menu

De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!

zoeken in:
Gefeliciteerd!

Ik hoop echt dat je immens populair wordt, Slowgaze. Dan kan ik eindelijk eens oprecht zeggen 'Oh die? Die ken ik al lang hoor.'

Halley23 (moderator)
slowgaze schreef:
Afijn, ik wilde even zeggen dat ik afgelopen woensdag een contract bij Koppernik heb getekend, en mijn debuutbundel januari 2016 bij die uitgeverij zal verschijnen.
Groots nieuws, zeer gefeliciteerd!

eRCee schreef:
Gefeliciteerd. Extreem lucratieve business natuurlijk, poëziebundels. Dat wordt binnenlopen.

Het is in ieder geval geen proza. Daar loopt werkelijk waar niemand meer warm voor.

slowgaze schreef:
Afijn, ik wilde even zeggen dat ik afgelopen woensdag een contract bij Koppernik heb getekend, en mijn debuutbundel januari 2016 bij die uitgeverij zal verschijnen.

Mooi man! Van wat ik van je gelezen heb is het in ieder geval iets om naar uit te kijken.

Ik heb een ISBN-nummer en verschijningsdatum. Of nou ja, mijn boek heeft dat.

Ik dacht even dat je geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd was. Leek me echt wat voor jou. Niettemin ook hiermee gefeliciteerd, je bent nu definitief het niveau van de schoolkrant ontstegen.

liv2 (crew)
slowgaze schreef:

slowgaze schreef:

Heb je hem al toegevoegd?

slowgaze schreef:

Van harte gefeliciteerd.

Halley23 (moderator)
slowgaze schreef:
en snel toevoegen!!

'Plot' en omslag volgen nog, maar zodra het zo ver is, voeg ik het boek toe.

slowgaze schreef:
'Plot' en omslag volgen nog, maar zodra het zo ver is, voeg ik het boek toe.
Mooi, dan kan het daarna meteen op de te-lezen-lijst. Gefeliciteerd!

Benieuwd naar de omslag.

Op 24 juli stap ik in de ring voor de voorronde van het Belgisch kampioenschap slam poetry (oftewel 'poëzie expressief voordragen op een podium'), in Leuven. Er wordt gestreden om een plek in de finale van het BK. Intussen scherp ik mijn teksten en mijn podium-vaardigheden wat aan (en heb ik zelfs een pagina gemaakt op Facebook - een beetje zelfreclame kan nooit kwaad).

Leuk, succes. Misschien kan je een keer sparren met slowgaze, die houdt wel van een potje slam poetry. Of alleen slam.

Succes!

Het was een fijne ervaring en ik heb er heel wat gelijkgestemde mede-poëten leren kennen, maar helaas ben ik al in de eerste ronde gesneuveld. Geen Belgisch kampioenschap dus voor mij, maar ik blijf wel schrijven en performen. En zeker drie mensen vonden mijn Wu Tang Clan-shirt übercool.

Pageturner schreef:
Het was een fijne ervaring en ik heb er heel wat gelijkgestemde mede-poëten leren kennen, maar helaas ben ik al in de eerste ronde gesneuveld. Geen Belgisch kampioenschap dus voor mij, maar ik blijf wel schrijven en performen. En zeker drie mensen vonden mijn Wu Tang Clan-shirt übercool.

Pageturner schreef:

Wat is dat toch met (aspirant-) dichters en hiphop!?

Het genre dat mijn hart harder laat bonzen, is de blues (een techno-dj heeft daar ooit over gezegd: 'De blues begrijp je als een vrouw je hart gebroken heeft. Techno begrijp je als je groepsseks hebt gehad op xtc.'), maar er is ook veel mooie hiphop die ik zeker weet te smaken.

Ik ben zo'n boze blanke man die in de hiphop het einde van de beschaving ziet. Blues is dermate toegeëigend dat het me wel kan heugen. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik destijds door The Wire compleet anders tegen bijvoorbeeld gangsterrap aan ben gaan kijken.

Donkerwoud schreef:
Wat is dat toch met (aspirant-) dichters en hiphop!?

Ik heb een keer iemand uit het publiek - terecht mij dunkt - beledigd omdat hij een Wu-Tang-shirt droeg, maar niet eens 'If you want beef then bring the ruckus' aan kon vullen, maar dat terzijde.

Pageturner schreef:

Vergeet ik hier verder op te reageren, maar goed dat je je niet laat ontmoedigen. Ga gewoon door. Je komt er wel.

Dankjewel! Ik ben intussen al geboekt voor volgende poëzie-optredens, dus je hoort nog wel van mij.

Dag lieve iedereen, mijn gedicht 'De teruggekeerde' is genomineerd voor de Melopee Poëzieprijs voor het beste gedicht dat het afgelopen jaar in een Vlaams literair tijdschrift stond. Mochten jullie op mij willen stemmen, dan kan dat hier.

Halley23 (moderator)
slowgaze schreef:
Dag lieve iedereen, mijn gedicht 'De teruggekeerde' is genomineerd voor de Melopee Poëzieprijs voor het beste gedicht dat het afgelopen jaar in een Vlaams literair tijdschrift stond. Mochten jullie op mij willen stemmen, dan kan dat hier.
Gestemd en uiteraard op jou!

Mooi zeg! En wat een prachtig slot!
Ik heb ook gestemd! (Maar de stemming is uiteraard geheim).

Jij ook bedankt, Pageturner! (Ik weet uiteraard van niets.)

Gast
geplaatst: vandaag om 15:10 uur

geplaatst: vandaag om 15:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.