menu

De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!

zoeken in:
(In navolging van het topic op moviemeter)

Ik heb het op MM al gepost, maar het is zulks mooi nieuws, dat ik het hier nog een keertje doe...

Ik ben pappa geworden!!!!

Afgelopen donderdag is mijn vrouw bevallen van een prachtig mooi jongentje! Het is echt een prachtig ventje, zijn naam is Eelco.

Zo, gefeliciteerd man!

psyche (crew)
Gefeliciteerd Aegron

Gefeliciteerd!!!!

Dat is mooi nieuws . Mijn broer heeft vorig jaar op ongeveer dezelfde leeftijd hetzelfde meegemaakt, en sindsdien lijkt hij de gelukkigste mens op aarde, dus je bent alvast gewaarschuwd .

Ik wens je zoon het verstand van Belbo uit De Slinger van Foucault, de fantasie van Karlsson van het Dak, de vrienden van Pluk van de Petteflet en een spirituele opleiding als die van King Arthur!

Enorm gefeliciteerd! En als ik me niet vergis is 'ie nog op z'n verjaardag geboren ook!

psyche (crew)
Freud schreef:

Ik wens je zoon het verstand van Belbo uit De Slinger van Foucault, de fantasie van Karlsson van het Dak, de vrienden van Pluk van de Petteflet en een spirituele opleiding als die van King Arthur!

Nou Aegron een mooiere wens voor je zoon kan je toch niet krijgen!!

Aegron, van harte gefeliciteerd met je zoon!

Fotootje?

dutch2

Nog Gefeliciteerd, hoe gaat het met hem? Goed?

Proficiat!

Aegron vindt blijkbaar nog wel tijd om af en toe een boekje te lezen, dus dat is alvast een goed teken .

Ik ben niet bepaald geslaagd/afgestudeerd, maar na 5 jaar werken ben ik wel vandaag begonnen aan een opleiding criminologie aan de KULeuven.

Adaveke schreef:
Ik ben niet bepaald geslaagd/afgestudeerd, maar na 5 jaar werken ben ik wel vandaag begonnen aan een opleiding criminologie aan de KULeuven.

Succes!!

En nog bedankt voor de felicitaties. Het gaat goed met de kleine Hij is tegenwoordig helemaal into zijn babygym. Helaas heeft ie nog niet al te veel belangstelling voor boeken. Alhoewel... Hij vindt de gebroeders karamazow van Dostojewski wel vreselijk interessant (maar dat kan ook aan de felgele achterkant liggen ). Een goed teken dus

Wat zal jij juichen als hij er op een mooie avond uit voorgelezen wil worden!
Aleksej Fjodorovitsj Karamazov was de derde zoon van een landgoedbezitter uit ons district, Fjodor Pavlovitsj Karamazov ("En geen bladzijden overslaan, hé papa!")
Nog een late proficiat met je zoon, Aegron (lees het nu pas)! En succes in Leuven Adavake (waarom niet Gent, waarom niet Gent? )

Hij is toch nu iets van 3 maanden? Wat gaat de tijd toch snel.

Ik ben vandaag de trotse papa geworden van een flinke jongen van 3,5 kg.
Zijn naam is Axel en hij is het 10 jaar jongere broertje van Alex.

Gefeliciteerd Zanacht!!

Gefeliciteerd!

gefeliciteerd!!!!

Mijn gelukwensen!!

Dat is nog eens mooi . Ik wens hem toe dat hij wordt zoals BoekMeter: weliswaar 'maar' het kleine broertje van de sites, maar desondanks wel de site met de meeste variatie, diepgang en rijkdom! En vergeet geen foto te posten binnenkort!

Mooie namen trouwens, al vraag ik me af wat je gaat doen als er nog een derde kindje bij zou komen .

Een meisje, Lexa.

Gefeliciteerd trouwens, veel geluk ermee!

psyche (crew)
Van harte, Zanacht Wat natuurlijk ook geldt voor je vrouw en oudste zoon.

De namen van jullie jongens zijn inderdaad geweldig zo.

Heel veel geluk en gezondheid met elkaar!

Proficiat met de kleine Axel, Zanacht!!
De gebroeders Axel en Alex uit Asse ... Je deed het erom, niet?

Dennis
Gefeliciteerd Aegron en Zanacht met de baby's!

Gefeliciteerd Zanacht

Gefeliciteerd Zanacht met je 2e kind! Het ga hem goed!!!

Hartelijk bedankt allemaal.

De eerste foto's:

Axel

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://img444.imageshack.us/img444/2867/axelih7.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat BoekMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe BoekMeter met je privacy omgaat.

Alex & Axel

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://img214.imageshack.us/img214/786/alexenaxelwr3.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat BoekMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe BoekMeter met je privacy omgaat.

Zanacht, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Leuke foto's.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:07 uur

geplaatst: vandaag om 21:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.