menu

De Site / Algemeen / Zelf boeken toevoegen aan de site

zoeken in:
Bedankt!

Geralt of rivia
Hoe moet je iets op de site plaatsen .bezit enkele boeken. die niet op de site staan en ik heb voor de mensen die de meters maken nig een idee stripmeter bezit zelf veel stripboeken moeten deze ook op deze site . of is het wel de bedoeling dat gebruikers boeken op de site zetten. groet geralt of rivia

Geralt of rivia in de BM-Wiki valt het nodige over het proces van toevoegen te vinden: BoekMeterWiki

Een ieder is daarin vrij om een toevoeging te proberen, strips en graphic novels worden echter niet toegelaten.

Geralt of rivia
chris reifert schreef:
Geralt of rivia in de BM-Wiki valt het nodige over het proces van toevoegen te vinden: BoekMeterWiki

Een ieder is daarin vrij om een toevoeging te proberen, strips en graphic novels worden echter niet toegelaten.
oke ga het zeker eens proberen twee boeken ingezonden maar ze werden afgekeurd zonder reden zal het binnenkort nog eens een keer proberen groet geralt of rivia

Geralt of rivia schreef:
(quote)
oke ga het zeker eens proberen twee boeken ingezonden maar ze werden afgekeurd zonder reden

Ik heb ze bekeken en mijn collega's geven toch wel aan wat er ondermeer aan schort, probeer dat tot je te nemen en probeer het dan nog eens of tracht de afkeuringen te verbeteren.

Zo ben ik ook begonnen op MusicMeter en nu is het een herhalingsoefening geworden. Momenteel zit ik met de smartphone berichten op de metersites te maken, dat vergt oefening en geduld omdat ik dat voorheen nooit deed.

Iemand die het lukt om een goede afbeelding te vinden van het boek Arnold! van Tom Green? Ik geraak niet verder dan deze afbeeldingen en die zijn wel een stuk te klein.. De rest van de info heb ik allemaal klaar staan, maar ik blijf vastzitten op de afbeelding

Dat is dezelfde die ik ook had gevonden, maar ik betwijfel of die door de toevoegeisen zou geraken. Misschien dat iemand van de crew daar antwoord op kan geven?

Ted Kerkjes
Als je de randjes eraf snijdt, is 'ie denk ik net niet groot genoeg. Maar dat zou je misschien nog met photoshop kunnen oplossen.
Dus ik denk dat het met wat bewerking wel een acceptabele omslagafbeelding is.

Denk ook wel dat het plaatje acceptabel is, misschien indien mogelijk iets rechter zetten. Huidige breedte is 308; na verwijderen van de randjes weer vergroten tot 300 breed, een kleine vergroting valt niet op is mijn ervaring.

PQV00
Wie kan mij helpen met (of verwijzen naar) de plotomschrijving van twee titels van de auteur Derek Wilson?
Titel 1: The Bear's Whelp: The Autobiography of Robert Dudley, Duke of Northumberland, Earl of Warwick and Earl of Leicester in the Holy Roman Empire (1978)
Titel 2: Bear Rampant: The Autobiography of Robert Dudley, Duke of Northumberland, Earl of Warwick and Earl of Leicester in the Holy Roman Empire. Part Two 1598-1603 (1981)
Overige gegevens + covers heb ik al, maar ook goodreads geeft bij beide geen plot erbij.

PQV00
PQV00 schreef:
Wie kan mij helpen met (of verwijzen naar) de plotomschrijving van twee titels van de auteur Derek Wilson?
Titel 1: The Bear's Whelp: The Autobiography of Robert Dudley, Duke of Northumberland, Earl of Warwick and Earl of Leicester in the Holy Roman Empire (1978)
Titel 2: Bear Rampant: The Autobiography of Robert Dudley, Duke of Northumberland, Earl of Warwick and Earl of Leicester in the Holy Roman Empire. Part Two 1598-1603 (1981)
Overige gegevens + covers heb ik al, maar ook goodreads geeft bij beide geen plot erbij.

Niet meer nodig. De auteur zelf (Derek Wilson) heeft mij van de nodige informatie voorzien.

Dit boek zou ik willen toevoegen: Mijn Rode Schaduw - Xiao Rundcrantz.

Van de originele Zweedse uitgave vind ik echter geen bruikbare afbeelding; Röd åklagare - Xiao Rundcrantz.

Ted Kerkjes

PQV00
Bij De Site > Algemeen > Verlanglijst toevoegingen:

Kan iemand mij helpen aan of verwijzen naar een plotomschrijving van het jeugdboek "Auf dem Jannshof stimmt was nicht (later gewijzigd in Auf unserm Hof - da stimmt was nicht)? Alle andere gegevens heb ik al bijeen.

PQV00
manonvandebron schreef:

Van de originele Zweedse uitgave vind ik echter geen bruikbare afbeelding; Röd åklagare - Xiao Rundcrantz.

Gewoon via Google - Afbeeldingen zoeken. Twee versies gezien.

Halley23 (moderator)
PQV00 schreef:
Bij De Site > Algemeen > Verlanglijst toevoegingen:

Kan iemand mij helpen aan of verwijzen naar een plotomschrijving van het jeugdboek "Auf dem Jannshof stimmt was nicht (later gewijzigd in Auf unserm Hof - da stimmt was nicht)? Alle andere gegevens heb ik al bijeen.
Ik heb uitvoerig gezocht, maar niets gevonden, helaas.

PQV00
manonvandebron schreef:

En weet je zeker dat de Zweedse uitgave de originele is? Is de oorspronkelijke taal niet Chinees (titel 红色检察官 = Hóngsè jiǎnchá guān) en in het Zweeds vertaald door Anna Gustafsson Chen (zie hier). Mogelijk is de Chinese versie nooit in druk verschenen. Voor Xiao Rundcrantz zie ook hier.
En een goede, grote afbeelding van de eerste Zweedse editie (releasedatum: 11 april 2006) vind je hier.

PQV00
manonvandebron
Heb het boek van Xiao Rundcrantz al ter goedkeuring als toevoeging voorgedragen.

Kan het boek De Lockdown van Noortje Brink toegevoegd kunnen worden?

Heb geen idee of ik dit zelf kan doen?

m1701 ja dat kan. Toevoegfunctionaliteit kan je vinden als je met de muis op je avatar gaat staan onder het kopje MijnBoekMeter. Toevoegcriteria kom je tegen als je 'boek toevoegen' aanklikt.

Is Hagakure toevoegbaar? Origineel lijkt het om een 'tekst' te gaan, niet een boek, maar hier bv. is te zien dat het wel als boek is uitgegeven...

ZAP! Hagakure is een praktische en spirituele gids voor een krijger en vanuit dat oogpunt zou ik toch even de Criteria voor toevoegbaarheid - BoekMeterWiki erop naslaan of dit niet een 'how to' boek is.

chris reifert schreef:
ZAP! Hagakure is een praktische en spirituele gids voor een krijger en vanuit dat oogpunt zou ik toch even de Criteria voor toevoegbaarheid - BoekMeterWiki erop naslaan of dit niet een 'how to' boek is.
Via de wiki-link is te lezen dat het gaat om de moral code van de Samurai, da's volgens mij wel wat anders dan een zelf-hulpboek, maar jullie mogen beslissen. Mijn vraag was eigenlijk, hoe voeg ik deze toe? Kan ik die twee links als bronnen aanvoeren? En moet ik dan de oudste boek-uitgave gebruiken, die uit 1979?

ZAP! oudste uitgave is altijd leidend. Van die Wiki-link en GoodReads word ik niet wijzer van een boek uit '79. Voor een vlotte afhandeling gaarne duidelijke links bijvoegen.

chris reifert schreef:
[user=14405]Van die Wiki-link en GoodReads word ik niet wijzer van een boek uit '79.
Van de wiki (even scrollen): Hagakure, The Book of the Samurai, Yamamoto Tsunetomo, Translated by William Scott Wilson, Kondansha International Ltd., 1979, ISBN 4-7700-1106-7 (Partial translation)

Ik zoek nog wel even verder, maar in principe mag hij er dus op?

Formats and Editions of Hagakure : the book of the samurai [WorldCat.org] Je mag het proberen wat echter geen garantie is dat het erop komt.

Maar jij / jullie kunnen toch alvast aangeven of het wel of niet een zelfhulpboek is?

Ik denk van wel, jij trekt dat in twijfel. Een ander crewlid kan daar uitsluitsel over geven.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:30 uur

geplaatst: vandaag om 10:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.