De Site / Gebruikers / Afscheid
zoeken in:
2
geplaatst: 11 januari, 21:53 uur
Pythia schreef:
Ik mis PeterW al een tijdje.
Hopelijk gaat alles goed met je, Peter.
Ik wens je het allerbeste voor 2024!
Ik mis PeterW al een tijdje.
Hopelijk gaat alles goed met je, Peter.
Ik wens je het allerbeste voor 2024!
Mooi, attent berichtje Pythia, precies zoals we je kennen.
9
geplaatst: 29 maart, 17:02 uur
Zowel op Musicmeter als op Boekmeter zie ik dat ZAP! zich heeft uitgeschreven.
Beweegredenen niet bekend, maar zo'n moment kan een keer ontstaan. Voor nu: hartelijke groet en mogelijk tot ziens!
Laatste goede nieuws: Op Mume inmiddels weer ingeschreven, nu hier nog ...
Beweegredenen niet bekend, maar zo'n moment kan een keer ontstaan. Voor nu: hartelijke groet en mogelijk tot ziens!
5
geplaatst: 16 juli, 11:08 uur
Misschien is dit de verkeerde plaats, maar iemand nog wel eens wat gehoord van gewaardeerd boekmeter lid Abubakari? Al vanaf eind maart niet meer online geweest...
3
geplaatst: 16 juli, 15:54 uur
Jason82 schreef:
Misschien is dit de verkeerde plaats, maar iemand nog wel eens wat gehoord van gewaardeerd boekmeter lid Abubakari? Al vanaf eind maart niet meer online geweest...
Dankzij Abubakari heb ik een hoop leuke, interessante en mooie boeken gelezen die ik zonder zijn inbreng op de site gemist zou hebben. Misschien is dit de verkeerde plaats, maar iemand nog wel eens wat gehoord van gewaardeerd boekmeter lid Abubakari? Al vanaf eind maart niet meer online geweest...
Abubakari, je begrijpt dat we jou nu missen. De belangrijkste vraag is: Gaat het goed met je?
Voor ons is het een gevoelig verlies, zonder jouw fijne posts.
3
geplaatst: 16 juli, 18:21 uur
Ik heb me ook al enkele keren afgevraagd waar Abubakari heen is, leuke stukjes altijd en een boeiende smaak. Hopelijk gaat alles goed met hem.
5
geplaatst: 18 juli, 17:41 uur
We kennen elkaar verder niet, dus als er onverhoopt wel iets vervelends met iemand gebeurd dan weten we dat dus niet van elkaar. Hopelijk gaat het goed met Abubakari, PeterW en anderen die ineens niet meer inloggen.
6
geplaatst: 18 juli, 17:44 uur
Jason82 schreef:
We kennen elkaar verder niet, dus als er onverhoopt wel iets vervelends met iemand gebeurd dan weten we dat dus niet van elkaar. Hopelijk gaat het goed met Abubakari, PeterW en anderen die ineens niet meer inloggen.
Dit geeft toch wel aan dat we elkaar waarderen en op ons eigen manier "volgen".
Ik sluit me helemaal aan bij Jason82.
17
geplaatst: 18 juli, 18:31 uur
Ik kreeg een mail met de vraag of alles goed met me gaat, bij dezen, alive & kicking hoor.
Fijn om te lezen dat jullie aan me denken of dachten. Is wel tekenend voor de goeie sfeer op Boekmeter.
Fijn om te lezen dat jullie aan me denken of dachten. Is wel tekenend voor de goeie sfeer op Boekmeter.
0
geplaatst: 20 juli, 11:23 uur
Abubakari schreef:
Ik kreeg een mail met de vraag of alles goed met me gaat, bij dezen, alive & kicking hoor.
Top Abu!
6
geplaatst: 23 juli, 01:00 uur
Jawel hoor, lees nog steeds veel. Al is dit wel mijn slechtste leesjaar in jaren. Niet dat ik minder lees (of eigenlijk ook wel een beetje minder, sta nu op 16 boeken terwijl ik normaal gemiddeld een boek per week lees) maar dat ik, wat ik daarvoor vrij zelden had, nogal wat boeken lees die me zwaar tegenvallen en waar ik dan maar mee stop. Nieuwe Murakami ook weer, na 100 pagina's mee gestopt. Verhaal vond ik saai en de manier waarop het verteld werd vond ik ook niks.
Maar ik lees nog en ik leef nog, da's de belangrijkste conclusie.
2
geplaatst: 23 juli, 10:53 uur
Ik zit momenteel met een dubieus leesjaar. Het is heel goed begonnen, maar deze maand is het in elkaar gestort. Bij mij komt het door Ulysses van je-kent-hem-wel.
3
psyche (crew)
geplaatst: 10 augustus, 18:40 uur
Wandelaar schreef:
Hij was zonet weer in het gebouw ZAP! - BoekMeter.nl
0
geplaatst: 28 september, 00:12 uur
Hallo, hebben jullie ook het idee dat boekmeter steeds minder wordt bezocht?
0
geplaatst: 28 september, 08:19 uur
Gast123 het is me niet opgevallen, maar misschien kan jij ook eens een bijdrage leveren? ik zie dat je wel stemt, maar geen reacties op boeken schrijft
0
geplaatst: 28 september, 11:09 uur
Lalage schreef:
Gast123 het is me niet opgevallen, maar misschien kan jij ook eens een bijdrage leveren? ik zie dat je wel stemt, maar geen reacties op boeken schrijft
Ik heb 49 berichten geschreven, zie ik, dus ik weet niet waarop je dat baseert. Verder laat ik uitgebreide recensies liever over aan anderen die daar beter in zijn.
5
geplaatst: 30 september, 19:48 uur
Gast123 schreef:
Ik lees dit jaar wat minder dan ik zou willen door allerlei oorzaken. Mogelijk geldt dat ook voor anderen? Abubakari is na zijn bericht in juli ook niet meer ingelogd. PeterW ook nog steeds afwezig? Vele andere misschien gewoon vd partij hoor, kortom ik zal weer wat vaker kijken de komende tijd. Niet dat ik mezelf te belangrijk wil maken haast ik me te zeggen zo wat mijmeringen nav je berichtje.
5
geplaatst: 30 september, 20:26 uur
Dagelijks kijk ik wel even naar BoekMeter (meerdere keren zelfs), maar ik vind de spoeling steeds dunner worden... Vooral de interesse in literatuur neemt af valt me op. Ook mis ik een paar gebruikers die ik graag volg, zoals Geerard.
En eerlijk gezegd ontbreekt bij mijzelf ook steeds meer de zin een stukje te schrijven (ik lees er gelukkig niet minder om).
De hoop is er op gevestigd dat dit alleen maar tijdelijk is...
En eerlijk gezegd ontbreekt bij mijzelf ook steeds meer de zin een stukje te schrijven (ik lees er gelukkig niet minder om).
De hoop is er op gevestigd dat dit alleen maar tijdelijk is...
4
geplaatst: 1 oktober, 06:52 uur
Er zijn magere jaren en er zijn vette jaren, dat is altijd wel een beetje zo geweest.
5
geplaatst: 1 oktober, 09:03 uur
Ik heb het gevoel dat er meer actuele non-fictie voorbij komt en minder literatuur uit de vorige eeuw, maar ik weet niet of dat echt zo is. Dat sommige bibliotheken zoveel wegdoen helpt niet: er blijft alleen middle-of-the-road over.
We zouden Tip de User Game - BoekMeter.nl nieuw leven in kunnen blazen
We zouden Tip de User Game - BoekMeter.nl nieuw leven in kunnen blazen
5
geplaatst: 1 oktober, 12:41 uur
Ik merk dat we allemaal vooral met andere boeken bezig zijn. Vaak zoek ik een boek op en is er maar één keer op gestemd en staat er maar één bericht bij, waarin een gebruiker wel hart en ziel heeft gestoken. Er is niet echt sprake van discussie of conversatie. En de 'likes' die we elkaars berichten kunnen geven, bevorderen de dialoog ook niet echt (ik beken schuld, ik geef ook graag een hartje aan jullie inzichtelijke meningen in plaats van een reactie achter te laten).
1
geplaatst: 1 oktober, 13:21 uur
Pageturner schreef:
En de 'likes' die we elkaars berichten kunnen geven, bevorderen de dialoog ook niet echt
Goed punt. Hoe leuk die 'likes' ook zijn, ze zijn maar beperkte communicatie. We kunnen er zelf iets aan doen. Ik heb al goede voornemens gemaakt En de 'likes' die we elkaars berichten kunnen geven, bevorderen de dialoog ook niet echt
4
geplaatst: 1 oktober, 18:33 uur
Ik heb juist het idee dat er ook minder likes worden uitgedeeld. Likes stimuleren wel het schrijven van een recensie.
1
geplaatst: 1 oktober, 19:46 uur
Ik weet niet goed waar eigen stukjes hier zouden mogen worden geplaatst.
Overigens heb ik ook nog mijn eigen blog.
Overigens ben ik ook nog 's flink bang geworden dat AI met de verdiensten gaat lopoen.
Overigens heb ik ook nog mijn eigen blog.
Overigens ben ik ook nog 's flink bang geworden dat AI met de verdiensten gaat lopoen.
3
geplaatst: 1 oktober, 20:04 uur
Recensies kan je gewoon plaatsen bij het betreffende boektopic (via de zoekfunctie).
Voor eigen schrijfsels is er dit forumtopic: Schrijf zelf eens wat.
Voor eigen schrijfsels is er dit forumtopic: Schrijf zelf eens wat.
4
geplaatst: 2 oktober, 07:14 uur
Pageturner schreef:
Ik merk dat we allemaal vooral met andere boeken bezig zijn. Vaak zoek ik een boek op en is er maar één keer op gestemd en staat er maar één bericht bij, waarin een gebruiker wel hart en ziel heeft gestoken. Er is niet echt sprake van discussie of conversatie. En de 'likes' die we elkaars berichten kunnen geven, bevorderen de dialoog ook niet echt (ik beken schuld, ik geef ook graag een hartje aan jullie inzichtelijke meningen in plaats van een reactie achter te laten).
Dan moeten we maar weer eens een kwartaalboek uitkiezen!
Boek van het kwartaal - BoekMeter.nl
* denotes required fields.