menu

De Site / Algemeen / Verlanglijst toevoegingen

zoeken in:
Sol1 (moderator)
ZAP! schreef:
Mexico Stad - Geke van der Wal, Fleur Bourgonje, Homero Aridjis - (ISBN: 9789068322323) | De Slegte - deslegte.com.

Kan er verder online niet zoveel over vinden, maar heb hem in bezit, dus als er vragen zijn…

-edit- Hier nog een beter plaatje.

-edit2- Hier de tekst op de achterkant vh boek.
Wordt naar gekeken!

Halley23 (moderator)
m1701 schreef:
Hoi hoi

Wie kan er voor mij het boek Woede van Tamara Geraeds (2023) toevoegen?

Bedankt alvast

Groetjes maris
toegevoegd, mvg Huub

Halley23 schreef:
(quote)
toegevoegd, mvg Huub

Super bedankt Huub

Sol1 (moderator)
donnie darko: en staat er nu op.

Kan Bandieten & Broodmessen van Travis Baldree toegevoegd worden?
Alvast bedankt

Sol1 (moderator)
smoozycat schreef:
Kan Bandieten & Broodmessen van Travis Baldree toegevoegd worden?
Alvast bedankt
Zo te zien wel.

Sol1 schreef:
(quote)
Zo te zien wel.

Klasse

Kan het boek “The Life of Chuck” (Het leven van Chuck) van Stephen King toegevoegd worden?
Hartelijk dank.

Halley23 (moderator)
3525chrisd schreef:
Kan het boek “The Life of Chuck” (Het leven van Chuck) van Stephen King toegevoegd worden?
Hartelijk dank.
The life of Chuck is een kortverhaal dat is opgenomen in de verhalenbundel If it Bleeds uit 2020 en het verhaal staat dus al op de site. Het verhaal is recent als stand-alone boek (65 pagina's) opnieuw uitgegeven natuurlijk vanwege de gelijknamige succesvolle film, winnaar van de Toronto International Film Festival People's Choice Award in 2024.

Weet iemand of het kortverhaal A Dream van E. A. Poe hier al is toegevoegd in een verzameld werk? Los vind ik ‘m niet, zou dat ook een optie zijn? Er is trouwens ook een gedicht van hem met dezelfde titel, maar die bedoel ik dus niet! Bvd.

-edit- is het een idee om alle kortverhalen los hier te plaatsen? Ze zijn allemaal in eerste instantie los verschenen, zo begrijp ik. Hier de hele lijst.

Ja, maar in het Nederlands zijn ze niet los verschenen. Wel in bundels. Die NLse bundels zijn echter niet altijd de oorspr. Eng bundels. Er is nogal wat herverdeling gebeurd.

Hmm, ingewikkeld dus? Is deze dan ook toevoegbaar:
https://i.ibb.co/1fcfC5bZ/Nnnnn.jpg
?

Sol1 (moderator)
Ga ik mee aan de slag...

Halley23 (moderator)
ZAP! schreef:
Hmm, ingewikkeld dus? Is deze dan ook toevoegbaar:
(afbeelding)
?
Deze kan alleen als er ook ongepubliceerd werk in staat, dat zou je moeten uitzoeken, anders kan het niet.

Halley23 (moderator)
ZAP! schreef:
Weet iemand of het kortverhaal A Dream van E. A. Poe hier al is toegevoegd in een verzameld werk? Los vind ik ‘m niet, zou dat ook een optie zijn? Er is trouwens ook een gedicht van hem met dezelfde titel, maar die bedoel ik dus niet! Bvd.

-edit- is het een idee om alle kortverhalen los hier te plaatsen? Ze zijn allemaal in eerste instantie los verschenen, zo begrijp ik. Hier de hele lijst.
In 1831 verscheen in de Philadelphia's Saturday Evening Post (vol. X, whole no. 524, August 13) een kortverhaal getiteld 'A Dream' met ene P. als auteur. Het is zeer omstreden dat dit werkje echt van de hand van Poe is. De auteur heeft het nooit genoemd als zijnde van zijn hand en er zijn ook andere redenen aante voeren waarom het niet van Poe is. Zie: Edgar Allan Poe Society of Baltimore - Works - Tales - A Dream (Text-02) - eapoe.org

Overigens staan veel van Poe's verhalen al ''los'' (zoals jij suggereert...) op de site.

Halley23 (moderator)
Halley23 schreef:
(quote)
In 1831 verscheen in de Philadelphia's Saturday Evening Post (vol. X, whole no. 524, August 13) een kortverhaal getiteld 'A Dream' met ene P. als auteur. Het is zeer omstreden dat dit werkje echt van de hand van Poe is. De auteur heeft het nooit genoemd als zijnde van zijn hand en er zijn ook andere redenen aante voeren waarom het niet van Poe is. Zie: Edgar Allan Poe Society of Baltimore - Works - Tales - A Dream (Text-02) - eapoe.org

Overigens staan veel van Poe's verhalen al ''los'' (zoals jij suggereert...) op de site.

Bedankt Halley23.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:08 uur

geplaatst: vandaag om 07:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.