De Site / Algemeen / Verlanglijst toevoegingen
zoeken in:
1
geplaatst: 18 augustus 2022, 11:27 uur
WildeOscar schreef:
...Sorry, ik was je koppelverzoek hier vergeten te vermelden! Dat had je al netjes bij het toevoegen gevraagd, immers.
Geen probleem....Sorry, ik was je koppelverzoek hier vergeten te vermelden! Dat had je al netjes bij het toevoegen gevraagd, immers.
0
...stilte...
geplaatst: 19 augustus 2022, 18:24 uur
Toevoeg verzoek:
Louis-René des Forêts - Le Bavard (De kletskous)
Louis-René des Forêts – De kletskous - Uitgeverij Vleugels - uitgeverijvleugels.nl
Louis-René des Forêts – De kletskous - Uitgeverij Vleugels - uitgeverijvleugels.nl
0
WildeOscar (moderator)
geplaatst: 20 augustus 2022, 11:15 uur
...stilte... schreef:
Toevoeg verzoek:
Toevoeg verzoek:
Alsjeblieft!

Le Bavard - Louis-René des Forêts (1946) - BoekMeter.nl
1
...stilte...
geplaatst: 20 augustus 2022, 12:10 uur
Prachtig! Dankjewel... alleen is het zover ik weet geen toneelstuk maar een roman.
1
geplaatst: 21 augustus 2022, 19:29 uur
WildeOscar schreef:
PeterW Een tweede verfilming van Schachnovelle!
Schachnovelle (Film, 2021) - MovieMeter.nl
Zou je hem
Schachnovelle - Stefan Zweig (1942) - BoekMeter.nl
willen koppelen?
PeterW Een tweede verfilming van Schachnovelle!
Schachnovelle (Film, 2021) - MovieMeter.nl
Zou je hem
Schachnovelle - Stefan Zweig (1942) - BoekMeter.nl
willen koppelen?
Hartelijk dank!

0
geplaatst: 21 augustus 2022, 20:11 uur
PeterW, zou je deze twee titels ook even willen linken?
Taking Lives - Michael Pye (1999) - BoekMeter.nl
en
Taking Lives (Film, 2004) - MovieMeter.nl
Taking Lives - Michael Pye (1999) - BoekMeter.nl
en
Taking Lives (Film, 2004) - MovieMeter.nl
1
WildeOscar (moderator)
geplaatst: 21 augustus 2022, 22:07 uur
...stilte... schreef:
Prachtig! Dankjewel... alleen is het zover ik weet geen toneelstuk maar een roman.
Graag gedaan! En aangepast, was door een toneelbewerking op het verkeerde been gezet
Bedankt!
0
...stilte...
geplaatst: 23 augustus 2022, 20:01 uur
Nog een toevoeg verzoek.
Dit najaar verschijnt er een nieuwe titel van James Purdy bij uitgeverij Athenaeum:
Onder sterren (een vertaling van Out with the Stars)
Dit najaar verschijnt er een nieuwe titel van James Purdy bij uitgeverij Athenaeum:
0
Boekenwurm67
geplaatst: 24 augustus 2022, 15:00 uur
Deze heb ik inmiddels gelezen van mijn lijstje maar kan hem vooralsnog niet vinden op de site.
The Ink Black Heart, Robert Galbraith | 9780751584189 | Boek - bruna.nl
1
WildeOscar (moderator)
geplaatst: 24 augustus 2022, 17:19 uur
Boekenwurm67 schreef:
Deze heb ik inmiddels gelezen van mijn lijstje maar kan hem vooralsnog niet vinden op de site.
The Ink Black Heart - Robert Galbraith (2022) - BoekMeter.nl
Je bent er redelijk vroeg bij, klaar met het lezen van meer dan duizend pagina's in het Engels van een boek dat nog uit moet komen!..
1
WildeOscar (moderator)
geplaatst: 24 augustus 2022, 17:27 uur
...stilte... schreef:
Nog een toevoeg verzoek.
Nog een toevoeg verzoek.
Bedankt, en alsjeblieft!

Out with the Stars - James Purdy (1992) - BoekMeter.nl
0
WildeOscar (moderator)
geplaatst: 24 augustus 2022, 19:59 uur
PeterW, zie jij kans om dit waarschijnlijk zeer mooie boekwerk op mijn nogtelezenlijst te koppelen aan een van de mooiste films die ik ken? 
Harold and Maude - Colin Higgins (1971) - BoekMeter.nl
en
Harold and Maude (Film, 1971) - MovieMeter.nl
Bij voorbaat dank!

en
Bij voorbaat dank!
0
geplaatst: 24 augustus 2022, 21:55 uur
PeterW, zou je dan ook deze twee willen koppelen voor deze jongen uit het Zuiden?
The Wrong Side of Murder Creek: A White Southerner in the Freedom Movement - Bob Zellner en Constance Curry (2008)
en
Son of the South (Film, 2020)
The Wrong Side of Murder Creek: A White Southerner in the Freedom Movement - Bob Zellner en Constance Curry (2008)
en
0
Boekenwurm67
geplaatst: 25 augustus 2022, 06:58 uur
WildeOscar schreef:
Je bent er redelijk vroeg bij, klaar met het lezen van meer dan duizend pagina's in het Engels van een boek dat nog uit moet komen!..
(quote)
Komt inderdaad 30 augustus uit maar nu is er wel actie ondernomen. Bedankt in ieder geval.
2
WildeOscar (moderator)
geplaatst: 25 augustus 2022, 11:08 uur
Dus je hebt hem nog niet gelezen? Waarom zei je dan net van wel?..
maar nu is er wel actie ondernomen.
Met actie bedoel je het toevoegen, neem ik aan?
Je bedoelt dus alles tezamen genomen dat je gelogen hebt over het lezen van het boek, opdat het eerder toegevoegd werd...
Je weet dat niet elk toevoegverzoek gehonoreerd hoeft te worden. Je kunt ook zelf toevoegen; dat deed je eerder ook.
Ik spreek voor mezelf nu. Wanneer voeg ik verzoeken van anderen toe? Simpelweg als ik dat wil.
Mijn bereidheid daartoe wordt mede bepaald door de algemene houding van de gebruiker in kwestie; als ik ermee op plezierige voet sta, ben ik eerder ertoe bereid. Klinkt nepotistisch, maar zo werkt het wel. Boeken toevoegen vraagt immers tijd en moeite, en die wil ik niet altijd erin steken.
Wat zijn andere factoren? Als ik denk dat de site erbij gebaat is. Een Rowling-boek is zo'n geval, gezien haar populariteit alhier. Daarom voegde ik hem dan ook toe.
Daarnaast vind ik elk ander boek een goede aanwinst voor de site, als er waarschijnlijk op gestemd gaat worden, of als gebruikers er berichten bij plaatsen. Bij haast alle verzoeken hier heb ik dat idee, en dan doe ik het uiteraard graag! De dankbaarheid speelt natuurlijk ook een grote factor, maar dat valt eronder of ik de gebruiker in kwestie dat verzoek graag verleen.
Ik kan me niet herinneren dat je ooit een stem of bericht hebt achtergelaten bij een boek dat ik op jouw verzoek heb toegevoegd. Daarom ben ik ermee gestopt; ik zag het nut er dus niet meer van in.
Daarnaast kom je vaak met lange lijstjes van veelal Engelstalig werk; dat kost vaak erg veel moeite en tijd met het vertalen etc. Volgens mij voegde je zelf eerder ook zulk werk niet toe; dus je repliek dat je het niet doet zolang de toevoegregels niet veranderen houdt ook geen stand. En waarvoor zou ik het dan moeten doen? Je deed en doet het toevoegen zelf niet, en met de boeken op de site doe je uiteindelijk ook niets; geen stem, geen bericht.
Ik krijg dan ook niet de indruk dat je de boeken in kwestie nog gaat lezen. En dan kom je nu met dat je het gelezen zou hebben, terwijl ik bij het toevoegen erachter kom dat het boek in kwestie nog moet verschijnen ook... Ik voel me dan echt aan mijn taas getrokken, sorry hoor.
Ik snap dan ook werkelijk niet waar je mee bezig bent.
Ik ben wel blij dat het werk erop staat, omdat veel Rowlingfans hier waarschijnlijk wel de moeite gaan doen om de meer dan duizend pagina's te lezen, en enthousiast te stemmen of te berichten erover. Voor hen voeg ik het dan ook graag toe.
Natuurlijk mogen de boeken waarvoor je verzoeken stuurt op de site; maar ik heb gewoonweg niet altijd zin om je lange Engelse lijstjes toe te voegen. Er wachten meer werken op toevoeging, die waarschijnlijk de site meer ten goede komen.
Maar ze mogen er dus haast altijd op, je verzoeken!
Ik nodig je dan ook graag uit, weer zelf aan de slag te gaan met het toevoegen, het stemmen en het berichten erbij. Dan ben jij blij, ben ik blij!
1
PeterW
geplaatst: 25 augustus 2022, 11:26 uur
WildeOscar schreef:
PeterW, zie jij kans om dit waarschijnlijk zeer mooie boekwerk op mijn nogtelezenlijst te koppelen aan een van de mooiste films die ik ken?
en
Bij voorbaat dank!

en
Bij voorbaat dank!
Harold heeft Maude gevonden.
1
PeterW
geplaatst: 25 augustus 2022, 11:28 uur
Shaky schreef:
PeterW, zou je dan ook deze twee willen koppelen voor deze jongen uit het Zuiden?
en
en
Hij zit nou aan de goede kant van de kreek....
0
geplaatst: 25 augustus 2022, 12:22 uur
Thanks PeterW. Wellicht dat je deze koppeling ook nog kunt aanmaken?
203号室 - Kamon Nanami (2004)
en
Room 203 (Film, 2022)
en
Room 203 (Film, 2022)
1
PeterW
geplaatst: 25 augustus 2022, 12:52 uur
Shaky schreef:
en
Room 203 (Film, 2022)
en
Room 203 (Film, 2022)
Die kamer wordt niet meer verhuurd...
0
WildeOscar (moderator)
geplaatst: 25 augustus 2022, 16:54 uur
PeterW: Nog eentje als je het niet erg vindt!
Devil in Ohio - Daria Polatin (2017) - BoekMeter.nl
met
Devil in Ohio - Seizoen 1 (2022) - MovieMeter.nl
met
1
PeterW
geplaatst: 25 augustus 2022, 17:00 uur
WildeOscar schreef:
met
met
Ohio!
1
PeterW
geplaatst: 25 augustus 2022, 18:41 uur
WildeOscar schreef:
PeterW: Nog eentje dan?
White Noise - Don DeLillo (1984) - BoekMeter.nl
met
White Noise (Film, 2022) - MovieMeter.nl