menu

De Site / Algemeen / Verlanglijst toevoegingen

zoeken in:
chris reifert (crew)
PeterW schreef:
Dan weet je wat je te doen staat...

Voor één een toevoegverzoek op MoMe geplaatst, die andere twee zijn TV-series geweest.

chris reifert schreef:
(quote)

Voor één een toevoegverzoek op MoMe geplaatst, die andere twee zijn TV-series geweest.

En ze staan ook niet op tv-meter?

chris reifert (crew)
PeterW niets op tv-meter gevonden. Gaat om de boeken Red Fox en The Contract die in 1991 en 1988 een gelijknamige serie kregen.

chris reifert schreef:
PeterW niets op tv-meter gevonden. Gaat om de boeken Red Fox en The Contract die in 1991 en 1988 een gelijknamige serie kregen.

HALVE TAMME. ???

chris reifert (crew)
Ik sta niet ingeschreven op tv-meter.

Een kans dat het verhaal "Gerard Reve - De laatste jaren van mijn grootvader" toegevoegd mag worden? Voor het eerst uitgegeven in het tijdschrift De Nieuwe Stem. De Nieuwe Stem. Jaargang 2; dbnl en volgens mij in 2009 uitgeven in een bundel met de naam van hetzelfde verhaal:
bol.com | De Laatste Jaren Van Mijn Grootvader, Gerard Reve | 9789023437888 | Boeken

Heeft iemand zin om Shuggie Bain toe te voegen van Douglas Stuart? Verschijnt begin 2021 in Nederlandse vertaling.

Shuggie Bain by Douglas Stuart - goodreads.com

mirella suurhoff- thuiskomen. Zou iemand dit boek willen toevoegen?

Kan iemand Op Weg Naar De Toekomst (2020) van Marjan Berk toevoegen?

Alvast erg bedankt

Zou de Hemel en Hel-trilogie van Jon Kalman Stefansson kunnen worden toegevoegd? Deze mooie uitgave mis ik op Boekmeter. Thanx

Trilogie : Hemel en hel ~ Het verdriet van de engelen ~ Het hart van de mens by Jón Kalman Stefánsson - goodreads.com

Kan iemand sekret machines- chasing shadows
Van Tom Delonge en A.J. Hartley toevoegen?

Pleun schreef:
Zou de Hemel en Hel-trilogie van Jon Kalman Stefansson kunnen worden toegevoegd? Deze mooie uitgave mis ik op Boekmeter. Thanx

Trilogie : Hemel en hel ~ Het verdriet van de engelen ~ Het hart van de mens by Jón Kalman Stefánsson - goodreads.com

Staat er al gewoon, lang en breed, op. Sterker nog, het bericht waarin je schrijft dat de serie niet op de site staat heb je geplaatst bij het eerste deel van de serie.

eRCee schreef:
(quote)

Staat er al gewoon, lang en breed, op. Sterker nog, het bericht waarin je schrijft dat de serie niet op de site staat heb je geplaatst bij het eerste deel van de serie.

De serie staat wel op de site, maar niet de uitgave van de drie delen in één band.

Nee, dat gaat ook niet gebeuren. De site gaat uit van eerste uitgaves.

Mug
Hercule Poirot and the Greenshore Folly van Agatha Christie. Anyone?

Mirella Suurhoff- Thuiskomen....Dit vroeg ik al eerder, maar geen reactie. Kan iemand deze toevoegen

Ted Kerkjes (moderator)
glimmerman270 schreef:
Mirella Suurhoff- Thuiskomen....Dit vroeg ik al eerder, maar geen reactie. Kan iemand deze toevoegen
Dit is een selfpublisher-uitgave, en daar gelden andere criteria voor: zie hier.

Ted Kerkjes schreef:
(quote)
Dit is een selfpublisher-uitgave, en daar gelden andere criteria voor: zie hier.

Wat een belachelijke regel! Haar boek is bij meerdere online boekenwinkels te koop. Alleen willen jullie nog recensies. Die komen toch vanzelf wel. Knal dat boek er gewoon op, altijd die lastige regeltjes. Daar zijn wij Nederlanders echt gek op, hé.

Ted Kerkjes (moderator)
glimmerman270 schreef:
Wat een belachelijke regel! Haar boek is bij meerdere online boekenwinkels te koop. Alleen willen jullie nog recensies. Die komen toch vanzelf wel. Knal dat boek er gewoon op, altijd die lastige regeltjes. Daar zijn wij Nederlanders echt gek op, hé.
Nederlanders zijn ook gek op meteen roepen zonder na te denken.

Als je serieus over de regels wilt praten, kun je natuurlijk altijd hier terecht.

Ted Kerkjes (moderator)
donnie darko schreef:
Nieuwe hype, dit boek.
De hype heeft BoekMeter bereikt: Luster - Raven Leilani (2020)

Ted Kerkjes schreef:
(quote)
De hype heeft BoekMeter bereikt: Luster - Raven Leilani (2020)

En we hebben een eerste stem (heb het namelijk net uit ) Spoiler alert: hype niet echt waard.

donnie darko schreef:
(quote)

En we hebben een eerste stem (heb het namelijk net uit ) Spoiler alert: hype niet echt waard.

Op basis van wat zou het een hype moeten zijn? De beoordeling op goodreads is niet denderend zie ik.

Pleun schreef:
(quote)

Op basis van wat zou het een hype moeten zijn? De beoordeling op goodreads is niet denderend zie ik.

Op booktube leest iedereen het op dit moment.

Wauw, hier had ik nog niet van gehoord, hoewel ik steeds meer youtube gebruik. Ga me er eens in verdiepen.

Mug schreef:
Hercule Poirot and the Greenshore Folly van Agatha Christie. Anyone?

Toegevoegd, maar nog wachten op goedkeuring.
En zie hier

eRCee schreef:
(quote)

Wauw, hier had ik nog niet van gehoord, hoewel ik steeds meer youtube gebruik. Ga me er eens in verdiepen.

Heel gefocust wel op engelstalige literatuur, aangezien de grootste booktubers (soms tot 200.000 volgers) vaak Amerikaans of Brits zijn.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:25 uur

geplaatst: vandaag om 01:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.