menu

De Site / Gebruikers / Waarom koos jij je specifieke avatar?

zoeken in:
avatar van liv2
It's you and me daddy....natuurlijk is dat zo, maar niet zo. Sorry cat maar ik vind dit een afgrijselijk slechte clip. Maar he, jij mag dat mooi vinden, ik snap je wel.

avatar van the Cheshire cat
Maakt niks uit hoor liv2, ieder z'n eigen smaak gelukkig. I hid my jojo that glowed in the dark,
and everytime it rains you're here in my heart, like the sun's coming out...
Laat maar, ik zing zo vals als een kraai.

avatar van mjk87
Dit fantastische werk dat ik ooit in de Hermitage zag mag nu eens als avatar werken (heb zelf foto gemaakt, beduidend betere kwaliteit dan ik op het web vinden kan).


(afbeelding)

avatar van Donkerwoud
Mijn nieuwe avatar omdat ik mijn oude avatar van het ene op het andere moment spuugzat werd.;)

Is een plaatje uit een graphic novel (Habibi - Craig Thompson) die ik niet eens zo heel erg goed vond, maar waarvan de tekenaar wat mij betreft tot de absolute top behoort. Juist dit gekozen beeld straalt een tederheid en een liefde uit die ontroert.



avatar van eRCee
Ter ere van het nieuwe design heb ik ook een nieuwe avatar, die alles te maken heeft met m'n werk, maar ook met het genieten van boeken en films (en dus een mooie verbinding tussen deze twee werelden vormt...).

avatar van liv2
zijn dat synapsen?

avatar van eRCee
Vurende zenuwcellen (dus ook synapsen), klopt.

avatar van liv2
eRCee schreef:
Vurende zenuwcellen (dus ook synapsen), klopt.



En deze? Hij is wel heel mooi van kleuren vind ik.

avatar van eRCee
Ja, ik was toch niet zo tevreden over die vorige, vooral niet op MM.

Deze avatar gaat het denk ik blijven; het is een zij-aanzicht van het brein vanuit de middellijn met een bepaalde MRI-techniek (DTI) waarmee verbindingen in de hersenen worden gevisualiseerd.

avatar van liv2
eRCee schreef:
Ja, ik was toch niet zo tevreden over die vorige, vooral niet op MM.

Deze avatar gaat het denk ik blijven; het is een zij-aanzicht van het brein vanuit de middellijn met een bepaalde MRI-techniek (DTI) waarmee verbindingen in de hersenen worden gevisualiseerd.


Heel erg mooi! Maar je kan er ook een persoon in zien (een beetje een Napoleon-figuurtje) met een waanzinnige hoed op...

avatar van eRCee
Pfoe, dat moet wel een heel bijzondere hoed zijn dan, waarmee zelfs Lady Gaga zich denk ik niet durft te vertonen.

avatar van liv2
eRCee schreef:
Pfoe, dat moet wel een heel bijzondere hoed zijn dan, waarmee zelfs Lady Gaga zich denk ik niet durft te vertonen.


Had jij dat niet gezien dan?...

avatar van eRCee
Ik zie het nog steeds niet zal ik je zeggen. Of het nu raar is om er wél een hoed in te zien of om er juist géén in te zien mag je zelf beslissen.

avatar van psyche
psyche (crew)
eRCee schreef:
Ik zie het nog steeds niet zal ik je zeggen. Of het nu raar is om er wél een hoed in te zien of om er juist géén in te zien mag je zelf beslissen.


Toevallig zat ik gisteren met leesbril bij een bericht van jou heel erg te turen, ik had nog je vorige Avatar in mijn hoofd en dacht, ik moet nu toch echt naar een opticiën geloof ik.
Ik dacht namelijk ook een Napoleonachtig figuurtje te zien ...
Nu weet ik dat ik niet naar de opticiën hoef, bovendien kan ik je melden dat ik deze Avatar qua kleuren erg mooi vind en het beeld fascineert

avatar van eRCee
Mooi, bedankt. En iedereen mag er wat mij betreft zijn eigen associaties bij hebben (maar je kan je wel afvragen wat Hermann Rorschach ervan zou vinden dat jullie in een MRI-plaatje van de hersenen de trekken herkennen van een megalomane Fransman die honderdduizenden mensenlevens opofferde voor zijn persoonlijke ambities ).

avatar van psyche
psyche (crew)
eRCee schreef:
(maar je kan je wel afvragen wat Hermann Rorschach ervan zou vinden dat jullie in een MRI-plaatje van de hersenen de trekken herkennen van een megalomane Fransman die honderdduizenden mensenlevens opofferde voor zijn persoonlijke ambities ).


Laten we het verkleinde beeld (of toch verkeerde leesbril?) de schuld geven

avatar van PROPAYNE
Ik ben groot fan van schrijver Joe Hill, en zijn boek NOS4A2. Op mijn avatar zie je de Wraith uit het boek met de NOS4A2 nummerplaat. Het geeft ook meteen mijn favoriete genre aan. Ik hou van griezelen!!

avatar van PeterW
PeterW (crew)
PROPAYNE schreef:
Ik hou van griezelen!!


avatar van Bruno_6
Afbeelding gebaseerd op het verhaal 'De afstand tot de maan' uit het boek 'Kosmikomische verhalen' van de geweldige Italo Calvino.

avatar van HALVE TAMME.
Waargebeurde verhalen over missies die de Amerikaanse elitetroepen hebben uitgevoerd
vind ik zelf altijd indrukwekkend en of adembenemend. Vandaar mijn avatar van het boek
American Sniper.

avatar van Pythia
De avatar van Jason82 is wel héél actueel

avatar van Jason82
Ik overweeg een wijziging Pythia

Ted Kerkjes
the Cheshire cat, heb jij vanwege Halloween een tijdelijke nieuwe avatar?

avatar van the Cheshire cat
Dat heb je goed gezien, Kerkjes. Ik heb inderdaad vanwege Halloween tijdelijk een nieuwe avatar. Eerder Halloween: The Day After/The Hangover...

Ted Kerkjes
Gelukkig is het tijdelijk!


avatar van misterfool
Een cartoonversie van de Canadese psycholoog Jordan Peterson. Ik heb het als avatar gekozen omdat zijn lezingen verdomd interessant zijn en aangezien ze me hebben geïnspireerd om meer te lezen buiten mijn studie om.

avatar van Slainte_Mhath
Onlangs de geweldige The Godfather trilogie weer gezien, vandaar mijn tijdelijke Michael Corleone.

"It's a Sicilian message, it means Luca Brasi sleeps with the fishes"

Gast
geplaatst: vandaag om 22:38 uur

geplaatst: vandaag om 22:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.