De Site / Algemeen / Verlanglijst toevoegingen
zoeken in:
0
geplaatst: 25 maart, 19:50 uur
De klassieker (denk ik) van Robert Greene over Macht staat helaas ook nog niet op Boekmeter. Zou die ook kunnen worden toegevoegd? Dank alvast. Al het werk van Robert Greene is de moeite waard in mijn ogen. Fraaie combinatie van psychologie en praktijkvoorbeelden uit de geschiedenis en de literatuur. Ik moet zelf maar eens gaan kijken hoe je boeken toevoegt, veel van wat ik heb gelezen staat niet op Boekmeter.
The 48 Laws of Power by Robert Greene - goodreads.com
https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/41JIh4KMHRL._AC_SY1000_.jpg
The 48 Laws of Power by Robert Greene - goodreads.com
https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/41JIh4KMHRL._AC_SY1000_.jpg
1
Sol1 (crew)
geplaatst: 25 maart, 19:57 uur
Pleun schreef:
Ik zie dat Madness of Crowds (2019) niet op Boekmeter staat, van Douglas Murray. Zou die kunnen worden toegevoegd? Thanx
Ik kijk wat ik kan doen!Ik zie dat Madness of Crowds (2019) niet op Boekmeter staat, van Douglas Murray. Zou die kunnen worden toegevoegd? Thanx
0
geplaatst: 25 maart, 20:06 uur
Thanks! Ik doe overigens alleen verzoekjes mbt boeken waarvan ik denk dat ze meer lezers verdienen (o.b.v. mijn subjectieve ervaring)
1
Sol1 (crew)
geplaatst: 25 maart, 21:23 uur
Pleun schreef:
De klassieker (denk ik) van Robert Greene over Macht staat helaas ook nog niet op Boekmeter. Zou die ook kunnen worden toegevoegd? Dank alvast.
P(l)akken we deze er ook bij!De klassieker (denk ik) van Robert Greene over Macht staat helaas ook nog niet op Boekmeter. Zou die ook kunnen worden toegevoegd? Dank alvast.
0
geplaatst: 27 maart, 13:04 uur
Wederom twee verzoekjes
How to think like a Roman Emperor van Donald Robertson (2019). Een boeiende inleiding in het stoïcisme van Marcus Aurelius. Vertaald in het Nederlands.
https://www.goodreads.com/book/show/39863499-how-to-think-like-a-roman-emperor
https://media.s-bol.com/R4k3P9r9LRz/543x840.jpg
En
Het geknetter in de sterren, de nieuwste van Jon Kalman Stefansson (2021)
Het geknetter in de sterren by Jón Kalman Stefánsson - goodreads.com
https://media.s-bol.com/4z736j2WXoj0/528x840.jpg
How to think like a Roman Emperor van Donald Robertson (2019). Een boeiende inleiding in het stoïcisme van Marcus Aurelius. Vertaald in het Nederlands.
https://www.goodreads.com/book/show/39863499-how-to-think-like-a-roman-emperor
https://media.s-bol.com/R4k3P9r9LRz/543x840.jpg
En
Het geknetter in de sterren by Jón Kalman Stefánsson - goodreads.com
https://media.s-bol.com/4z736j2WXoj0/528x840.jpg
1
Sol1 (crew)
geplaatst: 27 maart, 15:07 uur
Pleun schreef:
Die hebben we al:
Snarkið í Stjörnunum - Jón Kalman Stefánsson (2003)

0
geplaatst: 28 maart, 11:16 uur
0
geplaatst: 28 maart, 11:18 uur
Verhip..dacht dat het een nieuwe roman was maar misschien is het alleen een nieuwe uitgave
0
geplaatst: 28 maart, 12:00 uur
De busjesblues van Chiel Hugowaard. Kan iemand deze toevoegen? Alvast bedankt
0
geplaatst: 28 maart, 12:09 uur
Heeft iemand zin om The (Other) You van Joyce Carol Oates toe te voegen? Is haar nieuwste verhalenbundel. 
The (Other) You: Stories by Joyce Carol Oates - goodreads.com

The (Other) You: Stories by Joyce Carol Oates - goodreads.com
0
Ted Kerkjes (moderator)
geplaatst: 28 maart, 12:54 uur
handsome_devil schreef:
Heeft iemand zin om The (Other) You van Joyce Carol Oates toe te voegen? Is haar nieuwste verhalenbundel.
Tadaa: The (Other) You: Stories - Joyce Carol Oates (2021) Heeft iemand zin om The (Other) You van Joyce Carol Oates toe te voegen? Is haar nieuwste verhalenbundel.

0
Halley23 (moderator)
geplaatst: 28 maart, 16:36 uur
glimmerman270 schreef:
De busjesblues van Chiel Hugowaard. Kan iemand deze toevoegen? Alvast bedankt
gedaan.De busjesblues van Chiel Hugowaard. Kan iemand deze toevoegen? Alvast bedankt
0
geplaatst: 28 maart, 20:26 uur
Ik heb net de volgende titel ingediend voor toevoeging: Sergio Leone: Something to Do with Death (2000)
Alleen de afbeelding kon ik niet uploaden. Er verscheen geen foutmelding, maar het lukt gewoon niet.
Om te testen heb ik een andere afbeelding geüpload, dat lukte wel. Alvast ter verklaring, voor wat het waard is
.
Alleen de afbeelding kon ik niet uploaden. Er verscheen geen foutmelding, maar het lukt gewoon niet.
Om te testen heb ik een andere afbeelding geüpload, dat lukte wel. Alvast ter verklaring, voor wat het waard is

0
Ted Kerkjes (moderator)
geplaatst: 28 maart, 20:31 uur
Oeps, ik was meteen naar het laatste bericht in het forum gesprongen, sorry 

1
chris reifert (crew)
geplaatst: 29 maart, 04:07 uur
chiel schreef:
Ik heb net de volgende titel ingediend voor toevoeging: Sergio Leone: Something to Do with Death (2000)
.

Lukte mij in eerste instantie ook niet. Had een cover geupload, drukte op versturen en kreeg 'm net zo hard retour. Een goed uur later lukte het wel. iets soortgelijks had ik van het weekend ook op MusicMeter en daar druppelen er wel meer berichten binnen van niet kunnen uploaden sinds het samengaan van Movie- en TVMeter. Als die 2e poging niet gelukt was had ik die cover van Lee Towers goedgekeurd en geprobeerd die nadien te vervangen.
0
Sol1 (crew)
geplaatst: 29 maart, 18:49 uur
PeterW,
Wil jij graag de volgende twee zaken koppelen:
Alye Parusa (Film, 1961) - MovieMeter.nl
Alye Paroesa - Aleksandr Grin (1923)
1
geplaatst: 29 maart, 23:31 uur
Sol1 schreef:
PeterW,
PeterW,
Alye!
0
geplaatst: 3 april, 15:26 uur
Liften naar Suriname van Daan Goppel. Zou iemand deze willen toevoegen? Alvast bedankt!
0
Sol1 (crew)
geplaatst: 3 april, 22:10 uur
glimmerman270 schreef:
Liften naar Suriname van Daan Goppel. Zou iemand deze willen toevoegen? Alvast bedankt!
Eens even zien...Liften naar Suriname van Daan Goppel. Zou iemand deze willen toevoegen? Alvast bedankt!
0
geplaatst: 8 april, 16:04 uur
Is het mogelijk dat het boek De Wereld Is Niet Stuk te Krijgen van Maxim Osipov toe te voegen? Referentie. De Russische schrijver wordt door bepaalde recenten omschreven als de nieuwe Tsjechov.
1
geplaatst: 8 april, 17:45 uur
Verzoek tot linken aan PeterW:
NIghtmare Alley - William Lindsay Gresham (1946) - BoekMeter.nl
en
Nightmare Alley (Film, 1947) - MovieMeter.nl
en
2
geplaatst: 8 april, 21:40 uur
ZAP! schreef:
en
en
Wat een nachtmerrie...
0
Sol1 (crew)
geplaatst: 11 april, 16:56 uur
PeterW,
Wil je deze graag koppelen:
Hôtel du Nord (Film, 1938) - MovieMeter.nl
Hôtel du Nord - Eugène Dabit (1929)
0
geplaatst: 11 april, 17:49 uur
Sol1 schreef:
PeterW,
PeterW,
Die zijn verhuisd naar het zuiden...
0
geplaatst: 12 april, 19:56 uur
Iemand zin om dit muzikale boek toe te voegen?
The Final Revival of Opal & Nev by Dawnie Walton - goodreads.com
The Final Revival of Opal & Nev by Dawnie Walton - goodreads.com
1
geplaatst: 13 april, 15:32 uur
Raspoetin schreef:
Is het mogelijk dat het boek De Wereld Is Niet Stuk te Krijgen van Maxim Osipov toe te voegen? Referentie. De Russische schrijver wordt door bepaalde recenten omschreven als de nieuwe Tsjechov.
Ter vriendelijk herinnering. Ik lees dat het boek een verkoophit is - vier drukken in geen twee maanden tijd in Nederland.Is het mogelijk dat het boek De Wereld Is Niet Stuk te Krijgen van Maxim Osipov toe te voegen? Referentie. De Russische schrijver wordt door bepaalde recenten omschreven als de nieuwe Tsjechov.
1
Sol1 (crew)
geplaatst: 13 april, 17:17 uur
Raspoetin schreef:
De Russische schrijver wordt door bepaalde recenten omschreven als de nieuwe Tsjechov.
Volgens mij hebben we hier nog een oude Tsjechov, maar ik zal kijken wat ik voor je kan doen.De Russische schrijver wordt door bepaalde recenten omschreven als de nieuwe Tsjechov.
* denotes required fields.