De Site / Gebruikers / Ik ga op reis en ik neem mee...
zoeken in:
0
geplaatst: 20 juli 2010, 21:52 uur
Krijg je al visioenen van een prachtig kampvuur? 
Ik wens je een fijne vakantie, Arkan, met veel mooi weer en niet te veel tijd om te lezen

Ik wens je een fijne vakantie, Arkan, met veel mooi weer en niet te veel tijd om te lezen

0
geplaatst: 20 juli 2010, 22:07 uur
Veel plezier daar inderdaad. Maar nog mooier dan wandelen daar is te mountainbiken. Of kanoën, niet zo heel wild, maar mooie rustige riviertjes. Fantastisch gebied daarvoor. Echt een aanrader.
0
geplaatst: 21 juli 2010, 16:45 uur
3 weken Ardennen, lijkt me wat veel als Belg. Maar anderszijds, hoe kan een vakantie nu te lang duren? Veel plezier alvast!
0
geplaatst: 24 juli 2010, 16:17 uur
Bedankt iedereen, morgen is het dan zover. De dag van vertrek.
We hebben net de auto ingeladen, kwestie van alles mee te krijgen.
Vermits mijn man ziek is en verscheidene voedselallergiëen heeft moeten we dus een hoop extra meesleuren.
Maar het is gelukt en we zijn er klaar voor.
We gaan ons vast reuze vermaken.
Pythia, dat kampvuur is een leuk idee. Zo zijn we op een gezellige manier verlost van alle nutteloze spullen en domme boekjes.
Neem ook mijn lapie mee, dus misschien kom ik tussendoor wel eens even gedag zeggen.
Groetjes en tot 11 augustus.
We hebben net de auto ingeladen, kwestie van alles mee te krijgen.
Vermits mijn man ziek is en verscheidene voedselallergiëen heeft moeten we dus een hoop extra meesleuren.
Maar het is gelukt en we zijn er klaar voor.
We gaan ons vast reuze vermaken.
Pythia, dat kampvuur is een leuk idee. Zo zijn we op een gezellige manier verlost van alle nutteloze spullen en domme boekjes.

Neem ook mijn lapie mee, dus misschien kom ik tussendoor wel eens even gedag zeggen.
Groetjes en tot 11 augustus.

0
geplaatst: 24 juli 2010, 17:11 uur
14 dagen naar de côte d'Azur en ik heb al een heel tijdje 'de boekendief' opgespaard om daar te lezen , ik verwacht er veel van... zowel van de reis als van het boek! 

0
geplaatst: 24 juli 2010, 17:15 uur
Dat lijkt me een prima recept voor een vakantie!
Veel plezier, Liv2
Veel plezier, Liv2

0
Richardus
geplaatst: 25 juli 2010, 19:08 uur
Wat vrijwel zeker meegaat naar 7-10 dagen Terschelling:
Zwerm - Peter Verhelst
De Woeste Zoekers - Roberto Bolano
Oceaan van een Zee - Alessandro Baricco
Kolonel-luitenant du Maumort - Roger Martin du Gard
dat is al een aantal duizenden pagina's, maar geen garantie dat het genoeg is. Zal nooit vergeten dat ik eens De Duivelsverzen in een dag las, en De Meteoren (Tournier) in 2... Moet nog maar even kijken wat er nog meer mee gaat. Ik had een aantal op de wishlist die uitgeleend zijn in den bieb
Zwerm - Peter Verhelst
De Woeste Zoekers - Roberto Bolano
Oceaan van een Zee - Alessandro Baricco
Kolonel-luitenant du Maumort - Roger Martin du Gard
dat is al een aantal duizenden pagina's, maar geen garantie dat het genoeg is. Zal nooit vergeten dat ik eens De Duivelsverzen in een dag las, en De Meteoren (Tournier) in 2... Moet nog maar even kijken wat er nog meer mee gaat. Ik had een aantal op de wishlist die uitgeleend zijn in den bieb

0
Halley23 (moderator)
geplaatst: 25 september 2010, 16:11 uur
Twee weekjes Andalusië afgezien van een aantal reisgidsen gaan mee: Haar Naam Was Sarah van Tatiana de Rosnay & Dorsvloer Vol Confetti van Franca Treur.
0
Halley23 (moderator)
geplaatst: 12 oktober 2010, 00:17 uur
Haar Naam Was Sarah bleek geen gelukkige keuze, te hartverscheurend voor de vakantie, zal het later weer oppakken.
0
geplaatst: 30 oktober 2010, 19:07 uur
Ik vertrek vandaag naar Chili en ga daar vier weken reizen.
Mijn strategie is om een taai boek mee te nemen, zodat je het niet te snel uit hebt. Daarom is het De duivelsverzen geworden, van Salmon Rushdi.
Daarbij nog als extraatje een zogenaamde 'dwarsligger', namelijk Alles is verlicht van Foer.
En natuurlijk m'n Lonely Planet.
Mijn strategie is om een taai boek mee te nemen, zodat je het niet te snel uit hebt. Daarom is het De duivelsverzen geworden, van Salmon Rushdi.
Daarbij nog als extraatje een zogenaamde 'dwarsligger', namelijk Alles is verlicht van Foer.
En natuurlijk m'n Lonely Planet.

0
geplaatst: 2 december 2010, 20:39 uur
En terug. Nog even op Curacao maar zondag weer in good-old NL, alwaar ik 's nachts wellicht voor de bibliotheek ga liggen kamperen om op maandag de allereerste te kunnen zijn.
0
geplaatst: 2 december 2010, 21:14 uur
Ha, fijn dat je er weer bent.
Had je het leuk?
Denk aan een warme trui als je voor de bibliotheek gaat kamperen. Het is hier min 10. Dat zal een hele overgang zijn
Had je het leuk?
Denk aan een warme trui als je voor de bibliotheek gaat kamperen. Het is hier min 10. Dat zal een hele overgang zijn

0
geplaatst: 2 december 2010, 23:30 uur
Goed punt, hoewel ik inmiddels Patagonie gewend ben, maar daar was het voorjaar. Vergeet dat kamperen.
Chile is fantastisch trouwens.
Chile is fantastisch trouwens.
0
geplaatst: 3 december 2010, 00:10 uur
Ik herinner me beelden van Boudewijn Buch in Patagonie. Zijn tent waaide steeds weg, maar het zag er prachtig uit.
Onlangs heb ik een boek gelezen van een Chileen. Dat is ook wel aardig.
Bonsái - Alejandro Zambra (2006)
Onlangs heb ik een boek gelezen van een Chileen. Dat is ook wel aardig.
Bonsái - Alejandro Zambra (2006)
0
geplaatst: 14 januari 2011, 13:17 uur
A.s. dinsdag voor 4 maand naar Australië. Heb nog een oude bibliotheek-versie van Reve's Taal der Liefde liggen. Mooi kort, voor in het vliegtuig, en kan daarna zo weg. Dat scheelt weer gewicht.
Daarnaast 2 paperbacks, Jane Eyre van Brontë en Island in the Stream van Hemingway. En die zijn vast wel ergens te ruilen in enig hostel.
Mogelijk ben ik weleens online nog, maar als ik internet gebruik, dan vooral voor meer nuttige zaken. Dus mogelijk tot over 4 maanden, mogelijk zal ik een enkele maal een stem uitbrengen.
Daarnaast 2 paperbacks, Jane Eyre van Brontë en Island in the Stream van Hemingway. En die zijn vast wel ergens te ruilen in enig hostel.
Mogelijk ben ik weleens online nog, maar als ik internet gebruik, dan vooral voor meer nuttige zaken. Dus mogelijk tot over 4 maanden, mogelijk zal ik een enkele maal een stem uitbrengen.
0
geplaatst: 14 januari 2011, 15:20 uur
Goede reis en een fijne tijd daar beneden, mjk87 !
Misschien ontdek je interessante Australische schrijvers
.
Misschien ontdek je interessante Australische schrijvers
.
0
geplaatst: 14 januari 2011, 19:57 uur
Veel plezier mjk87. Is het trouwens vakantie of ga je andere dingen doen? En heb je een zwemdiploma? 

0
geplaatst: 15 januari 2011, 00:33 uur
Ja, vakantie (al wil ik wel op een fruitplukkerij eens werken). Sinds september klaar met studie, en dan eerst reizen, dan baan zoeken.
En tja, zwemdiploma, heb je weinig aan met die haai die daar ook ergens rond dobbert:).
En tja, zwemdiploma, heb je weinig aan met die haai die daar ook ergens rond dobbert:).
0
geplaatst: 21 april 2011, 12:45 uur
Vertrek morgenmiddag voor een weekendje kamperen in Berg en Dal (Nederland).
Vrienden van ons staan daar ook .
Veel wandelen en bijpraten staat er op het programma, maar ik neem toch een boek mee.
Hoop hem uit te krijgen tijdens het paasweekend.

Vrienden van ons staan daar ook .
Veel wandelen en bijpraten staat er op het programma, maar ik neem toch een boek mee.
Hoop hem uit te krijgen tijdens het paasweekend.

0
Halley23 (moderator)
geplaatst: 30 april 2011, 22:46 uur
Ik ga i.v.m. mijn werk een aantal dagen naar Wenen. Van lezen zal weinig terecht komen, maar ik neem toch het boek van de Weense schrijver Heimito von Doderer mee dat ik sowieso al aan het lezen ben (in het Duits dus dat gaat niet zo snel).

0
Halley23 (moderator)
geplaatst: 10 mei 2011, 09:31 uur
Vakantie! Week naar Sicilië. Ik neem Von Doderer mee - want nog niet uit maar wel heel mooi - en mede vanwege de reisbestemming onderstaand boek.

0
geplaatst: 17 juli 2011, 19:34 uur
Woensdagavond vertrekken we op vakantie voor net geen 4 weken.
Heerlijk met de caravan weg, we staan gewoon maar op een camping inPurnode in de Ardennen.
Een geweldig leuk plekje bij het kabbelende riviertje, Du Bocq.
De honden zijn mee en we willen heel veel wandelen, maar op de ingeplande rustdagen wil ik toch even wat boeken lezen.
Heb er daarstraks enkele uitgezocht, ik weet niet of het me gaat lukken om ze uit te krijgen, maar ik heb wel plannen om dat te doen.
Neem de volgende boeken mee :

Heerlijk met de caravan weg, we staan gewoon maar op een camping inPurnode in de Ardennen.
Een geweldig leuk plekje bij het kabbelende riviertje, Du Bocq.

De honden zijn mee en we willen heel veel wandelen, maar op de ingeplande rustdagen wil ik toch even wat boeken lezen.
Heb er daarstraks enkele uitgezocht, ik weet niet of het me gaat lukken om ze uit te krijgen, maar ik heb wel plannen om dat te doen.

Neem de volgende boeken mee :

* denotes required fields.