menu

De Site / Algemeen / Verlanglijst toevoegingen

zoeken in:

Nog een toevoeg verzoek.

Dit najaar verschijnt er een nieuwe titel van James Purdy bij uitgeverij Athenaeum:

Onder sterren (een vertaling van Out with the Stars)

Deze heb ik inmiddels gelezen van mijn lijstje maar kan hem vooralsnog niet vinden op de site.

The Ink Black Heart, Robert Galbraith | 9780751584189 | Boek - bruna.nl

WildeOscar (moderator)
Boekenwurm67 schreef:
Deze heb ik inmiddels gelezen van mijn lijstje maar kan hem vooralsnog niet vinden op de site.

The Ink Black Heart, Robert Galbraith | 9780751584189 | Boek - bruna.nl

The Ink Black Heart - Robert Galbraith (2022) - BoekMeter.nl

Je bent er redelijk vroeg bij, klaar met het lezen van meer dan duizend pagina's in het Engels van een boek dat nog uit moet komen!..

WildeOscar (moderator)
...stilte... schreef:
Nog een toevoeg verzoek.

Dit najaar verschijnt er een nieuwe titel van James Purdy bij uitgeverij Athenaeum:

Onder sterren (een vertaling van Out with the Stars)

Bedankt, en alsjeblieft!

Out with the Stars - James Purdy (1992) - BoekMeter.nl

Wederom bedankt!

WildeOscar (moderator)
...stilte... schreef:
Wederom bedankt!

Wederom graag gedaan!

WildeOscar (moderator)
PeterW, zie jij kans om dit waarschijnlijk zeer mooie boekwerk op mijn nogtelezenlijst te koppelen aan een van de mooiste films die ik ken?

Harold and Maude - Colin Higgins (1971) - BoekMeter.nl

en

Harold and Maude (Film, 1971) - MovieMeter.nl

Bij voorbaat dank!

WildeOscar schreef:
(quote)

The Ink Black Heart - Robert Galbraith (2022) - BoekMeter.nl

Je bent er redelijk vroeg bij, klaar met het lezen van meer dan duizend pagina's in het Engels van een boek dat nog uit moet komen!..

Komt inderdaad 30 augustus uit maar nu is er wel actie ondernomen. Bedankt in ieder geval.

WildeOscar (moderator)
Boekenwurm67 schreef:
(quote)

Komt inderdaad 30 augustus uit

Dus je hebt hem nog niet gelezen? Waarom zei je dan net van wel?..

maar nu is er wel actie ondernomen.

Met actie bedoel je het toevoegen, neem ik aan?
Je bedoelt dus alles tezamen genomen dat je gelogen hebt over het lezen van het boek, opdat het eerder toegevoegd werd...

Je weet dat niet elk toevoegverzoek gehonoreerd hoeft te worden. Je kunt ook zelf toevoegen; dat deed je eerder ook.
Ik spreek voor mezelf nu. Wanneer voeg ik verzoeken van anderen toe? Simpelweg als ik dat wil.
Mijn bereidheid daartoe wordt mede bepaald door de algemene houding van de gebruiker in kwestie; als ik ermee op plezierige voet sta, ben ik eerder ertoe bereid. Klinkt nepotistisch, maar zo werkt het wel. Boeken toevoegen vraagt immers tijd en moeite, en die wil ik niet altijd erin steken.
Wat zijn andere factoren? Als ik denk dat de site erbij gebaat is. Een Rowling-boek is zo'n geval, gezien haar populariteit alhier. Daarom voegde ik hem dan ook toe.
Daarnaast vind ik elk ander boek een goede aanwinst voor de site, als er waarschijnlijk op gestemd gaat worden, of als gebruikers er berichten bij plaatsen. Bij haast alle verzoeken hier heb ik dat idee, en dan doe ik het uiteraard graag! De dankbaarheid speelt natuurlijk ook een grote factor, maar dat valt eronder of ik de gebruiker in kwestie dat verzoek graag verleen.

Ik kan me niet herinneren dat je ooit een stem of bericht hebt achtergelaten bij een boek dat ik op jouw verzoek heb toegevoegd. Daarom ben ik ermee gestopt; ik zag het nut er dus niet meer van in.
Daarnaast kom je vaak met lange lijstjes van veelal Engelstalig werk; dat kost vaak erg veel moeite en tijd met het vertalen etc. Volgens mij voegde je zelf eerder ook zulk werk niet toe; dus je repliek dat je het niet doet zolang de toevoegregels niet veranderen houdt ook geen stand. En waarvoor zou ik het dan moeten doen? Je deed en doet het toevoegen zelf niet, en met de boeken op de site doe je uiteindelijk ook niets; geen stem, geen bericht.
Ik krijg dan ook niet de indruk dat je de boeken in kwestie nog gaat lezen. En dan kom je nu met dat je het gelezen zou hebben, terwijl ik bij het toevoegen erachter kom dat het boek in kwestie nog moet verschijnen ook... Ik voel me dan echt aan mijn taas getrokken, sorry hoor.
Ik snap dan ook werkelijk niet waar je mee bezig bent.

Ik ben wel blij dat het werk erop staat, omdat veel Rowlingfans hier waarschijnlijk wel de moeite gaan doen om de meer dan duizend pagina's te lezen, en enthousiast te stemmen of te berichten erover. Voor hen voeg ik het dan ook graag toe.

Natuurlijk mogen de boeken waarvoor je verzoeken stuurt op de site; maar ik heb gewoonweg niet altijd zin om je lange Engelse lijstjes toe te voegen. Er wachten meer werken op toevoeging, die waarschijnlijk de site meer ten goede komen.
Maar ze mogen er dus haast altijd op, je verzoeken!
Ik nodig je dan ook graag uit, weer zelf aan de slag te gaan met het toevoegen, het stemmen en het berichten erbij. Dan ben jij blij, ben ik blij!

PeterW (crew)
WildeOscar schreef:
PeterW, zie jij kans om dit waarschijnlijk zeer mooie boekwerk op mijn nogtelezenlijst te koppelen aan een van de mooiste films die ik ken?

Harold and Maude - Colin Higgins (1971) - BoekMeter.nl

en

Harold and Maude (Film, 1971) - MovieMeter.nl

Bij voorbaat dank!

Harold heeft Maude gevonden.

PeterW (crew)

Hij zit nou aan de goede kant van de kreek....

WildeOscar (moderator)
PeterW schreef:
(quote)

Harold heeft Maude gevonden.

Super, hartelijk dank!

Thanks PeterW. Wellicht dat je deze koppeling ook nog kunt aanmaken?

203号室 - Kamon Nanami (2004)

en

Room 203 (Film, 2022)

PeterW (crew)
Shaky schreef:
Thanks PeterW. Wellicht dat je deze koppeling ook nog kunt aanmaken?

203号室 - Kamon Nanami (2004)

en

Room 203 (Film, 2022)

Die kamer wordt niet meer verhuurd...

Zou iemand willen toevoegen?

Een fantastisch uitzicht
Auteur: RaeAnne Thayne

Bedankt alvast

WildeOscar (moderator)
m1701 schreef:
Zou iemand willen toevoegen?

Een fantastisch uitzicht
Auteur: RaeAnne Thayne

Bedankt alvast

Alsjeblieft!

Currant Creek Valley: A Clean & Wholesome Romance - RaeAnne Thayne (2013) - BoekMeter.nl

Mug
Shannon Messenger - Keeper of the Lost Cities / De Verdwenen Steden
Tosca Menten - De Wraak van Knor

Sol1 (crew)
Mug schreef:
Shannon Messenger - Keeper of the Lost Cities / De Verdwenen Steden
Tosca Menten - De Wraak van Knor
Ik kijk wat ik voor je kan doen!

Edit: Het eerste boek is toegevoegd, het tweede stond er al op: De Wraak van Knor - Tosca Menten (2010) - BoekMeter.nl

WildeOscar schreef:
(quote)

Dus je hebt hem nog niet gelezen? Waarom zei je dan net van wel?..
(quote)

Met actie bedoel je het toevoegen, neem ik aan?
Je bedoelt dus alles tezamen genomen dat je gelogen hebt over het lezen van het boek, opdat het eerder toegevoegd werd...

Je weet dat niet elk toevoegverzoek gehonoreerd hoeft te worden. Je kunt ook zelf toevoegen; dat deed je eerder ook.
Ik spreek voor mezelf nu. Wanneer voeg ik verzoeken van anderen toe? Simpelweg als ik dat wil.
Mijn bereidheid daartoe wordt mede bepaald door de algemene houding van de gebruiker in kwestie; als ik ermee op plezierige voet sta, ben ik eerder ertoe bereid. Klinkt nepotistisch, maar zo werkt het wel. Boeken toevoegen vraagt immers tijd en moeite, en die wil ik niet altijd erin steken.
Wat zijn andere factoren? Als ik denk dat de site erbij gebaat is. Een Rowling-boek is zo'n geval, gezien haar populariteit alhier. Daarom voegde ik hem dan ook toe.
Daarnaast vind ik elk ander boek een goede aanwinst voor de site, als er waarschijnlijk op gestemd gaat worden, of als gebruikers er berichten bij plaatsen. Bij haast alle verzoeken hier heb ik dat idee, en dan doe ik het uiteraard graag! De dankbaarheid speelt natuurlijk ook een grote factor, maar dat valt eronder of ik de gebruiker in kwestie dat verzoek graag verleen.

Ik kan me niet herinneren dat je ooit een stem of bericht hebt achtergelaten bij een boek dat ik op jouw verzoek heb toegevoegd. Daarom ben ik ermee gestopt; ik zag het nut er dus niet meer van in.
Daarnaast kom je vaak met lange lijstjes van veelal Engelstalig werk; dat kost vaak erg veel moeite en tijd met het vertalen etc. Volgens mij voegde je zelf eerder ook zulk werk niet toe; dus je repliek dat je het niet doet zolang de toevoegregels niet veranderen houdt ook geen stand. En waarvoor zou ik het dan moeten doen? Je deed en doet het toevoegen zelf niet, en met de boeken op de site doe je uiteindelijk ook niets; geen stem, geen bericht.
Ik krijg dan ook niet de indruk dat je de boeken in kwestie nog gaat lezen. En dan kom je nu met dat je het gelezen zou hebben, terwijl ik bij het toevoegen erachter kom dat het boek in kwestie nog moet verschijnen ook... Ik voel me dan echt aan mijn taas getrokken, sorry hoor.
Ik snap dan ook werkelijk niet waar je mee bezig bent.

Ik ben wel blij dat het werk erop staat, omdat veel Rowlingfans hier waarschijnlijk wel de moeite gaan doen om de meer dan duizend pagina's te lezen, en enthousiast te stemmen of te berichten erover. Voor hen voeg ik het dan ook graag toe.

Natuurlijk mogen de boeken waarvoor je verzoeken stuurt op de site; maar ik heb gewoonweg niet altijd zin om je lange Engelse lijstjes toe te voegen. Er wachten meer werken op toevoeging, die waarschijnlijk de site meer ten goede komen.
Maar ze mogen er dus haast altijd op, je verzoeken!
Ik nodig je dan ook graag uit, weer zelf aan de slag te gaan met het toevoegen, het stemmen en het berichten erbij. Dan ben jij blij, ben ik blij!

Ik kan me niet herinneren dat je ooit een stem of bericht hebt achtergelaten bij een boek dat ik op jouw verzoek heb toegevoegd.

Dat is ook zo maar er zijn ook anderen die de boeken wel(gaan)lezen. Doe het niet alleen voor mezelf en titels waar een ander plezier aan heeft zijn voor mij net zo belangrijk.
Ik begrijp ook dat al die engelse titels minder belangrijk zijn. Geen probleem. Toevoegen is nog even niet aan de orde. Ben heel druk met imdb en andere sites waar ik kan toevoegen zonder daar verantwoording voor af te hoeven leggen wat voor mij een stuk relaxter werkt.
Bedankt in ieder geval voor je toelichting.

psyche (crew)
Boekenwurm67 schreef:

en andere sites waar ik kan toevoegen zonder daar verantwoording voor af te hoeven leggen wat voor mij een stuk relaxter werkt.

Het lijkt me dan een goed idee dat je je daar vooral op richt

Boekenwurm67 schreef:

Doe het niet alleen voor mezelf en titels waar een ander plezier aan heeft

Dan blijven wij ons hier op richten, net als andere users die de criteria volgen voor zichzelf dan wel anderen, dan hoef je je daar niet om te bekommeren … Relaxter voor iedereen m.i.

Hier nog twee titels die eventueel op de site zouden kunnen

César Aira - Het Literatuurcongres- Origineel: El congreso de literatura (2012)
De man uit de toekomst - Ananyo Bhattacharya Origineel: The Man from the Future (2021)

Gast
geplaatst: vandaag om 21:44 uur

geplaatst: vandaag om 21:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.