menu

De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!

zoeken in:
avatar van handsome_devil
Ik heb sinds een maand last van een leesdip en dat komt vooral omdat ik de laatste tijd weer flink aan de bak moest om een nieuwe baan te vinden. Door een reorganisatie wordt mijn contract niet verlengd dus ik ben vanaf 1 maart huismeester af.

MAAR ik heb vanmiddag mijn contract ondertekend bij Talis, een woningbouwvereniging in Nijmegen e.o.. Ik zal vanaf 1 maart aan het werk gaan als assistent-wijkbeheerder en hoewel ik de bewoners en collega's van het verpleeghuis enorm zal gaan missen, denk ik dat ik bij Talis nog veel beter op mijn plek zal zijn.

Hopelijk komt er met dit fijne nieuws ook weer een einde aan de leesdip. Ik kijk in ieder geval enorm uit naar mijn nieuwe baan en het uitlezen van 'De geniale vriendin'.

avatar van Robsessie
Veel succes!

avatar van Abubakari
Gefeliciteerd met je nieuwe baan en succes!

avatar van Pythia
Gefeliciteerd handsome_devil , veel succes!

avatar van Arkan
Gefeliciteerd met je nieuwe baan, ik hoop voor jou dat het een ideale en blijvende job zal zijn. Heel veel succes daar, en ook succes met het overwinnen van de leesdip.

avatar van Halley23
Halley23 (moderator)
Gefeliciteerd handsome_devil !!

avatar van handsome_devil
Dank allemaal.

avatar van Jason82
Good luck handsome!

avatar van Lalage
handsome_devil Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Fijn dat het gelukt is om iets maar je zin te vinden.

Paardenmeisje
Ik ben er best trots op dat ik vandaag mijn laatste les van het jaar erop heb zitten. Mijn middelbare schooltijd was zachts gezegd een fiasco, vandaar dat ik nu TKO volg (Tweede Kans Onderwijs). Nu heb ik om het heel simpel uit te leggen mijn eerste middelbaar met succes afgemaakt. Kan mijn vriendje mij niet meer plagen dat ik een brugpieper ben (was een beetje een running gag tussen ons geworden). Nu de andere twee jaren nog... Maar dat is voor volgend schooljaar!

avatar van WildeOscar
WildeOscar (moderator)
Na een zenuwslopende periode van bijna een lustrum lang ben ik vandaag gepromoveerd tot doctor in de wiskunde!
Nu wat meer tijd om te boekmeteren dus

avatar van Abubakari
Gefeliciteerd!

avatar van handsome_devil
Geweldig, gefeliciteerd!

avatar van Sol1
Sol1 (moderator)
Van harte gefeliciteerd!

Gezien de aard van de studie zal het alleen lastig zijn de dissertatie deze site op te krijgen...

avatar van Lalage
WildeOscar schreef:
Na een zenuwslopende periode van bijna een lustrum lang ben ik vandaag gepromoveerd tot doctor in de wiskunde!
Nu wat meer tijd om te boekmeteren dus

Gefeliciteerd! Wat heerlijk dat het achter de rug is. In welk deel van de wiskunde bevind je je?

avatar van eRCee
Sol1 schreef:
Gezien de aard van de studie zal het alleen lastig zijn de dissertatie deze site op te krijgen...

We willen hier niks met getallen!

avatar van Sol1
Sol1 (moderator)
eRCee schreef:
We willen hier niks met getallen!
Gij leest alleen maar boeken met ongenummerde pagina's?


avatar van WildeOscar
WildeOscar (moderator)
Sol1 schreef:
Van harte gefeliciteerd!

Gezien de aard van de studie zal het alleen lastig zijn de dissertatie deze site op te krijgen...

Er staat wel maar één figuur in (voor de rest een hoop formules!), dus aan die eis is wel voldaan!
Er is geen populaire druk van gekomen, maar een ISBN heeft het wel gekregen!
Maar er zal geen ziel zijn geweest die het uit heeft gelezen, dus gestemd zou er toch niet op worden...

avatar van WildeOscar
WildeOscar (moderator)
Lalage schreef:
(quote)

Gefeliciteerd! Wat heerlijk dat het achter de rug is. In welk deel van de wiskunde bevind je je?

Dankjewel!
Het is nog moeilijk te bevatten, maar het voelt wel al heerlijk; sowieso alle vrolijkheid achteraf en de moeite die velen in cadeaus en praatjes hebben gestopt, ik kan niet genoeg dank uitspreken!

Ik bevOnd me (de academische wereld is vaarwel gezegd) aan de kant van de analyse: voor vergelijkingen uit de kwantummechanica heb ik theoretisch onderzocht, of er wel (unieke) oplossingen van bestaan. Zo kan er gevalideerd worden, of wat de computer die zulke systemen probeert op te lossen uitspuugt überhaupt wel kloppend is. Zonder oplossingen voor een vergelijking kan het numerieke programma immers wat aan het ratelen slaan! Ziedaar het beoogde nut van de dissertatie; hopelijk heeft iemand er wat aan

avatar van Lalage
WildeOscar Soms duurt het even voor een wiskundige theorie in de praktijk wordt gebruikt, maar als ik dit zo lees, komt het vast van pas! En dat geldt natuurlijk ook voor het analytisch vermogen dat je hiermee zelf hebt opgebouwd. Dat merk ik nog dagelijks in mijn werk, terwijl ik al jaren geen wiskundige formules meer heb geschreven

avatar van WildeOscar
WildeOscar (moderator)
Lalage schreef:
WildeOscar Soms duurt het even voor een wiskundige theorie in de praktijk wordt gebruikt, maar als ik dit zo lees, komt het vast van pas! En dat geldt natuurlijk ook voor het analytisch vermogen dat je hiermee zelf hebt opgebouwd. Dat merk ik nog dagelijks in mijn werk, terwijl ik al jaren geen wiskundige formules meer heb geschreven

Dat is zeker waar! Ik heb er ook veel van geleerd, meer dan alleen wiskundige technieken en theorie

Gast
geplaatst: vandaag om 16:08 uur

geplaatst: vandaag om 16:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.