menu

De Site / Algemeen / Verlanglijst toevoegingen

zoeken in:
ik heb net een boek gelezen dat niet in de boekhandels ligt, maar alleen via de website van de auteur te krijgen is. Mag ik het dan wel hier toevoegen? Ik kan zo snel op de wikipagina niet vinden of er eisen zijn aan uitgevers.

psyche (crew)
Lalage schreef:
ik heb net een boek gelezen dat niet in de boekhandels ligt, maar alleen via de website van de auteur te krijgen is. Mag ik het dan wel hier toevoegen? Ik kan zo snel op de wikipagina niet vinden of er eisen zijn aan uitgevers.

Zie deze link Criteria voor toevoegbaarheid - BoekMeterWiki - wiki.boekmeter.nl

Maar ook: stuur hier of per pm een verzoek en ik kijk wat ik kan doen

Hier staat nog een aantal boeken van Maurice Leonard. Ik ben (voorzichtig) begonnen in zijn biografie over Kathleen Ferrier…

Zo teleurstellend; een boek lezen, maar niet kunnen stemmen op boekmeter..

Mocht iemand er zin in hebben:

The Survivor - Andrew Reid

Halley23 (moderator)
ZAP! schreef:
Hier staat nog een aantal boeken van Maurice Leonard. Ik ben (voorzichtig) begonnen in zijn biografie over Kathleen Ferrier…
Intussen is https://www.boekmeter.nl/book/118980 toegevoegd (was alleen vergeten dit even te melden). mvg H

Halley23 (moderator)
Rius schreef:
Zo teleurstellend; een boek lezen, maar niet kunnen stemmen op boekmeter..

Mocht iemand er zin in hebben:

The Survivor - Andrew Reid
Komt in orde. mvg H.

Bedankt!

Gast
geplaatst: vandaag om 08:21 uur

geplaatst: vandaag om 08:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.