menu

De Site / Gebruikers / Waarom koos jij je specifieke avatar?

zoeken in:
avatar van Jason82
Snuifdoos schreef:
Sommige dingen heb je niet voor het kiezen.

Haha hier hou ik van.

avatar van Οὖτις
Telkens wisselende foto's van hetzelfde koddige ventje. Vandaag (24 september 2021) is hij 3 jaar geworden en helaas kan ik, vanwege de reisbeperkingen hier in Nederland en aldaar, niet erbij zijn. Maar hij heeft een taart (met de tekst Happy 3rd Birthday) en er is flink gekookt, dus dat zit wel goed. En gelukkig word ik beschouwd als familielid en ontvang ik dan ook regelmatig nieuwe foto's van hem en andere gezinsleden. Hopelijk tot spoedig.

avatar van Sir Spamalot
Als hevige liefhebber van de Alpen én van Rugby Union is mijn avatar.. een foto van mezelf met links de Wildspitze (Ötztaler Alpen) en op het hoofd mijn oude versleten pet van de Welsh Rugby Union (foto 2017). De pet is ondertussen al vervangen, het hoofd is hetzelfde gebleven!

https://i.imgur.com/BxErVAh.jpg

avatar van Sippen
Mijn avatar is afkomstig van het boek Das Geduldige Fleisch - Willi Heinrich (1955) - BoekMeter.nl, de vertaling naar het Nederlands; mijn ouders hadden het boek in hun boekenkast staan. Ik las het boek voor het eerst in 1979 toen ik 15 jaar oud was. Het maakte een diepe, blijvende, indruk op mij. Nadien vaak herlezen om het beter te kunnen begrijpen. Boek staat aldus op nummer 1 in mijn persoonlijke Top 10.https://www.boekmeter.nl/images/cover/28000/28921.jpg?cb=1563107589

avatar van eRCee
Op mijn avatar is (via MM dan) een copyright claim gekomen. Het was een DTI van de hersenen (dat is een bepaalde MRI-techniek). Nu maar voor een privé-foto gekozen voor de zekerheid.

avatar van Pythia
eRCee schreef:
Nu maar voor een privé-foto gekozen voor de zekerheid.
Hier thuis wordt druk gespeculeerd waar dat is. Nepal wordt genoemd, maar ik houd het op de Andes. Kun je de vrede voor ons herstellen?

avatar van eRCee
Dit is gewoon op Europese bodem. Als ik zeg Adamello, dan mag je zelf het land erbij zoeken. Nepal ben ik nooit geweest, sowieso niet in Azië, en aangezien ik gestopt ben met vliegen gaat dat er waarschijnlijk ook niet meer van komen.

User Arnie is de fotograaf, dus wellicht gaat die ook claims indienen, maar dat zien we dan wel weer.

avatar van Pythia
Dankjewel eRCee. We zaten er flink naast dus.

De avatar van Sir Spamalot met de Wildspitze was makkelijker te herkennen want daar heb ik bovenop gestaan in de jaren zestig. Het ziet er met zo weinig sneeuw wel anders uit allemaal.

avatar van Abubakari
Ik kom vaak in Vera, de concertzaal in Groningen dus. Heb een mooie collectie concertposters, bij Vera altijd een fraaie zeefdruk gemaakt door een groepje kunstenaars. Mijn avatar is een uitsnede van een Vera poster. Van een postermaker waar ik fan van ben, Douwe Dijkstra, wat mij betreft samen met Willem Kolvoort verantwoordelijk voor de mooiste Vera concertposter kunstwerken.
Deze is trouwens van een concert waar ik niet heen geweest ben. Dat dan weer niet, vind Tamikrest niet erg geweldig maar de poster vind ik wel fantastisch.

https://www.vera-groningen.nl/content/uploads/2018/10/11-09-Tamikrest-Douwe-Dijkstra.jpg

avatar van dutch2.0
Ik heb eindelijk ook maar eens een avatar toegevoegd. Heeft totaal geen diepere betekenis, maar ik vind de kleurtjes wel mooi!

Gast
geplaatst: vandaag om 06:59 uur

geplaatst: vandaag om 06:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.