menu

De Site / Gebruikers / Waarom koos jij je specifieke avatar?

zoeken in:
Beankt iedereen voor de geweldige hulp.

Na nog maar eens enkele malen proberen is het me uiteindelijk dus toch gelukt.
Ikke dus heel erg happy.

Jullie zijn allemaal geweldig.

Even ter verduidelijking, de avatar stelt dus mijn 2 honden (boxers) voor.
- Cleo : teefje van 6 jaar ( Cleo is nog een jong en vinnig ding, super lief een echt schatje dus)
- Arkan : reu van 8 jaar ( Arkan is eigenlijk al een echte opa, mede door wat hij bij zijn eerste baasjes heeft moeten doormaken is hij al een grijze oude heer wiens pootjes al niet goed meer meewillen.)

Aan hem heb ik dus ook met het grootste plezier mijn nickname opgedragen.

Groetjes,

Nicole

Een satelietfoto van de Rio Negro, één van de grootste rivieren ter wereld, onderdeel van het Amazone-rivierensysteem die ter hoogte van de stad Manaus samenvloeit met de Amazone.

Omdat ik er zo uitzie...

Idem.

Op mijn avatar zie je mijn (luie) poes Lenka

Dimara schreef:
(quote)

Op mijn avatar zie je mijn (luie) poes Lenka

Wat een koppie!

Mijn avatar bestaat uit mijn tag over de hoes van KissMe KissMe KissMe van the Cure.

Ik heb mijn avatar gekozen omdat ik Blood Sugar Sex Magik van The Red Hot Chili Peppers een erg goed album vind, en ik vind het hoesje ook erg mooi.

Ben je op Noordpoolexpeditie?

Mijn avatar is een plaatje van een van mijn favoriete schrijvers. (Als je raadt wie het is, trek ik één toevoeging van je voor ).

Hij kijkt hier zo lekker streng en dat past natuurlijk precies bij het moderator zijn.

Zelva schreef:
Mijn avatar is een plaatje van een van mijn favoriete schrijvers. (Als je raadt wie het is, trek ik één toevoeging van je voor ).

Ík... ík... ík!

Arthur van Schendel.

Zelva schreef:
[
Hij kijkt hier zo lekker streng...

Echt wel de blik van een schoolmeester van wie iedereen hoopt dat hij nooit zijn/haar schoolmeester wordt...

Marcel schreef:
(quote)

Ík... ík... ík!

Arthur van Schendel.

Van de Kleine Prins

Aurum schreef:
Dit was midden jaren 90 mijn introductie tot Aphex Twin en tegelijkertijd het begin van mijn ontdekkingsreis naar een nog te ontdekken wereld van interessante en experimentele electronica:
(afbeelding)

Musicmeter: (afbeelding)
Moviemeter: (afbeelding)
Boekmeter: (afbeelding)
Gamesmeter: (afbeelding)

Op deze manier heb ik niet overal dezelfde avatar, maar zit er wel een herkenbare overeenkomst in. Verder is de avatar natuurlijk niet in de kleur van de betreffende pagina, want er moet niet té veel logica in zitten.

Ik zie dat de afbeelding in die link veranderd is waardoor het niet echt meer ergens op slaat. Maargoed, het zal nog wel duidelijk zijn wat er bedoeld wordt.

jellecomicgek72
Mijn avatar is van de film a clockwork orange.

Artemis
jellecomicgek72 schreef:
Mijn avatar is van de film a clockwork orange.

Ik heb die film destijds in de bioscoop gezien. Ben even gaan opzoeken in welk jaar dat was. Dat blijkt 1971 te zijn geweest. Niet moeilijk dat ik onder de indruk was, want ik was toen slechts tien jaar. De oudste dochter van de buurvrouw nam me altijd mee op sleeptouw. Mijn liefde voor de film is altijd gebleven.

LZA

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.boekmeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://eve.clair.free.fr/grandes-images/primo-levi.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat BoekMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe BoekMeter met je privacy omgaat.

Primo Levi.

Halley23 (moderator)
Waarschijnlijk de vroegste Europese afbeelding van de komeet van Halley. Een houtsnede uit de Neurenberger Kroniek van 684.

Een tekening door Picasso van een van mijn favoriete poëeten. Wie het weet mag het, uiteraard, zeggen.

liv2 (crew)

https://www.boekmeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://cliffbostock.com/sacreddisorder/wp-content/uploads/2009/05/rimbaud.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat BoekMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe BoekMeter met je privacy omgaat.

Helemaal goed!

Maggie Smith in de serie Downton Abbey. Geweldige actrice in een geweldige serie!
Heeft nog iemand de serie gezien?

De mijne is een schilderij van de 19e eeuwse Romantische schilder Caspar David Friedrich, ik vind zijn schilderijen een prachtige weergave van de Duitse Romantiek uit die tijd...

Kernwoorden voor mij hierbij: Wandervogel, Schwarzwald, Grimm, Deutsche Volkssagen, Gotiek....I love it!!

gridgorilla
Mijn afbeelding komt van het album Eingya van Helios. Vond het een mooie afbeelding als avatar en het album is ook wel de moeite waard

Mijn avatar is van de comic "Dogwitch"....geweldige reeks van helaas maar 18 delen. Hilarisch, ziek...compleet gestoord, maar zo goed...
Het is een vrouw trouwens, maar ach, dat ziet niemand denk ik.

Bakema NL schreef:
Het is een vrouw trouwens, maar ach, dat ziet niemand denk ik.

ja, dat zien we wel.

PeterW schreef:
(quote)

ja, dat zien we wel.

Jij nar.

Omdat naar mijn mening dit boek terecht wereldwijd bekend is. Dit boek hoort gewoon bij je ontwikkeling

En terecht. Mijn schermafbeelding laat overigens twee Slowpoke zien (het meervoud van Slowpoke is Slowpoke geloof ik, want het is ook één Pikachu, twee Pikachu) die het samen heel gezellig hebben. En toch sloeg Pokémondag niet zo aan op BoekMeter.

chris reifert (crew)
Mijn nieuwe avatar is van mijn stripheld Inspecteur Canardo. Het idee stak ik op in het stripboekcomic en is voortgekomen uit onvrede met mijn vorige avatar, die niets met boeken te maken had (Frans Bauer van lego.) Mocht ik deze weer veranderen, dan wordt het waarschijnlijk een ander stripfiguur. Cocco Bill en Philémon zijn leuke nominaties.

Mijn nieuwe, tijdelijke avatar, Kate Bush op haar regenmachine.

https://www.youtube.com/watch?v=pllRW9wETzw

Gast
geplaatst: vandaag om 19:35 uur

geplaatst: vandaag om 19:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.