De Site / Gebruikers / Waarom koos jij je specifieke avatar?
zoeken in:
0
geplaatst: 16 juli 2009, 15:13 uur
Beankt iedereen voor de geweldige hulp.
Na nog maar eens enkele malen proberen is het me uiteindelijk dus toch gelukt.
Ikke dus heel erg happy.
Jullie zijn allemaal geweldig.
Even ter verduidelijking, de avatar stelt dus mijn 2 honden (boxers) voor.
- Cleo : teefje van 6 jaar ( Cleo is nog een jong en vinnig ding, super lief een echt schatje dus)
- Arkan : reu van 8 jaar ( Arkan is eigenlijk al een echte opa, mede door wat hij bij zijn eerste baasjes heeft moeten doormaken is hij al een grijze oude heer wiens pootjes al niet goed meer meewillen.)
Aan hem heb ik dus ook met het grootste plezier mijn nickname opgedragen.
Groetjes,
Nicole
Na nog maar eens enkele malen proberen is het me uiteindelijk dus toch gelukt.
Ikke dus heel erg happy.

Jullie zijn allemaal geweldig.

Even ter verduidelijking, de avatar stelt dus mijn 2 honden (boxers) voor.
- Cleo : teefje van 6 jaar ( Cleo is nog een jong en vinnig ding, super lief een echt schatje dus)

- Arkan : reu van 8 jaar ( Arkan is eigenlijk al een echte opa, mede door wat hij bij zijn eerste baasjes heeft moeten doormaken is hij al een grijze oude heer wiens pootjes al niet goed meer meewillen.)

Aan hem heb ik dus ook met het grootste plezier mijn nickname opgedragen.

Groetjes,
Nicole

0
geplaatst: 18 augustus 2009, 22:38 uur
Een satelietfoto van de Rio Negro, één van de grootste rivieren ter wereld, onderdeel van het Amazone-rivierensysteem die ter hoogte van de stad Manaus samenvloeit met de Amazone.
0
geplaatst: 22 augustus 2009, 09:33 uur
0
geplaatst: 22 augustus 2009, 09:56 uur
Dimara schreef:

Op mijn avatar zie je mijn (luie) poes Lenka
(quote)

Op mijn avatar zie je mijn (luie) poes Lenka

Wat een koppie!
Mijn avatar bestaat uit mijn tag over de hoes van KissMe KissMe KissMe van the Cure.
0
geplaatst: 22 augustus 2009, 22:18 uur
Ik heb mijn avatar gekozen omdat ik Blood Sugar Sex Magik van The Red Hot Chili Peppers een erg goed album vind, en ik vind het hoesje ook erg mooi.
0
geplaatst: 23 augustus 2009, 01:44 uur
Boenga schreef:
Idem.
Idem.
Ben je op Noordpoolexpeditie?
Mijn avatar is een plaatje van een van mijn favoriete schrijvers. (Als je raadt wie het is, trek ik één toevoeging van je voor

Hij kijkt hier zo lekker streng en dat past natuurlijk precies bij het moderator zijn.

0
geplaatst: 23 augustus 2009, 07:26 uur
Zelva schreef:
Mijn avatar is een plaatje van een van mijn favoriete schrijvers. (Als je raadt wie het is, trek ik één toevoeging van je voor
).

Ík... ík... ík!
Arthur van Schendel.

0
geplaatst: 23 augustus 2009, 09:48 uur
Zelva schreef:
[
Hij kijkt hier zo lekker streng...
[
Hij kijkt hier zo lekker streng...
Echt wel de blik van een schoolmeester van wie iedereen hoopt dat hij nooit zijn/haar schoolmeester wordt...

0
geplaatst: 25 augustus 2009, 04:49 uur
Marcel schreef:
Ík... ík... ík!
Arthur van Schendel.
(quote)
Ík... ík... ík!
Arthur van Schendel.

0
geplaatst: 27 december 2009, 16:47 uur
Aurum schreef:
Dit was midden jaren 90 mijn introductie tot Aphex Twin en tegelijkertijd het begin van mijn ontdekkingsreis naar een nog te ontdekken wereld van interessante en experimentele electronica:
(afbeelding)
Musicmeter: (afbeelding)
Moviemeter: (afbeelding)
Boekmeter: (afbeelding)
Gamesmeter: (afbeelding)
Op deze manier heb ik niet overal dezelfde avatar, maar zit er wel een herkenbare overeenkomst in. Verder is de avatar natuurlijk niet in de kleur van de betreffende pagina, want er moet niet té veel logica in zitten.
Dit was midden jaren 90 mijn introductie tot Aphex Twin en tegelijkertijd het begin van mijn ontdekkingsreis naar een nog te ontdekken wereld van interessante en experimentele electronica:
(afbeelding)
Musicmeter: (afbeelding)
Moviemeter: (afbeelding)
Boekmeter: (afbeelding)
Gamesmeter: (afbeelding)
Op deze manier heb ik niet overal dezelfde avatar, maar zit er wel een herkenbare overeenkomst in. Verder is de avatar natuurlijk niet in de kleur van de betreffende pagina, want er moet niet té veel logica in zitten.

Ik zie dat de afbeelding in die link veranderd is waardoor het niet echt meer ergens op slaat.

0
Artemis
geplaatst: 16 juni 2010, 22:49 uur
jellecomicgek72 schreef:
Mijn avatar is van de film a clockwork orange.
Mijn avatar is van de film a clockwork orange.
Ik heb die film destijds in de bioscoop gezien. Ben even gaan opzoeken in welk jaar dat was. Dat blijkt 1971 te zijn geweest. Niet moeilijk dat ik onder de indruk was, want ik was toen slechts tien jaar. De oudste dochter van de buurvrouw nam me altijd mee op sleeptouw. Mijn liefde voor de film is altijd gebleven.
0
Halley23 (moderator)
geplaatst: 21 november 2010, 19:00 uur
Waarschijnlijk de vroegste Europese afbeelding van de komeet van Halley. Een houtsnede uit de Neurenberger Kroniek van 684.
0
geplaatst: 28 november 2010, 17:09 uur
Een tekening door Picasso van een van mijn favoriete poëeten. Wie het weet mag het, uiteraard, zeggen.
0
geplaatst: 30 augustus 2011, 16:59 uur
Maggie Smith in de serie Downton Abbey. Geweldige actrice in een geweldige serie! 
Heeft nog iemand de serie gezien?

Heeft nog iemand de serie gezien?
0
geplaatst: 19 oktober 2011, 10:04 uur
De mijne is een schilderij van de 19e eeuwse Romantische schilder Caspar David Friedrich, ik vind zijn schilderijen een prachtige weergave van de Duitse Romantiek uit die tijd...
Kernwoorden voor mij hierbij: Wandervogel, Schwarzwald, Grimm, Deutsche Volkssagen, Gotiek....I love it!!
Kernwoorden voor mij hierbij: Wandervogel, Schwarzwald, Grimm, Deutsche Volkssagen, Gotiek....I love it!!

0
gridgorilla
geplaatst: 7 oktober 2012, 18:54 uur
Mijn afbeelding komt van het album Eingya van Helios. Vond het een mooie afbeelding als avatar en het album is ook wel de moeite waard 

0
geplaatst: 7 oktober 2012, 23:41 uur
Mijn avatar is van de comic "Dogwitch"....geweldige reeks van helaas maar 18 delen. Hilarisch, ziek...compleet gestoord, maar zo goed...
Het is een vrouw trouwens, maar ach, dat ziet niemand denk ik.
Het is een vrouw trouwens, maar ach, dat ziet niemand denk ik.

0
geplaatst: 23 oktober 2012, 23:00 uur
Omdat naar mijn mening dit boek terecht wereldwijd bekend is. Dit boek hoort gewoon bij je ontwikkeling 

0
geplaatst: 23 oktober 2012, 23:12 uur
En terecht. Mijn schermafbeelding laat overigens twee Slowpoke zien (het meervoud van Slowpoke is Slowpoke geloof ik, want het is ook één Pikachu, twee Pikachu) die het samen heel gezellig hebben. En toch sloeg Pokémondag niet zo aan op BoekMeter. 

0
chris reifert (crew)
geplaatst: 19 januari 2013, 11:03 uur
Mijn nieuwe avatar is van mijn stripheld Inspecteur Canardo. Het idee stak ik op in het stripboekcomic en is voortgekomen uit onvrede met mijn vorige avatar, die niets met boeken te maken had (Frans Bauer van lego.) Mocht ik deze weer veranderen, dan wordt het waarschijnlijk een ander stripfiguur. Cocco Bill en Philémon zijn leuke nominaties.
0
geplaatst: 17 maart 2013, 00:08 uur
Mijn nieuwe, tijdelijke avatar, Kate Bush op haar regenmachine.
* denotes required fields.