menu

De Site / Gebruikers / Waarom koos jij je specifieke avatar?

zoeken in:
Mijn avatar heb ik begin 2013 gekozen in verband met mijn fascinatie voor Pennywise (verrassing! ).

Het boek van Stephen King staat op nr 1 in mijn top 10 en daarnaast vond ik de film uit de jaren 90 ook altijd geweldig. Meerdere malen gezien!

chris reifert (crew)
Die schipperstrui van november werd me te warm, deze is mooi recent. Wat nog niet wil zeggen dat ik altijd mezelf wil zijn op BM

Donkerwoud.

Als enorm Tarantino-fan wilde ik iets "Tarantino's". Ik vond de doorgesnoven Uma Thurman en dacht, JA.
Ter vervanging van Michael Corleone.

PeterW (crew)
De mijne is momenteel een detail uit een zelfportret.

...stilte...
En de mijne een detail uit een schilderij van...mijzelf...

De mijne is een gehaakte boekenwurm

Josef K. Het hoofdpersonage van mijn favoriete boek.

Geralt of rivia
Kan je na het maken van je account je avatar nog veranderen

chris reifert (crew)
Ja dat kan Geralt of rivia

Geralt of rivia

chris reifert (crew)
Onder je avatar kan je 'mijn gegevens' aanklikken en onderaan een bestand uploaden van minimaal 300 x 300, groter mag ook - dat wordt automatisch verkleind - als het maar vierkant blijft.

Geralt of rivia
chris reifert schreef:
Onder je avatar kan je 'mijn gegevens' aanklikken en onderaan een bestand uploaden van minimaal 300 x 300, groter mag ook - dat wordt automatisch verkleind - als het maar vierkant blijft.
dankje

Ik heb mijn jarenlange avatar die eigenlijk niets met boeken te maken had eens vervangen door een van de leukste omslagen van mijn favoriete boek (The Crying of Lot 49).

Geralt of rivia
Heb een nieuwe avatar omdat ik begonnen ben met game of thrones en ik het helemaal geweldig vindt de strips en de serie ben sinds een week verkocht dus mijn avatar eddard stark.

Geralt of rivia
Geralt of rivia schreef:
Heb een nieuwe avatar omdat ik begonnen ben met game of thrones en ik het helemaal geweldig vindt de strips en de serie ben sinds een week verkocht dus mijn avatar eddard stark.
heb weer een andere avatar paul arteides uit de duin boeken van frank herbert . Vind de boeken echt heel erg gaaf vandaar ook de nieuwe avatar .

PQV00
De eerste dag van een nieuwe maand, een goed moment om een andere avatar te kiezen. Gewoon een foto 'uit eigen collectie'

Geralt of rivia
Heb een nieuwe avatar omdat ik weer de duin reeks ben ingedoken
Een nieuwe paul atreides had hiervoor ook al een paul atreides maar deze on de anime style vond ik ook erg gaaf

Geralt of rivia
Mini avatar is de jonge freddy Krueger omdat ik enorm fan van de films Ben

https://i.postimg.cc/Bvqnv51x/llllllllllllllll.jpg
Films van Rob Zombie zijn gewoon een soort
van guilty pleasure. Ik hou d'r zo van!

Mijn avatar laat mij zien, terwijl ik een boek lees. Verder heb ik hier niets interessants over mede te delen.

PQV00
Even voorstellen? Dit is Vivian, nu zo'n 6 maanden jong. Nog lekker ondeugend. Past wel bij mij. En wanneer we haar hier in huis zoeken vinden we haar meestal slapend op mijn bed.

chris reifert (crew)
De veldwachter is een leeg omhulsel waar een manu militari in schuilt. De somberheid die het uitstraalt vond ik wel passend, dat lege benadrukt zich vooral doordat ik na gedane arbeid (en vrije dagen) mijn tijd vooral benut door plaatjes te draaien ipv. me druk te maken om het reilen en zeilen van de wereld, en dan wel een sterke arm voor BM qua toevoegingen ben, maar er inhoudelijk weinig kijk op heb. Ontleent aan de stripserie Philémon.

PQV00 schreef:
Even voorstellen? Dit is Vivian, nu zo'n 6 maanden jong.

Mijn avatar hoort eigenlijk bij Musicmeter want het is een still uit de video van Muse bij 'Dead Inside'

PQV00
Nieuwe avatar van Vivian, slapend op mijn borst. Zou ze het kloppen van mijn hart kunnen horen en zou dat haar rust geven, vraag ik me af? In ieder geval, zo lang ze jong en klein zijn, maar vooral wanneer ze slapen lijken ze zo schattig (geldt niet alleen voor dieren maar ook voor mensen!), Maar o wee wanneer ze groter worden en denken op eigen benen te kunnen staan (mogelijk uit eigen ervaring gesproken ?).

Vond het tijd voor een nieuwe avatar. Portret van Harold Bloom: een literatuurcriticus.

Mijn avatar is een plaatje uit de graphic novel Parker: The Hunter van de helaas veel te jong overleden supertekenaar Darwyn Cooke. Hij heeft vier Parker-boeken van Richard Stark op prachtige wijze ‘verstript’.

Mijn nieuwe avatar is van de Hemel & Hel trilogie van Jon Kalman Stefansson. Kan helaas niet worden toegevoegd omdat alleen afzonderlijke romans hier zijn toegestaan. Dan maar zo.

Sommige dingen heb je niet voor het kiezen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:01 uur

geplaatst: vandaag om 16:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.