menu

De Site / Algemeen / Bantopic

zoeken in:
avatar van WildeOscar
WildeOscar (moderator)
Vanaf nu worden alle bans in dit topic gemeld! Hopelijk zal dit een rustig topic blijven

Ik wil het graag feestelijk inwijden met de mededeling, dat de user Bestmengqin, bescheiden als deze is, met een miniem aantal woorden, doch wel drie spamberichten, ons te kennen gaf binnen een luttel tijds van deze site geband te willen worden!
Ik heb diens verzoek uiteraard graag gehonoreerd. Het is daarmee ook mijn banprimeur!

Laten we hopen dat dit deel van het forum niet al te veel pagina's krijgt. Ik ben geen machtswellusteling, en wens dat ook niet te worden!

avatar van WildeOscar
WildeOscar (moderator)
De user 'heil~hitler' is vanwege de gebruikersnaam geband. Het account bestond al veertien jaar, maar de gebruiker is nooit actief geweest (gelukkig). Overeenkomstig de non-activiteit van de gebruiker heb ik het account ook maar op de status 'non-actief' gezet!

avatar van Halley23
Halley23 (moderator)
Zo'n bantopic zorgt er in ieder geval voor dat vergeten stoffige hoekjes bij BoMe worden schoongeveegd!

avatar van WildeOscar
WildeOscar (moderator)
Het duurde gelukkig weer even, maar er is weer in drie nieuwe topics nonsensicaal Engels gespamd door de user 'hgdgsvhgvuj', slechts sinds een paar dagen actief. Alles dat aan de user herinnerde is inmiddels verwijderd; alleen koningin Dido had dit rigoureuzer kunnen doen.

avatar van WildeOscar
WildeOscar (moderator)
De gebruiker paulcarrigan is geband vanwege het verspreiden van dubieuze, Engelstalige reclame voor een site waarop waarschijnlijk beter niet geklikt kan worden!

avatar van WildeOscar
WildeOscar (moderator)
De gebruiker Letitiawilkinson is geband voor het meteen openen van een forumtopic waarin Engelstalig geraaskal de titel siert, zonder berichten erin.
Op een of andere manier worden zulke topics automatisch aangemaakt, geloof ik. Het topic staat dus, zonder bericht, nog steeds open.
Teneinde dit topic naar de eeuwige jachtvelden te verwijzen, wordt contact gezocht met de programmeur. Hopelijk kan dit probleem dan ook aangepakt worden, opdat ofwel zulke topics zonder berichten niet meer aangemaakt kunnen worden, ofwel (al dan niet door ons) meteen verwijderd kunnen worden. We zijn er dus van op de hoogte, alsmede mee bezig!

avatar van WildeOscar
WildeOscar (moderator)
De gebruiker WoutertjeWijze1986 is geband op basis van het opgeven van een (alhoewel verborgen) e-mailadres waarin hij het nodig vond een persoon A.H. (niet Albert Heijn) te combineren met een zekere intieme context.

avatar van WildeOscar
WildeOscar (moderator)
Boekenwurm67 is na een ellenlange perioden van zeer gewaardeerde crewleden en moderators alsmede medegebruikers zowel en plein public als via PM's van sneren, beledigingen, uitlokkingen en erger ongein te voorzien en evenzovele waarschuwingen nu maar toch geband. Constructieve kritiek op de Wiki, andere regels, omgangregels en crew- en modereerdaden is goed en zeer gewenst zelfs, maar het zijne was uiteindelijk in ieder geval zelf-destructief gebleken. Het heeft in elk geval niet tot enige zelfreflectie geleid, helaas.

avatar van WildeOscar
WildeOscar (moderator)
De gebruiker Corcicus is geband, na vele waarschuwingen te hebben gehad. Discussies voeren we hier met fatsoen en respect voor de medemens, zeker in maatschappelijk-politieke discussies, en zonder getroll en ad-hominems, noch op de fora, noch in privéberichten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:20 uur

geplaatst: vandaag om 02:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.