menu

De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!

zoeken in:
Bij deze:

Foto 1

psyche (crew)
en gefeliciteerd

Grappige foto, dus dat is jouw (zwarte) kat, wat lief!

the Cheshire cat schreef:
Grappige foto, dus dat is jouw (zwarte) kat, wat lief!

Ja, ik had diverse arrangementen opgesteld maar die k..kat wilde voor geen meter meewerken. Dit was het enige wat een beetje fatsoenlijk uit de bus kwam, en nu hij daar als een soort grote zwarte vleermuis zit heeft het ook wel wat. En voor Valancourt was het blijkbaar voldoende.

PeterW schreef:
Ja, ik had diverse arrangementen opgesteld maar die k..kat wilde voor geen meter meewerken. Dit was het enige wat een beetje fatsoenlijk uit de bus kwam, en nu hij daar als een soort grote zwarte vleermuis zit heeft het ook wel wat. En voor Valancourt was het blijkbaar voldoende.
(Arme kat)

Arme kat? M'n neus. Er is geen kat die het zo goed heeft als hij. Meneer wordt op z'n wenken bediend, kan gaan en staan waar hij wil, de rotzooi wordt achter z'n kont opgeruimd, maar even stilzitten...ho maar.

Hahaha! Dat lukt bijna niet inderdaad. Ik heb nu ook een kat, ze terroriseert de hele buurt, er durft geen kat meer naar buiten.

Maarten has a dream

It’s not me talking now, it’s me talking then.”
-Kendrick Lamar

Kanye?

Deze klassieker was mijn opkomsttune. Ik heb ook maar het refrein geciteerd:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=EZW7et3tPuQ

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat BoekMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe BoekMeter met je privacy omgaat.

Geen Yeezy dus.

Fuck, Kendrick ja. Ik wist wel dat ik dat ergens van kende, maar had het eigenlijk aan iets van Kanye gelinkt.

liv2 (crew)
slowgaze schreef:
Ik was op het Gedichtenbal. Het ging ongeveer zo:

(afbeelding)

Reportage: Het Gedichtenbal - Tzum literair weblog

@ slowgaze:

Ik onthou:

1 .Je bent één van de drie meest veelbelovende dichters van 2014
2. Je bent een aanstormend talent
3. De kracht van je gedichten maken nieuwsgierig

Dat vind ik werkelijk top!

mjk87 schreef:
Fuck, Kendrick ja. Ik wist wel dat ik dat ergens van kende, maar had het eigenlijk aan iets van Kanye gelinkt.

Het intro van dat nummer was trouwens mijn tune, op verzoek van ondergetekende. Tijdens de derde ronde hoorde ik overigens op de eerste rij iemand 'ring-ding-ding' meezingen.

En liv2, bedankt voor het delen van de link!

Homeboyz ende -girlz, ondergetekende heeft vandaag zijn laatste cijfer teruggekregen, voor de geïnteresseerden: over Diane Buttermans vertaling van het Nederlands naar het Engels van Luceberts 'lentesuite voor lilith', en dat cijfer was trouwens een negen (niets niet 'this is how it ends: not with a bang but with a whimper', Thomas Stearns) en nu heb ik mijn master gehaald. Groetjes van Maarten.

Gefeliciteerd!

liv2 (crew)
slowgaze schreef:
Homeboyz ende -girlz, ondergetekende heeft vandaag zijn laatste cijfer teruggekregen, voor de geïnteresseerden: over Diane Buttermans vertaling van het Nederlands naar het Engels van Luceberts 'lentesuite voor lilith', en dat cijfer was trouwens een negen (niets niet 'this is how it ends: not with a bang but with a whimper', Thomas Stearns) en nu heb ik mijn master gehaald. Groetjes van Maarten.

En zoals je al wel weet betekent een 9 hier: 'Grootste Onderscheiding' en dat is .... groots natuurlijk!

Van harte ja.

Hartelijk gefeliciteerd, Maarten
Emoticons schieten tekort.
Prima prestatie!

Ik kom trouwens niet in aanmerking voor een cum laude omdat een keer een zes gehaald (niet al m'n cijfers zijn negens (dat was echt de uitschieter dit jaar); veelal zijn het 7,5'en en dergelijken. M'n scriptie had ik overigens wel een acht voor); ik dacht, ik zeg het even. Maar bedankt iedereen! Nu ga ik even een goede wodka inschenken en nog een aflevering Borgen kijken en dan is het bedtijd.

Halley23 (moderator)
Gefeliciteerd slowgaze

psyche (crew)
Gefeliciteerd Maarten!!

Gefeliciteerd!

Afijn, ik wilde even zeggen dat ik afgelopen woensdag een contract bij Koppernik heb getekend, en mijn debuutbundel januari 2016 bij die uitgeverij zal verschijnen.

slowgaze schreef:
en mijn debuutbundel januari 2016 bij die uitgeverij zal verschijnen.

en wij krijgen allemaal een recentie-exemplaar! Hoera!

Gefeliciteerd. Extreem lucratieve business natuurlijk, poëziebundels. Dat wordt binnenlopen.

slowgaze schreef:
Afijn, ik wilde even zeggen dat ik afgelopen woensdag een contract bij Koppernik heb getekend, en mijn debuutbundel januari 2016 bij die uitgeverij zal verschijnen.
Gefeliciteerd!
Ik kijk er al naar uit!

liv2 (crew)
Koppernik – Uitgeverij Koppernik start met poëziereeks

Goed, heel goed. of moet ik zeggen, eindelijk!

Enfin, we wachten op de nieuwe 'Buser'

Gefeliciteerd Slowgaze.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:39 uur

geplaatst: vandaag om 20:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.