menu

De Site / Gebruikers / Afscheid

zoeken in:
Willen van der decken
Geralt of rivia is we're uitgelogd Zijn verzoek was on all Zijn berichten op boekmeter te wissen in verband met privacy redenen dank voor den medewerking groet willem van der decken

Willen van der decken
Hi vindt het niet fijn dat hij nog op den site staat gr willem van den decken

Willen van der decken
En op moviemeter graag ook alles verwijderen

Willem van der Decken is een naar alle waarschijnlijkheid fictief persoon die alom bekend is als de vervloekte kapitein van De Vliegende Hollander, het schip dat hij regelrecht een storm in voer nabij Kaap de Goede Hoop.

Hum, heb in twee gevallen aan de verzoekjes voldaan. Moviemeter gaan wij niet over en verder is dit mede zaak voor de mods.

avatar van Halley23
Halley23 (moderator)
Hmm vreemd allemaal

avatar van Jason82
Willen van der decken schreef:
Hi vindt het niet fijn dat hij nog op den site staat gr willem van den decken

Welkom terug Geralt!

avatar van eRCee
Ik ben er wel klaar mee.

Ted Kerkjes
Willen van der decken is geband en daarmee vervloekt om eeuwig rond te dobberen in de krochten van het internet op golven van nullen en enen.

...stilte...
Jammer dat nu alles verloren gaat voor het nageslacht...


avatar van Wandelaar
Ik merkte vanmiddag dat user...stilte... zich afgelopen zondag heeft uitgeschreven.

avatar van mjk87
Ach wat jammer. Altijd een fijne user.

avatar van Pythia
We missen je, ...stilte...

(...stlte...2.0 is altijd een mogelijkheid)

avatar van handsome_devil
Ach ja, hij is al eens eerder teruggekeerd na zichzelf uitgeschreven te hebben, dus we zullen hem vast nog eens tegenkomen hier.

avatar van Jason82
Jammer zeg, weer een vertrouwde naam die in stilte (jawel) ons verlaat

avatar van Lalage
inderdaad jammer

Bas I.
Zonde!

avatar van Jason82
Heb ik tijdens mijn vakantie iets gemist of hebben gebruikers "Glimmerman270" en zijn vrouw/vriendin "Sharon" ons in stilte verlaten? Zeker Glimmerman plaatste het laatste jaar veel recensies.

avatar van handsome_devil
Ah jammer ja, waren niet echt te vinden op het forum maar wel trouwe bezoekers wiens stukjes ik graag las.

avatar van Sol1
Sol1 (moderator)
Jason82,
handsome_devil,
Ik zie het helaas.
Een leuk koppel, waarvan ik een aantal toevoegingsverzoekjes heb mogen/kunnen honoreren...
Jammer weer...

avatar van Halley23
Halley23 (moderator)
Sol1 schreef:
Jason82,
handsome_devil,
Ik zie het helaas.
Een leuk koppel, waarvan ik een aantal toevoegingsverzoekjes heb mogen/kunnen honoreren...
Jammer weer...
Altijd zonde als mensen zich uitschrijven

avatar van Jason82
Halley23 schreef:
(quote)
Altijd zonde als mensen zich uitschrijven

Zo vanuit het niets ook, dat begrijp ik dan nooit. Maar afijn, soms weet je niet wat er speelt op de achtergrond.

avatar van Donkerwoud
Jason82 schreef:
Heb ik tijdens mijn vakantie iets gemist of hebben gebruikers "Glimmerman270" en zijn vrouw/vriendin "Sharon" ons in stilte verlaten? Zeker Glimmerman plaatste het laatste jaar veel recensies.


Ja! Dit viel me ook al op. Ik vond 't altijd leuk om te lezen wat zij vonden over boeken waar ik zelf weinig mee heb.

Bij De Site > Algemeen > Verlanglijst toevoegingen:

Ik weet niet precies waar ik deze vraag moet plaatsen, maar de laatste tijd zie ik accounts die al lang op bm zaten bv stilte en reifert (en er zijn er meer) die ineens al hun waarderingen hebben verwijderd en ook niet meer op bm komen. Is daar een speciale reden voor?

avatar van WildeOscar
WildeOscar (moderator)
1187 schreef:
Bij De Site > Algemeen > Verlanglijst toevoegingen:

Ik weet niet precies waar ik deze vraag moet plaatsen, maar de laatste tijd zie ik accounts die al lang op bm zaten bv stilte en reifert (en er zijn er meer) die ineens al hun waarderingen hebben verwijderd en ook niet meer op bm komen. Is daar een speciale reden voor?

Zie hierboven voor de zich in stilte gehulde ...stilte...
In beide gevallen lijkt het me het beste niet te gaan speculeren over eventuele speciale redenen. Die zijn mij in ieder geval niet bekend.
Natuurlijk zien we hen graag terug!

avatar van Arkan
Een poosje hier niet komen, dat is me net ook overkomen.

Door omstandigheden ben ik hier ook bitter weinig geweest.
Ik heb wel af en toe als ik eens wat gelezen had, mijn stem uitgebracht. Maar verder, niks. Ik heb die periode ook eigenlijk bitter weinig gelezen.
Na het overlijden van schoonvader was er schoonmoeder die al onze aandacht op eiste en die dringend moest verhuizen naar een assistentiewoning.
Het huis waar ze in woonden, was een chalet in de bos. Dat verkopen gaat niet want dan is schoonmoeder haar invaliditeitsuitkering kwijt (zo werkt dat in België). Maar het huis waar ze hun pensioenjaren in doorbrachten, kreeg last van de tand des tijds.
Dus zijn wij zelf begonnen aan wat een hoog noodzakelijke renovatie was. We hebben muren, vloeren, plafonds gesloopt en opnieuw gelegd.
We hebben badkamer en keuken uitgebroken en opnieuw gemaakt.
Zelf mijn man hoofdzakelijk met hier en daar mijn hulp.

De tuin, het bos was méér een oerwoud geworden, daar zijn maanden werk ik gekropen, maar is nu weer een mooi paradijsje.

Op deze manier was het werk betaalbaar én blijft schoonmoeder genieten van haar uitkeringen.

Nu is het werk daar bijna klaar, na méér dan 1 jaar hard labeur en heb ik stilletjes aan terug tijd om te lezen en om hier te komen.

En het mooiste? Het chalet in de bos waar het zooo rustig is, is een heerlijke plek om tot rust te komen en waar ik me volledig in een boek kan verliezen terwijl mijn 2 boxers lekker in de bos spelen en putten graven.

En nee, ik heb dit hier allemaal niet gemeld, daar had ik de energie niet voor.

Maar ik ben er weer.

En natuurlijk is het een groot verschil met diegenen die niks meer laten horen, maar ook al hun waarderingen en zo hebben verwijdert.
Ook zij hebben hier vast een reden voor. Jammer voor het forum, maar ieder zijn leven, zijn keuzes.

Paardenmeisje
Omdat ik me niet langer kan vinden in de gebruikersregels schrijf ik me bij deze uit. Keep reading en houdoe allemaal.

avatar van Halley23
Halley23 (moderator)
Paardenmeisje schreef:
Omdat ik me niet langer kan vinden in de gebruikersregels schrijf ik me bij deze uit. Keep reading en houdoe allemaal.
Iemand een idee wat hier bedoeld wordt??

avatar van PeterW
PeterW (crew)
Halley23 schreef:
(quote)
Iemand een idee wat hier bedoeld wordt??


Vast omdat ze maar 10 boeken in de wachtrij mag hebben staan...

avatar van Pythia
Ik mis PeterW al een tijdje.
Hopelijk gaat alles goed met je, Peter.
Ik wens je het allerbeste voor 2024!

avatar van Jason82
Pythia schreef:
Ik mis PeterW al een tijdje.
Hopelijk gaat alles goed met je, Peter.
Ik wens je het allerbeste voor 2024!

Mooi, attent berichtje Pythia, precies zoals we je kennen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:38 uur

geplaatst: vandaag om 15:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.