De Site / Algemeen / Verlanglijst toevoegingen
zoeken in:
0
WildeOscar (moderator)
geplaatst: 6 juni 2022, 20:15 uur
PeterW, goede man, wil je
A Few Good Men - Aaron Sorkin (1990) - BoekMeter.nl
koppelen aan de verfilming
https://www.moviemeter.nl/film/354
? Alvast bedankt!
? Alvast bedankt!

3
WildeOscar (moderator)
geplaatst: 7 juni 2022, 14:47 uur
Beste allemaal,
Als crew hebben we recentelijk de lijst van genres tegen het licht gehouden, en hebben de volgende besluiten ten aanzien van deze lijst genomen.
De aanpassingen luiden als volgt:
De volgende categorieën zijn van naam veranderd:
1) 'Dieren' naar 'Natuur';
2) 'Cultuur' naar 'Kunst en Cultuur'.
De volgende categorieën zijn toegevoegd:
1) 'Journalistiek';
2) 'Klimaat'.
Naar aanleiding van deze besluitvorming kunnen uiteraard correcties doorgevoerd worden bij de boeken waar men het nodig acht de genres door passender alternatieven te veranderen!
Als crew hebben we recentelijk de lijst van genres tegen het licht gehouden, en hebben de volgende besluiten ten aanzien van deze lijst genomen.
De aanpassingen luiden als volgt:
De volgende categorieën zijn van naam veranderd:
1) 'Dieren' naar 'Natuur';
2) 'Cultuur' naar 'Kunst en Cultuur'.
De volgende categorieën zijn toegevoegd:
1) 'Journalistiek';
2) 'Klimaat'.
Naar aanleiding van deze besluitvorming kunnen uiteraard correcties doorgevoerd worden bij de boeken waar men het nodig acht de genres door passender alternatieven te veranderen!
1
PeterW (crew)
geplaatst: 7 juni 2022, 17:09 uur
WildeOscar schreef:
? Alvast bedankt!
? Alvast bedankt!
Een paar maar, hè?
0
Boekenwurm67
geplaatst: 7 juni 2022, 21:49 uur
Een verhalenbundel van Hilbert Kuik kwam ik tegen in een boekenkastje ergens in Amsterdam
Hij staat nog niet op de site:
Boekwinkeltjes.nl - Kuik, Hilbert - Ojongensjongens, wat een gepiep!
0
the Cheshire cat
geplaatst: 10 juni 2022, 15:44 uur
Twee verzoekjes van poes:
* Antonin Artaud - Van Gogh le suicidé de la société (Van Gogh, de zelfmoordenaar door de maatschappij)
* Liselotte van Leest - De Zaak Marietje Kessels
* Antonin Artaud - Van Gogh le suicidé de la société (Van Gogh, de zelfmoordenaar door de maatschappij)
2
WildeOscar (moderator)
geplaatst: 10 juni 2022, 16:33 uur
the Cheshire cat schreef:
Alsjeblieft, poes!

De Zaak-Marietje Kessels: De Onopgeloste Kindermoord in de Tilburgse Noordhoekkerk - Liselotte van Leest (2022) - BoekMeter.nl
Van Gogh: Le Suicide de la Société - Antonin Artaud (1947) - BoekMeter.nl
2
WildeOscar (moderator)
geplaatst: 10 juni 2022, 17:10 uur
Boekenwurm67 schreef:
Een verhalenbundel van Hilbert Kuik kwam ik tegen in een boekenkastje ergens in Amsterdam
Nu wel!
Ojongensjongens, Wat een Gepiep! - Hilbert Kuik (1972) - BoekMeter.nl
0
geplaatst: 12 juni 2022, 12:47 uur
Ik mis nog volgende verhalen van Anton Tsjechov op de site, kan iemand die toevoegen?
De Zwarte Monnik
De Viool Van Rothchild
Daarnaast zouden jullie me ook gelukkig maken als zijn prachtige verhaal ‘Buren’ op de site kan, maar die kan ik niet een twee drie vinden online
De Zwarte Monnik
De Viool Van Rothchild
Daarnaast zouden jullie me ook gelukkig maken als zijn prachtige verhaal ‘Buren’ op de site kan, maar die kan ik niet een twee drie vinden online

0
Sharon
geplaatst: 12 juni 2022, 21:16 uur
Zou iemand ‘De huisbaas - Richard Brand’ willen toevoegen.
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
1
WildeOscar (moderator)
geplaatst: 13 juni 2022, 13:16 uur
1
WildeOscar (moderator)
geplaatst: 13 juni 2022, 13:31 uur
ArthurDZ schreef:
Ik mis nog volgende verhalen van Anton Tsjechov op de site, kan iemand die toevoegen?
De Zwarte Monnik
De Viool Van Rothchild
De Zwarte Monnik
De Viool Van Rothchild
Ben met alle drie simultaan bezig, komt voor de bakker!

2
WildeOscar (moderator)
geplaatst: 13 juni 2022, 14:21 uur
ArthurDZ schreef:
De Zwarte Monnik
De Viool Van Rothchild
De Zwarte Monnik
De Viool Van Rothchild
Daar staan ze dan!
Chornyy Monakh - Anton Tsjechov (1894) - BoekMeter.nl
Skripka Rotshil'da - Anton Tsjechov (1894) - BoekMeter.nl
Sosedi - Anton Tsjechov (1892) - BoekMeter.nl
1
geplaatst: 13 juni 2022, 14:52 uur
0
geplaatst: 14 juni 2022, 11:58 uur
1
Sol1 (moderator)
geplaatst: 14 juni 2022, 12:48 uur
handsome_devil schreef:
Heaven by Mieko Kawakami - goodreads.com
Iemand zin om deze toe te voegen?
Alvast bedankt!
Wordt geregeld!Heaven by Mieko Kawakami - goodreads.com
Iemand zin om deze toe te voegen?
Alvast bedankt!
0
glimmerman270
geplaatst: 16 juni 2022, 13:12 uur
Wiktor Eckhaus- Witus en de jaren van angst....iemand zo vriendelijk om dit boek toe te voegen? Alvast mijn dank!..
0
WildeOscar (moderator)
geplaatst: 16 juni 2022, 13:21 uur
glimmerman270 schreef:
Wiktor Eckhaus- Witus en de jaren van angst....iemand zo vriendelijk om dit boek toe te voegen? Alvast mijn dank!..
Alstublieft!
Witus en de Jaren van Angst: Een Reconstructie - Wiktor Eckhaus (1997) - BoekMeter.nl
2
Halley23 (moderator)
geplaatst: 17 juni 2022, 12:30 uur
Ha Peter, een aantal koppelingsverzoeken (vergeef me voor het opsparen
alvast mijn dank!
Uppdraget - Per Wahlöö (1963) - BoekMeter.nl - Uppdraget (Film, 1977) - MovieMeter.nl
Adventure in Diamonds - David E. Walker (1955) - BoekMeter.nl - Operation Amsterdam (Film, 1959) - MovieMeter.nl
The Return of the Soldier - Rebecca West (1918) - BoekMeter.nl - The Return of the Soldier (Film, 1982) - MovieMeter.nl
La Motocyclette - André Pieyre de Mandiargues (1963) - BoekMeter.nl - The Girl on a Motorcycle (Film, 1968) - MovieMeter.nl
La Marge - André Pieyre de Mandiargues (1967) - BoekMeter.nl - La Marge (Film, 1976) - MovieMeter.nl
alvast mijn dank!Uppdraget - Per Wahlöö (1963) - BoekMeter.nl - Uppdraget (Film, 1977) - MovieMeter.nl
Adventure in Diamonds - David E. Walker (1955) - BoekMeter.nl - Operation Amsterdam (Film, 1959) - MovieMeter.nl
The Return of the Soldier - Rebecca West (1918) - BoekMeter.nl - The Return of the Soldier (Film, 1982) - MovieMeter.nl
La Motocyclette - André Pieyre de Mandiargues (1963) - BoekMeter.nl - The Girl on a Motorcycle (Film, 1968) - MovieMeter.nl
La Marge - André Pieyre de Mandiargues (1967) - BoekMeter.nl - La Marge (Film, 1976) - MovieMeter.nl
0
geplaatst: 20 juni 2022, 13:01 uur
Heeft iemand goesting om deze toe te voegen?
Wortels van levenskunst – Hong Zicheng – ISVW
Hartelijk dank!
Hartelijk dank!
1
Sol1 (moderator)
geplaatst: 20 juni 2022, 16:22 uur
arnoldusk schreef:
Heeft iemand goesting om deze toe te voegen?
Hartelijk dank!
Wordt aan gewerkt!Heeft iemand goesting om deze toe te voegen?
Hartelijk dank!
0
geplaatst: 20 juni 2022, 16:41 uur
Ik wil net stemmen op: Martin H. Van politieman tot moordenaar van Klaas Bruinsma, van Vico Olling, maar het blijkt niet op boekmeter te staan. Mocht iemand zin hebben, dan graag.
1
WildeOscar (moderator)
geplaatst: 20 juni 2022, 17:49 uur
Rius schreef:
Ik wil net stemmen op: Martin H. Van politieman tot moordenaar van Klaas Bruinsma, van Vico Olling, maar het blijkt niet op boekmeter te staan. Mocht iemand zin hebben, dan graag.
Ga je gang!

Martin H.: Van Politieman tot Moordenaar van Klaas Bruinsma - Vico Olling (2021) - BoekMeter.nl
0
geplaatst: 22 juni 2022, 15:29 uur
Zou iemand deze toe willen voegen?
https://www.goodreads.com/book/show/56648660-cursed-bunny?ac=1&from_search=true&qid=Gfgtgd72fU&rank=1
https://www.goodreads.com/book/show/56648660-cursed-bunny?ac=1&from_search=true&qid=Gfgtgd72fU&rank=1
* denotes required fields.