the beachlife').

Spijtoptant
Prettige tijd eRCee, en dat je maar geen heimwee krijgt, jongen.

Allemaal erg bedankt. Ik heb er zin in.

psyche (crew)
eRCee schreef:

Maandag vertrek ik voor vierenhalve maand naar Malawi.

Als je nog een laatste BoMe check doet: goede reis morgen!

Ik hou het wat beperkter, maar mochten jullie me nu heel erg gaan missen: Vanaf zaterdag ben ik twee week weg. Lekker vakantie vieren!

Spijtoptant
aegron schreef:
Ik hou het wat beperkter, maar mochten jullie me nu heel erg gaan missen: Vanaf zaterdag ben ik twee week weg. Lekker vakantie vieren!

Men doet ook maar alles om aandacht te trekken.

Veel plezier, ook voor zaterdag al !

Jamaar, jamaar... En er zijn zoiezo al crew-leden tekort !

Achja, zo kan ik tenminste wat berichtjes op je goedmaken .

Ohnee
niet
eRCee

Gast
geplaatst: vandaag om 06:53 uur

geplaatst: vandaag om 06:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.