menu

De Site / Algemeen / Verlanglijst toevoegingen

zoeken in:
geplaatst:
De klassieker (denk ik) van Robert Greene over Macht staat helaas ook nog niet op Boekmeter. Zou die ook kunnen worden toegevoegd? Dank alvast. Al het werk van Robert Greene is de moeite waard in mijn ogen. Fraaie combinatie van psychologie en praktijkvoorbeelden uit de geschiedenis en de literatuur. Ik moet zelf maar eens gaan kijken hoe je boeken toevoegt, veel van wat ik heb gelezen staat niet op Boekmeter.

The 48 Laws of Power by Robert Greene - goodreads.com

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/41JIh4KMHRL._AC_SY1000_.jpg

Sol1 (crew)
geplaatst:
Pleun schreef:
Ik zie dat Madness of Crowds (2019) niet op Boekmeter staat, van Douglas Murray. Zou die kunnen worden toegevoegd? Thanx
Ik kijk wat ik kan doen!

geplaatst:
Sol1 schreef:
(quote)
Ik kijk wat ik kan doen!

Thanks! Ik doe overigens alleen verzoekjes mbt boeken waarvan ik denk dat ze meer lezers verdienen (o.b.v. mijn subjectieve ervaring)

Sol1 (crew)
geplaatst:
Pleun schreef:
De klassieker (denk ik) van Robert Greene over Macht staat helaas ook nog niet op Boekmeter. Zou die ook kunnen worden toegevoegd? Dank alvast.
P(l)akken we deze er ook bij!

geplaatst:
Wederom twee verzoekjes

How to think like a Roman Emperor van Donald Robertson (2019). Een boeiende inleiding in het stoïcisme van Marcus Aurelius. Vertaald in het Nederlands.

https://www.goodreads.com/book/show/39863499-how-to-think-like-a-roman-emperor

https://media.s-bol.com/R4k3P9r9LRz/543x840.jpg

En

Het geknetter in de sterren, de nieuwste van Jon Kalman Stefansson (2021)

Het geknetter in de sterren by Jón Kalman Stefánsson - goodreads.com

https://media.s-bol.com/4z736j2WXoj0/528x840.jpg

Sol1 (crew)
geplaatst:
Pleun schreef:
Het geknetter in de sterren, de nieuwste van Jon Kalman Stefansson (2021)

Die hebben we al:
Snarkið í Stjörnunum - Jón Kalman Stefánsson (2003)

geplaatst:

Verhip..dacht dat het een nieuwe roman was maar misschien is het alleen een nieuwe uitgave

geplaatst:
De busjesblues van Chiel Hugowaard. Kan iemand deze toevoegen? Alvast bedankt

geplaatst:
Heeft iemand zin om The (Other) You van Joyce Carol Oates toe te voegen? Is haar nieuwste verhalenbundel.

The (Other) You: Stories by Joyce Carol Oates - goodreads.com

Ted Kerkjes (moderator)
geplaatst:
handsome_devil schreef:
Heeft iemand zin om The (Other) You van Joyce Carol Oates toe te voegen? Is haar nieuwste verhalenbundel.
Tadaa: The (Other) You: Stories - Joyce Carol Oates (2021)

geplaatst:
Jaaa, dank je wel!

geplaatst:
....én ikke dan.

Halley23 (moderator)
geplaatst:
glimmerman270 schreef:
De busjesblues van Chiel Hugowaard. Kan iemand deze toevoegen? Alvast bedankt
gedaan.

geplaatst:
Ik heb net de volgende titel ingediend voor toevoeging: Sergio Leone: Something to Do with Death (2000)

Alleen de afbeelding kon ik niet uploaden. Er verscheen geen foutmelding, maar het lukt gewoon niet.
Om te testen heb ik een andere afbeelding geüpload, dat lukte wel. Alvast ter verklaring, voor wat het waard is .

Ted Kerkjes (moderator)
geplaatst:
glimmerman270 schreef:
....én ikke dan.
Oeps, ik was meteen naar het laatste bericht in het forum gesprongen, sorry

chris reifert (crew)
geplaatst:
chiel schreef:
Ik heb net de volgende titel ingediend voor toevoeging: Sergio Leone: Something to Do with Death (2000)

Alleen de afbeelding kon ik niet uploaden. Er verscheen geen foutmelding, maar het lukt gewoon niet.
Om te testen heb ik een andere afbeelding geüpload, dat lukte wel. Alvast ter verklaring, voor wat het waard is .

Lukte mij in eerste instantie ook niet. Had een cover geupload, drukte op versturen en kreeg 'm net zo hard retour. Een goed uur later lukte het wel. iets soortgelijks had ik van het weekend ook op MusicMeter en daar druppelen er wel meer berichten binnen van niet kunnen uploaden sinds het samengaan van Movie- en TVMeter. Als die 2e poging niet gelukt was had ik die cover van Lee Towers goedgekeurd en geprobeerd die nadien te vervangen.

geplaatst:
Bedankt Chris!

Sol1 (crew)
geplaatst:

Liften naar Suriname van Daan Goppel. Zou iemand deze willen toevoegen? Alvast bedankt!

Sol1 (crew)
glimmerman270 schreef:
Liften naar Suriname van Daan Goppel. Zou iemand deze willen toevoegen? Alvast bedankt!
Eens even zien...

Is het mogelijk dat het boek De Wereld Is Niet Stuk te Krijgen van Maxim Osipov toe te voegen? Referentie. De Russische schrijver wordt door bepaalde recenten omschreven als de nieuwe Tsjechov.

geplaatst:

Die zijn verhuisd naar het zuiden...

geplaatst:
Raspoetin schreef:
Is het mogelijk dat het boek De Wereld Is Niet Stuk te Krijgen van Maxim Osipov toe te voegen? Referentie. De Russische schrijver wordt door bepaalde recenten omschreven als de nieuwe Tsjechov.
Ter vriendelijk herinnering. Ik lees dat het boek een verkoophit is - vier drukken in geen twee maanden tijd in Nederland.

Sol1 (crew)
geplaatst:
Raspoetin schreef:
De Russische schrijver wordt door bepaalde recenten omschreven als de nieuwe Tsjechov.
Volgens mij hebben we hier nog een oude Tsjechov, maar ik zal kijken wat ik voor je kan doen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:45 uur

geplaatst: vandaag om 00:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.